
Η Aldi UK, η τέταρτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία με μερίδιο αγοράς 10,1%, όπως και η ανταγωνιστική Lidl GB, αναπτύσσεται ταχέως, ενώ δήλωσε ότι σκοπεύει να συνεχίσει την επέκταση του δικτύου και διανομής της στη χώρα, να ανανεώσει τα υφιστάμενα καταστήματά της και να επενδύσει περαιτέρω στην τεχνολογία, όπως μεταδίδει το Reuters.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Aldi UK άνοιξε το 1.000ό της κατάστημα στη χώρα και αύξηση τον στόχο για το εύρος του δικτύου της στα 1.500 σημεία.
Η Aldi UK ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της το 2022 αυξήθηκαν κατά σχεδόν 2 δισ. στερλίνες (2,5 δισ. δολάρια) και ανήλθαν στα 15,5 δισ. στερλίνες, καθώς αυξήθηκε η προτίμηση των καταναλωτών για την αλυσίδα εν μέσω της κρίσης του κόστους ζωής.
Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν στα 178,7 εκατ. στερλίνες έναντι 60,2 εκατ. στερλινών το 2021, αντιπροσωπεύοντας περιθώριο κέρδους 1,2%.
Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του 2021 της εταιρείας είχαν πληγεί λόγω των σημαντικών επενδύσεων που πραγματοποίηση για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού.