BACK TO
TOP
Branding

Βραβείο για τη Lidl στα Packaging Innovation Awards

Βραβεύσεων συνέχεια για τη Lidl Ελλάς, που διακρίθηκε στα Packaging Innovation Awards 2019 λαμβάνοντας 1 χρυσό και 1 χάλκινο βραβείο.

Φωτογραφια_1_3

1
0

Ο θεσμός, με στόχο την επιβράβευση της καινοτομίας στον σχεδιασμό, των υλικών, της τεχνολογίας και των διαδικασιών σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων, απένειμε στη Lidl Ελλάς:

- Gold βραβείο για τoν σχεδιασμό συσκευασίας του επετειακού ροζέ οίνου Eden Drop  που δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Το εικαστικό είναι εμπνευσμένο από την πεδιάδα της Εδέμ, όπου η φύση παρείχε σε μεγάλη ποικιλία, αγαθά γεμάτα φρεσκάδα,  προκειμένου να τρέφονται οι πρωτόπλαστοι.

- Bronze βραβείο για τον σχεδιασμό συσκευασίας του λικέρ ΑΜΕΤΡΟ, που επιμελήθηκε η Mousegraphics. Διευρύνοντας στα καταστήματα της εταιρίας την γκάμα των αλκοολούχων ποτών, η Lidl Ελλάς πρόσθεσε τέσσερις νέους κωδικούς λικέρ Α ΜΕ ΤΡΟ Ν: μαστίχα, μέντα, ρόδι και μανταρίνι. Η ετικέτα δημιουργήθηκε με σκοπό να συνδυαστεί η παράδοση με το μοντέρνο και να προσελκύσει τόσο το μεγαλύτερης όσο και το νεότερης ηλικίας καταναλωτικό κοινό.

Αναλυτικά οι κατηγορίες βράβευσης:

Packaging of New Products launched in the Greek Market // Gold Βραβείο

Drinks // Bronze βραβείο

Στη φωτογραφία εξωφύλλου: Δήμητρα Γκλαβά, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging / Ξένια Κασδοβασίλη, Executive, Team Lead  Branding & Packaging / Αλεξάνδρα Δελόγλου, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία