Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP

Beer & Brunch

exw_3

Στο τρίτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου κι από τις ορεινές περιοχές της χώρας αναμένεται να ξεκινήσει φέτος το πρόγραμμα συμβολαιοποιημένης παραγωγής βυνοποιήσιμου κριθαριού που θα εφαρμόσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για 12η συνεχή χρονιά, με 4 ποικιλίες, 2.500 αγρότες και 150.000 στρέμματα σε 19 περιοχές της επικράτειας

8-13b

Εξήντα λεπτά µαζί µε τον Σοφοκλή Παναγιώτου αρκούν για να συζητήσεις όλα όσα απασχολούν τον κλάδο του ελληνικού ζύθου. Ο συνιδρυτής της επιτυχηµένης Μικροζυθοποιίας Septem και πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Ζυθοποιών µίλησε στο B&B για το όραµα της σύνδεσης της µπύρας µε την πρωτογενή παραγωγή, αλλά και την ελληνική επιχειρηµατικότητα, η οποία µπορεί να αποτελέσει µέρος της αφήγησης της ελληνικής ζυθοποιίας. Τοποθετήθηκε για το θέµα της µπύρας µε γεωγραφική ένδειξη και τα προϊόντα που βαφτίζονται craft, ενώ εξήγησε τους λόγους για τους οποίους έχει κολλήσει η µεταρρύθµιση στο κοµµάτι της νοµοθεσίας. Τέλος, αναφέρθηκε στο αίτηµα υπαγωγής της ΕΕΖ στο πρόγραµµα για την προώθηση των εξαγωγών σε Τρίτες χώρες, αλλά και στη νέα τάση της craft σκηνής, η οποία σύµφωνα µε τον ίδιο είναι το «drinkability».

KAR_7630_2

Με ένα ιδιαίτερο ανακάτεμα της μπύρας με τον πολιτισμό, επιχειρούν οι άνθρωποι πίσω από το ΚΥΚΕΩΝ Folk Beer Festival να διαμορφώσουν μια κουλτούρα της μπύρας στην Ελλάδα, η οποία με την σειρά της θα διώξει το στίγμα του ερασιτεχνισμού με το οποίο αρκετές φορές η αγορά αντιμετωπίζει τις όποιες προσπάθειες της ελληνικής κοινότητας ζύθου.

KAR_5447_copy

Αν οι παραγωγοί λυκίσκου πρόσφεραν στους μικροζυθοποιούς το δυνατό τους χαρτί, μήπως ήρθε η ώρα, καθώς το μερίδιο της craft μπύρας παγκοσμίως μεγαλώνει, η πρωτογενής παραγωγή να πάρει την «ανταμοιβή» της; Με άλλα λόγια, να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που ανοίγονται στην καλλιέργεια του λυκίσκου. Το συγκεκριμένο θέμα, όπως και πολλά άλλα, συζητήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο στου χώρους της Septem, στο πλαίσιο της δεύτερης διοργάνωσης της πρωτοβουλίας «Ανοιχτά Ζυθοποιεία».

olympiaki_zytho

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο συμμετοχής της στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία», που διοργανώνει η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών, ανοίγει για 2η συνεχή χρονιά τις πόρτες του ζυθοποιείου της στην Ριτσώνα, Ευβοίας, την Κυριακή 23 Ιουνίου 2019, 11.00-18.00, καλώντας την τοπική κοινότητα και το κοινό σε μια ξεχωριστή γιορτή της μπύρας.

Eza-2

Με νέο πενταετές πλάνο που στόχο έχει την περαιτέρω μεγέθυνση της, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωράει για το 2019 σε επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ, που θα αφορούν μεταξύ άλλων νέα γραμμή εμφιάλωσης, εκσυγχρονισμό και αυτοματοποίηση στις επενδύσεις δικτύου και ανάπτυξης των  πωλήσεων της εταιρείας.

