
Η σειρά The (Re)Collection συνδυάζει την αισθητική της Diesel με τον εικονικό χαρακτήρα της Coca-Cola, ενώ τονίζει ταυτόχρονα τη σημασία της ανακύκλωσης με έναν τρόπο πολύ προσιτό, παρουσιάζοντας κομμάτια μόδας που δημιουργούνται από ανακυκλωμένα υλικά. Η πρωτοποριακή συλλογή εμπνέεται από το όραμά των εταιρειών για το μέλλον, για τη διερεύνηση νέων μεθόδων δημιουργίας υφασμάτων από τη χρήση ανακυκλωμένων ινών ΡΕΤ, την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με κοινωνικά ζητήματα, όπως η ανακύκλωση, και την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με το ότι μπορούν να αγοράσουν οικολογικά ρούχα και να αλλάξουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες για να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα.
Η προσπάθεια αξιοποιεί αρκετές δημοφιλείς τακτικές βιωματικού marketing για να δημιουργήσει μια εμπειρία σχεδιασμένη για να προσελκύει τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να γεφυρώσουν τις πραγματικές και ψηφιακές εμπειρίες με τη σάρωση λογότυπου ανακύκλωσης για να ενεργοποιήσουν μια σελίδα ψηφιακών αγορών.
Η γραμμή ένδυσης έκανε το ντεμπούτο της σε ειδική εκδήλωση κατά την εβδομάδα μόδας του Παρισιού και είναι διαθέσιμη στο πολυκατάστημα Galeries Lafayette στο Παρίσι, αλλά και στο DIESEL.com. Από τις 7 Οκτωβρίου κυκλοφορεί και στην ελληνική αγορά, στα καταστήματα Diesel, στα Attica και σε επιλεγμένο δίκτυο καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο.