
Στην ανάκληση προϊόντος γλαύκου σε φέτες λόγω περιεκτικότητας σε υδράργυρο μεγαλύτερης του επιτρεπτού.
Νέα στρατηγική τιμολόγησης εγκαινιάζει η ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC, προσφέροντας μειωμένες και σταθερές τιμές κάθε μέρα στη σειρά των κλασσικών ζυμαρικών της. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην πλήρη διαφάνεια και αξιοπιστία προς τον καταναλωτή, σε μια αγορά που χαρακτηρίζεται από συχνές και βραχυπρόθεσμες προσφορές.
Σε ανάκληση προϊόντος πιπεράκι μακεδονικό τουρσί προχώρησε ο ΕΦΕΤ διότι διαπιστώθηκε ότι περιέχει το συντηρητικό διοξείδιο του θείου σε συγκέντρωση μεγαλύτερη από 10 mg/kg αλλά στη συσκευασία του δεν αναγράφεται η ουσία θειώδη η οποία είναι αλλεργιογόνος.
Ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος με ιστορία άνω των 100 χρόνων στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα, επιταχύνει τον μετασχηματισμό της, υιοθετώντας ένα εκτεταμένο σχέδιο ψηφιακής αναδιάρθρωσης, με την τεχνογνωσία και την υποστήριξη της PwC Ελλάδας.
Για 3η διαδοχική χρονιά η φέτα ΔΩΔΩΝΗ Π.Ο.Π. απέσπασε την ύψιστη διάκριση των 3 χρυσών αστεριών στα Superior Taste Awards, και της απονεμήθηκε το βραβείο Crystal Taste Awards. Συνολικά, η εταιρεία απέσπασε στον κορυφαίο διεθνή διαγωνισμό πέντε βραβεία.
Αποτέλεσμα τριπλής συνεργασίας είναι η νέα New World Pils ετικέτα «Τεύκρος» από μικροζυθοποιία Αναστασίου, Paragon Brewery και Pivo Microbrewery.
Σε ανακατανομή των αρμοδιοτήτων εντός του Διοικητικού Συμβουλίου, της Επιτροπής Ελέγχου και της Επιτροπής Αποδοχών και Υποψηφιοτήτων με στόχο την ενίσχυση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και της εταιρικής διακυβέρνησης προχώρησε η Loulis Food Ingredients. Παράλληλα, η Αλεξάνδρα Δρίτσα εξελέγη ανεξάρτητη μη εκτελεστική σύμβουλος και μέλος της Επιτροπής Ελέγχου, στη θέση της Ελισάβετ Καπελάνου που αποχώρησε, με ισχύ από την Τρίτη 17 Ιουνίου.
Την πρώτη της ανάλαφρη Session IPA, που διακρίνεται από ευχάριστα και αναζωογονητικά αρώματα, αλλά και το χαμηλό επίπεδο αλκοόλ (4,6%), κυκλοφόρησε η ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ. Πρόκειται για μια ιδέα που ωρίμαζε επί χρόνια στην πολυβραβευμένη ζυθοποιία της Τήνου και εκφράζει στο έπακρο της αξίες της.
Μία νέα πρωτοβουλία για τη νέα γενιά με επίκεντρο τη βιώσιμη αγροδιατροφή υλοποιεί η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ με το νέο της εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μικροί Καλλιεργητές». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές δημοτικών σχολείων και έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιείται σε σχολεία της Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την ομάδα της Open Farm.
Στα 2,2 δισ. ευρώ ανέρχεται η επίδραση της Coca-Cola (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) στο ελληνικό ΑΕΠ σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ που καλύπτει την περίοδο 2022-24 και εξετάζει τη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία, την εγχώρια απασχόληση και την επίδραση της στην αλυσίδα αξίας των δραστηριοτήτων που συνδέονται με τον κλάδο των αναψυκτικών.
Ντεμπούτο στο πρώτο Yard Craft Beer Festival στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε η νέα συνεργατική ετικέτα της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co. με την λαρισαϊκή Pigs Brew και το extreme metal συγκρότημα Dephosphorus.
Με δύο διακρίσεις έφυγε η Οινοποιία Ψαρούλη από τον διεθνή διαγωνισμό οίνου των Βαλκανίων BIWC, η μία εκ των οποίων χρυσή για το Ασύρτικο της εταιρείας. Ασημένιο βραβείο απέσπασε το blend Ασύρτικο-Μαλαγουζιά Ψαρούλη.
Η ιστορία της ΕΨΑ είναι μια ιστορία με γεύση Ελλάδας. Από το 1924 έως σήμερα, η εταιρεία εξελίσσεται αδιάκοπα, παραμένοντας πιστή στις αρχές της ποιότητας, της καινοτομίας και της απόλαυσης.
Η Δίρφυς Α.Ε., μια δυναμικά εξελισσόμενη εταιρεία στον κλάδο της εμφιάλωσης νερού στην Ελλάδα, ανακοινώνει την ένταξη του Κωνσταντίνου Τζανετή στη θέση του Εμπορικού Διευθυντή.
Η Κυδωνίτσα του Κτήματος Νικολάου παράγεται από σταφύλια που καλλιεργούνται στον ιδιόκτητο βιολογικό αµπελώνα των 140 στρεµµάτων του νεμεάτικου οινοποιείου µε τον αέρα που κατεβαίνει από το βουνό και την υγρασία από τον µυθικό ποταµό Aσωπό που κυλάει δίπλα, να ορίζουν ένα µοναδικό µικροκλίµα.
Οκτώ βραβεύσεις, πέντε εξ αυτών χρυσές, απέσπασε η Αγγελάκης ΑΕ στα φετινά Mediterranean Taste Awards.
Η Fresh Del Monte Produce επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία του ροζ σάρκας ανανά της, Pinkglow, με μια αποκλειστική κυκλοφορία στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Μέχρι τώρα, η ποικιλία ήταν διαθέσιμη μόνο σε επιλεγμένες αγορές σε όλη τη Βόρεια Αμερική και την Ασία.
Η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) απέσπασε συνολικά 60 διακρίσεις στα φετινά Promotional Marketing Awards για τη στρατηγική και τη δημιουργική υλοποίηση προωθητικών προϊοντικών ενεργειών, οι οποίες ξεχώρισαν για την πρωτοτυπία, την καινοτομία και τις ξεχωριστές εμπειρίες που δημιούργησαν για το καταναλωτικό κοινό.
Διπλή διάκριση απέσπασαν τα κρασιά της Οινοποιίας Ψαρούλη στον 14ο διεθνή διαγωνισμό Balcan International Wine Competition, με την εταιρεία να συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις έπειτα από την ένταξη των ετικετών της στην λίστα premium οίνων της Aegean