KAR_1844

Αφού δούλεψε 35 χρόνια ως barman, φτάνοντας µέχρι τη Βραζιλία ενώ το 2004 βρέθηκε στους 7 καλύτερους Έλληνες barmen, ο Χρυσόστοµος Βέλλης αποφάσισε πως ήταν καιρός να επιστρέψει στην απλότητα.

pasxali_lola_2

Πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στην Λάρισα η πρώτη Ζυθοποίηση ( βρασιά) του νεοσύστατου Ζυθοποιείου της πόλης. Πρόκειται για ένα καινούργιο, σύγχρονο και  άρτια εξοπλισμένο ζυθοποιείο, το οποίο παράγει την LOLA την πρώτη λαρισαϊκή μπύρα.  Παραγωγός της  η  Ζυθοποιία Πηνειού, η οποία ιδρύθηκε πριν περίπου ένα χρόνο. Η παραγωγική δυνατότητα του, είναι 2.000 λίτρα ανά βάρδια, στοιχείο το οποίο σε συνδυασμό με τις δεξαμενές που διαθέτει  προσδίδει παραγωγική δυνατότητα  περίπου 2.000 εκατόλιτρων για το 2019, ενώ με την ολοκλήρωση του επενδυτικού πλάνου και την τοποθέτηση πρόσθετων δεξαμενών, η παραγωγική δυνατότητά θα αυξάνεται εκθετικά.  

Beer_copy

Την μεγαλύτερη πρόκληση στην εγχώρια αγορά μπύρας, εντοπίζουν οι παράγοντες της αγοράς αυτής, στο ζητούμενο της αύξησης της κατανάλωσης καθώς και «στην αντιστροφή της εποχικότητας», ενώ παράλληλα, ως προς τις τάσεις, ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων, τις περιορισμένες επιλογές που έχει ο καταναλωτής σε draft μπύρες, καθώς και τον αθέμιτο ανταγωνισμό που γνωρίζει το δημοφιλές αλκοολούχο ποτό, από άλλα.

Beer_2

Μεγάλη άνθιση γνωρίζει τα τελευταία χρόνια η παραγωγή craft μπίρας στην Ευρώπη, η οποία πλέον μεταναστεύει από τις ΗΠΑ στην δική μας όχθη του Ατλαντικού. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών κατευθύνεται από την αναζήτηση νέων γεύσεων, και πλέον η ανερχόμενη βιομηχανία προχωρά στην ίδρυση των Ανεξάρτητων Ζυθοποιών της Ευρώπης, προκειμένου να προωθήσει και να εξασφαλίσει τα συμφέροντά της στις διεθνείς αγορές.

two-pints-beer-main

Τα σημαντικότερα στοιχεία των καταναλωτικών τάσεων για την αγορά μπίρας παρουσίασε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στο Convenience Retailing Conference 2019, που πραγματοποιήθηκε την Τέταρτη, 30 Ιανουάριου 2019,  στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με την παρουσία στελεχών λιανεμπορίου και προμηθευτών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των μικρών σημείων πώλησης.

aBeer-Day_logotypoNEW

Η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών σε συνεργασία με τη FORUM, θα συγκεντρώσουν στις 8 Φεβρουαρίου από τις 14:30 η ώρα, στη σκηνή του Beer and Spirits Show της έκθεσης HORECA 2019 μερικούς από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της ελληνικής αγοράς μπύρας που θα παρουσιάσουν τα νέα δεδομένα και τις τάσεις στον κλάδο της ζυθοποιίας.

boulevard-beer

To μεγάλο χρονικό διάστημα που παραμένουν κλειστές οι αμερικανικές δημόσιες υπηρεσίες (τρεις εβδομάδες) δεν έχει επιπτώσεις μόνο στη ζωή των ομοσπονδιακών υπαλλήλων που περιμένουν να πληρωθούν αλλά και στη βιομηχανία οίνου και τη ζυθοποιία που εξαρτάται από μια σειρά κυβερνητικά γραφεία που εγκρίνουν ετικέτες, εισαγωγές και προχωρούν σε εργαστηριακές αναλύσεις.

kanoules

Η ισορροπία ανάμεσα στον πειραματισμό και τις καθιερωμένες προτιμήσεις του μέσου καταναλωτή είναι η νέα πρόκληση που θα πρέπει να αντιμετωπίσει η ελληνική και όχι μόνο μικροζυθοποιία σύμφωνα με τον δημοσιογράφο μπύρας από τη Γερμανία Βοris Georgiev, που βρέθηκε φέτος στην 5η Ζυθογνωσία στις 13 και 14 Οκτωβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία