
«Χάρη στον ευνοϊκό καιρό μέχρι στιγμής, αναμένουμε αύξηση όσον αφορά την παραγωγή ακτινιδίων. Αναμένουμε ότι αυτή η αύξηση θα είναι περίπου 15 έως 20 τοις εκατό σε σύγκριση με πέρυσι. Για τα σταφύλια μας, περιμένουμε ότι οι όγκοι της συγκομιδής θα είναι σχεδόν ίδιοι με τον προηγούμενο χρόνο όταν μιλάμε για τα επιτραπέζια. Αναμένουμε, ωστόσο, ότι η ποιότητα θα είναι πολύ υψηλότερη με μεγαλύτερα μεγέθη ραγών. Έχουμε ήδη κάποια κτήματα με δοκιμαστικές ποικιλίες μιας κόκκινης ποικιλίας που ονομάζεται «Jack Salute», η οποία είναι μια όψιμη ποικιλία, και λευκές ποικιλίες όπως το «Sugar Crisp», επίσης μια όψιμη ποικιλία και το «Sweet Globe», μια μεσαία έως όψιμη ποικιλία. Αυτή τη σεζόν αναμένουμε να συγκομίσουμε για πρώτη φορά τη «Jack Salute», θα περάσουν μερικά χρόνια πριν μπορέσουμε να συγκομίσουμε τις άλλες ποικιλίες. Η φιλοσοφία του Zeus βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της αγοράς φρέσκων προϊόντων, αυξάνοντας ό, τι χρειάζεται η αγορά με το σήμα ποιότητας Zeus. "
Η Zeus επενδύει στο σύνολο των μηχανημάτων και της συσκευασίας τους. Αυτή η διαδικασία θα πρέπει τελικά να ολοκληρωθεί φέτος, δηλώνει η Μανώση: «Φέτος θα ολοκληρώσουμε την εγκατάσταση ολόκληρης της διαδικασίας βαθμονόμησης και συσκευασίας ακτινιδίων. Πέρυσι, παρουσιάσαμε μια ολοκαίνουργια μηχανή διαλογής με κάμερες που ανιχνεύουν εξωτερικά ελαττώματα φρούτων, όπως μώλωπες και σημάδια, καθώς και εσωτερικές κάμερες ποιότητας που ταξινομούν τα φρούτα με βάση την πίεση. Φέτος ολοκληρώσαμε αυτήν την επένδυση, εισάγοντας μια πλήρως αυτοματοποιημένη σειρά κάδων. Επίσης, θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο το πακέτο μας έχοντας ένα ακόμη επίπεδο, ώστε να γίνουμε πιο ευέλικτοι και λειτουργικοί έχοντας περισσότερο διαθέσιμο χώρο.»
Με αυτές τις νέες επενδύσεις, οι στόχοι της εταιρείας «Zeus» μετατοπίζονται στην είσοδο σε ορισμένες νέες ασιατικές αγορές. «Ο άμεσος στόχος μας όταν ξεκινήσει η σεζόν ακτινίδιων θα είναι η Ταϊλάνδη, η Νότια Κορέα, για την οποία η Ελλάδα έχει ήδη άδεια, και σύντομα το Βιετνάμ. Επίσης, η ανταπόκριση των καταναλωτών για τα σταφύλια της Zeus την περασμένη σεζόν, αισθανόμαστε σίγουροι για την αποστολή περισσότερων σταφυλιών σε αυτές τις αγορές την προσεχή σεζόν» εξηγεί η κα Μανώση.
«Για τη συγκομιδή και τη τυποποίηση των σταφυλιών και ακτινίδιων, η «Zeus» λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πρόληψη του ιού και την προστασία των εργαζομένων μας στο εργασιακό τους περιβάλλον. Στην καθημερινή μας ρουτίνα θα εισαχθούν αυστηροί έλεγχοι για την υγεία. Για παράδειγμα, η θερμοκρασία του σώματος των εργαζομένων θα μετρηθεί πριν από τη βάρδια τους, τα διαλείμματα για μεσημεριανό γεύμα θα χωριστούν ανάλογα με την καθημερινή εργασία και οι εργαζόμενοι που δεν αισθάνονται καλά θα απομονωθούν σε ένα ειδικό δωμάτιοκορωνοϊού. Έχουμε ήδη καθημερινά απολυμάνσεις σε όλους τους τομείς στους οποίους εργαζόμαστε. Ένα ατυχές αποτέλεσμα του κορωνοϊού είναι η ακύρωση όλων των συμμετοχών μας σε εμπορικές εκθέσεις για το υπόλοιπο του 2020. Αντ 'αυτού, θα κανονίσουμε μια σειρά βιντεοκλήσεων με όλους τους πελάτες μας για να καλύψουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους.»
Με όλες τις νέες προκλήσεις μπροστά τους, η «Zeus» εξακολουθεί να θεωρεί σημαντικά τα περιβαλλοντικά ζητήματα: «Ενώ η «Zeus» σχετίζεται με ποιοτικά ακτινίδια και σταφύλια, κάνουμε ακόμη πολλά περισσότερα. Η ποιότητα για τη «Zeus» σημαίνει συνολική ποιότητα, έναν ορισμό που περιλαμβάνει τις εφαρμοζόμενες πρακτικές, τις εταιρικές ενέργειες και την κατάσταση του εργαζομένου. Και μην ξεχνάμε την εκπαίδευση προς την κατώτατη γραμμή, που είναι δική μας ευθύνη για το περιβάλλον. Η ποιότητα δεν μπορεί να είναι τίποτα χωρίς τη διατήρηση των φυσικών πόρων, χωρίς την εκπαίδευση των ανθρώπων να ενεργούν και να σκέφτονται με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο. Τι γίνεται αν πετύχουμε να προσφέρουμε ένα ποιοτικό φρούτο στους πελάτες μας, αλλά τότε δεν έχουμε μια φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία διαχείρισης αποβλήτων, ή μια εταιρική πολιτική που ρυθμίζει την ορθολογική χρήση ενέργειας, πλαστικού ή ακόμη περισσότερο εάν δεν υπάρχει συνεπής αυτο- αξιολόγηση της επίδρασης του CO2 στις καλλιεργητικές μας πρακτικές; Σκεφτόμαστε τη μεγαλύτερη εικόνα, είναι ολόκληρη η ιστορία πίσω από τη μάρκα Zeus.» καταλήγει η κα Μανώση.