BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Με το βλέμμα στο μέλλον η INTERAMERICAN

Η επέτειος των 50 ετών από την ίδρυσή της το 1969, βρίσκει την INTERAMERICAN σε μια ιδιαίτερα δημιουργική περίοδο αλλαγών και προσαρμογής στις επιταγές της σύγχρονης εποχής και τις εξελίξεις: οργανωτικά, λειτουργικά και έναντι των αναγκών του πελάτη, σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Διάκριση INTERAMERICAN στα Environmental Awards

0
0

«Εκτιμώντας το  συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον και τις μεγάλες αλλαγές που φέρνει στη ζωή των πολιτών η ραγδαία εξάπλωση και ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας, κτίζουμε μεθοδικά και με προσοχή την INTERAMERICAN που θα μπορεί να είναι ακόμη πιο κοντά στον πελάτη της, μέσα σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς του» επεσήμανε ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος, κατά τη συνέντευξη Τύπου που οργανώθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στις 8 Μαϊου για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 2018. 

Η INTERAMERICAN πέρυσι πέτυχε επαναλαμβανόμενη κερδοφορία προ φόρων 22 εκατ. ευρώ, που προέρχεται κυρίως από λειτουργικά αποτελέσματα, στοιχείο που τροφοδοτεί τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.

Η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων της INTERAMERICAN διατηρήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα, ανερχόμενη στα 353,9 εκατ. ευρώ σε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, με αύξηση 1,9% έναντι του 2017 (347,2 εκατ.). Επισημαίνεται ότι στο σύνολο της αγοράς, σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της ΕΑΕΕ, επιτεύχθηκε αύξηση 1,8%.

Ο πελάτης στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος

H INTERAMERICAN ενισχύει, με κάθε τρόπο, την εστίασή της στον πελάτη. Πέρυσι, οι πληρωμές και αποζημιώσεις ανήλθαν στα 237,3 εκατ. ευρώ σε 418.056 περιπτώσεις, με ταχύτερη διεκπεραίωση και αμελητέο ποσοστό παραπόνων. Είναι χαρακτηριστικό της παρεχόμενης εξυπηρέτησης ότι, με συνυπολογισμό των 479.856 περιστατικών που διαχειρίστηκε η εταιρεία στους τομείς Βοήθειας, καθημερινά κατά το 2018 -κατά μέσο όρο- 2.460 πελάτες και δικαιούχοι γίνονταν απολήπτες πληρωμής/αποζημίωσης ή υπηρεσίας από την άμεση ιατρική ή την οδική βοήθεια της εταιρείας.

Η αναγνώριση και αποδοχή της INTERAMERICAN εκ μέρους των πελατών αποτυπώνεται στην απόλυτη αναγνωρισιμότητα (100%) του brand, καθώς και στον υψηλό δείκτη ικανοποίησης, που φθάνει για την INTERAMERICAN στο 86% και για την Anytime στο 91%. Ιδιαίτερης σημασίας είναι ο σύνθετος δείκτης Net Promoter Score ((NPS) που παρέχει εικόνα ικανοποίησης, εμπιστοσύνης και διάθεσης των πελατών για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους. Το NPS, που η εταιρεία παρακολουθεί από το 2014 και ξεκίνησε με 48 μονάδες, πέρυσι έφθασε στις 63, σε επίπεδο εξαιρετικά υψηλό και για τα διεθνή δεδομένα. Η INTERAMERICAN, κατά το 2018 διατήρησε σταθερή τη βάση των πελατών, παρά τις δυσκολίες της αγοράς και εισήγαγε 162.119 νέους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης και της Anytime στην Κύπρο.

Το επιχειρησιακό σχέδιο

Με την προοπτική της βιώσιμης ανάπτυξης, η INTERAMERICAN προχωρεί στην υλοποίηση σχεδίου για τον μετασχηματισμό της. Το πλάνο προβλέπει σταδιακή οργανωτική αναδιάρθρωση: αλλαγή δομής, εισαγωγή νέου  τρόπου εργασίας (lean, agile) και μεθοδολογιών για ανάπτυξη καινοτομίας (accelerator), που ξεκίνησαν να εφαρμόζονται στο πλαίσιο του σχεδίου μετασχηματισμού.

Η εταιρεία, με συνολικές επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη τριετία, θα συνεχίσει περαιτέρω να επενδύει στην ανάπτυξη ιδιόκτητων υποδομών πρωτοβάθμιας υγείας. Ακόμη, η INTERAMERICAN θα συνεχίσει να επενδύει σε συστήματα και εφαρμογές ψηφιοποίησης και καινοτομίας (διαχείρισης δεδομένων, ανάδειξης νέων ιδεών κ.λπ.), σε ευέλικτα συστήματα προϊόντων εξατομικευμένης προσέγγισης αναγκών - στο πρότυπο του συστήματος υγείας «bewell», σε συνεργασίες και υπηρεσίες για τον πελάτη και σε εκπαιδευτικά προγράμματα για τη βελτίωση εργαζομένων και συνεργατών.

Η εταιρική στρατηγική είναι εστιασμένη στον πελάτη, ενώ ο σχεδιασμός αναφέρεται ακόμη στα βασικά πεδία του νέου τρόπου εργασίας, της αναλυτικής σκέψης, των καινοτόμων λύσεων και της απόλυτης ψηφιοποίησης. «Στοχεύουμε στην εξέλιξη του οργανισμού μας σε ένα “ζωντανό σύστημα”, με χαρακτηριστικά την απλότητα, την ταχύτητα  και την προσαρμοστικότητα. Δημιουργούμε ένα νέο, δυναμικό επιχειρηματικό μοντέλο, ανοικτό σε αλλαγές, με την προσδοκία της υψηλής απόδοσης, αποτελεσματικότητας και ανταπόκρισης στις επιθυμίες των πελατών μας. Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι μονόδρομος, με βάση την οργανική κερδοφορία που διατηρούμε εδώ και αρκετά χρόνια, αποδίδοντας μέρισμα στους μετόχους και αξία στους πελάτες, τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, την ευρύτερη κοινωνία και την εθνική οικονομία» τόνισε ο κ. Καντώρος.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία