Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP

Beer & Brunch

23

Όταν μια βιομηχανία που έχει μείνει στατική ως προς την εμφάνιση των προϊόντων της από... αρχής κόσμου, εμφανίζει έντονη κινητικότητα, αυτό από μόνο του αποτελεί είδηση. Στις μέρες μας, το κλασικό μπουκάλι μπύρας, αναγνωρίσιμο από χιλιόμετρα μακριά, προσπαθεί να αλλάξει την εμφάνισή του, μεταξύ άλλων «χτυπώντας tattoo» απευθείας στο γυαλί

beer_2

Κάθε Κυριακή μετά την εκκλησία, Βαυαροί και κάτοικοι από τα υπόλοιπα χωριά των Άλπεων, συνηθίζουν να πίνουν μπύρες και να βράζουν ποικιλίες από λουκάνικα που με διάφορες συνοδευτικές σάλτσες ανοίγουν την όρεξη για το κυριακάτικο γεύμα. Θα ήταν άλλωστε «φθηνό» να αναφέρουμε και το Οκτόμπερφεστ.

KAR_5373

Πριν από δύο χρόνια περίπου το Beer Alley έκανε την εμφάνισή του στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ο στόχος του από την αρχή ξεκάθαρος: Να σπάσει το απλουστευτικό τρίπτυχο «ξανθιά, μαύρη, κόκκινη» και να δείξει ότι η μπύρα είναι κάτι πολύ πιο μεγάλο…

ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ_ΠΗΝΕΙΟΥ-_LOLA

Με μια Pilsner και μία Belgian Pale Ale ήδη στις προθήκες των καταστημάτων Λάρισας, Αθήνας και θεσσαλονίκης και μια IPA να σιγοβράζει η LoLa, η πρώτη μπύρα της Λάρισας, υπόσχεται να είναι πρώτη παντού

8-13b

Εξήντα λεπτά µαζί µε τον Σοφοκλή Παναγιώτου αρκούν για να συζητήσεις όλα όσα απασχολούν τον κλάδο του ελληνικού ζύθου. Ο συνιδρυτής της επιτυχηµένης Μικροζυθοποιίας Septem και πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Ζυθοποιών µίλησε στο B&B για το όραµα της σύνδεσης της µπύρας µε την πρωτογενή παραγωγή, αλλά και την ελληνική επιχειρηµατικότητα, η οποία µπορεί να αποτελέσει µέρος της αφήγησης της ελληνικής ζυθοποιίας. Τοποθετήθηκε για το θέµα της µπύρας µε γεωγραφική ένδειξη και τα προϊόντα που βαφτίζονται craft, ενώ εξήγησε τους λόγους για τους οποίους έχει κολλήσει η µεταρρύθµιση στο κοµµάτι της νοµοθεσίας. Τέλος, αναφέρθηκε στο αίτηµα υπαγωγής της ΕΕΖ στο πρόγραµµα για την προώθηση των εξαγωγών σε Τρίτες χώρες, αλλά και στη νέα τάση της craft σκηνής, η οποία σύµφωνα µε τον ίδιο είναι το «drinkability».

KAR_7630_2

Με ένα ιδιαίτερο ανακάτεμα της μπύρας με τον πολιτισμό, επιχειρούν οι άνθρωποι πίσω από το ΚΥΚΕΩΝ Folk Beer Festival να διαμορφώσουν μια κουλτούρα της μπύρας στην Ελλάδα, η οποία με την σειρά της θα διώξει το στίγμα του ερασιτεχνισμού με το οποίο αρκετές φορές η αγορά αντιμετωπίζει τις όποιες προσπάθειες της ελληνικής κοινότητας ζύθου.

KAR_5447_copy

Αν οι παραγωγοί λυκίσκου πρόσφεραν στους μικροζυθοποιούς το δυνατό τους χαρτί, μήπως ήρθε η ώρα, καθώς το μερίδιο της craft μπύρας παγκοσμίως μεγαλώνει, η πρωτογενής παραγωγή να πάρει την «ανταμοιβή» της; Με άλλα λόγια, να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που ανοίγονται στην καλλιέργεια του λυκίσκου. Το συγκεκριμένο θέμα, όπως και πολλά άλλα, συζητήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο στου χώρους της Septem, στο πλαίσιο της δεύτερης διοργάνωσης της πρωτοβουλίας «Ανοιχτά Ζυθοποιεία».

olympiaki_zytho

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο συμμετοχής της στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία», που διοργανώνει η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών, ανοίγει για 2η συνεχή χρονιά τις πόρτες του ζυθοποιείου της στην Ριτσώνα, Ευβοίας, την Κυριακή 23 Ιουνίου 2019, 11.00-18.00, καλώντας την τοπική κοινότητα και το κοινό σε μια ξεχωριστή γιορτή της μπύρας.

Eza-2

Με νέο πενταετές πλάνο που στόχο έχει την περαιτέρω μεγέθυνση της, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωράει για το 2019 σε επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ, που θα αφορούν μεταξύ άλλων νέα γραμμή εμφιάλωσης, εκσυγχρονισμό και αυτοματοποίηση στις επενδύσεις δικτύου και ανάπτυξης των  πωλήσεων της εταιρείας.

KAR_1844

Αφού δούλεψε 35 χρόνια ως barman, φτάνοντας µέχρι τη Βραζιλία ενώ το 2004 βρέθηκε στους 7 καλύτερους Έλληνες barmen, ο Χρυσόστοµος Βέλλης αποφάσισε πως ήταν καιρός να επιστρέψει στην απλότητα.

pasxali_lola_2

Πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στην Λάρισα η πρώτη Ζυθοποίηση ( βρασιά) του νεοσύστατου Ζυθοποιείου της πόλης. Πρόκειται για ένα καινούργιο, σύγχρονο και  άρτια εξοπλισμένο ζυθοποιείο, το οποίο παράγει την LOLA την πρώτη λαρισαϊκή μπύρα.  Παραγωγός της  η  Ζυθοποιία Πηνειού, η οποία ιδρύθηκε πριν περίπου ένα χρόνο. Η παραγωγική δυνατότητα του, είναι 2.000 λίτρα ανά βάρδια, στοιχείο το οποίο σε συνδυασμό με τις δεξαμενές που διαθέτει  προσδίδει παραγωγική δυνατότητα  περίπου 2.000 εκατόλιτρων για το 2019, ενώ με την ολοκλήρωση του επενδυτικού πλάνου και την τοποθέτηση πρόσθετων δεξαμενών, η παραγωγική δυνατότητά θα αυξάνεται εκθετικά.  

Beer_copy

Την μεγαλύτερη πρόκληση στην εγχώρια αγορά μπύρας, εντοπίζουν οι παράγοντες της αγοράς αυτής, στο ζητούμενο της αύξησης της κατανάλωσης καθώς και «στην αντιστροφή της εποχικότητας», ενώ παράλληλα, ως προς τις τάσεις, ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων, τις περιορισμένες επιλογές που έχει ο καταναλωτής σε draft μπύρες, καθώς και τον αθέμιτο ανταγωνισμό που γνωρίζει το δημοφιλές αλκοολούχο ποτό, από άλλα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία