
Η συνεργασία στοχεύει στην ενίσχυση της ESG κουλτούρας και της βιώσιμης ανάπτυξης στις επιχειρήσεις, προωθώντας την κατανόηση και την εφαρμογή των σχετικών αρχών μέσα από στοχευμένες δράσεις. Επικεντρώνεται στη διάχυση γνώσης, την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση, μέσω προγραμμάτων και εργαστηρίων, παραγωγής θεματικού περιεχομένου και άρθρων, καθώς και πρωτοβουλιών στρατηγικής επικοινωνίας που αναδεικνύουν την ESG προσέγγιση ως βασικό εργαλείο εμπιστοσύνης, διαφοροποίησης και ανθεκτικότητας για τις επιχειρήσεις.
Η TROPOS Branding, εταιρεία που συνίδρυσε ο Χρήστος Κατσάνος, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη εξειδικευμένου περιεχομένου και brand storytelling, υποστηρίζοντας την προσπάθεια ενίσχυσης της ESG κουλτούρας.
Η σχέση του Χρήστου Κατσάνου με την TÜV NORD Ελλάδας είναι μακρόχρονη και πολυεπίπεδη. Από το 1998, έχει συμβάλει ως επιθεωρητής, εκπαιδευτής και στρατηγικός συνεργάτης στην εξέλιξη του οργανισμού, με κορυφαία στιγμή τη συνδιαμόρφωση της Διεύθυνσης AGRO, που σήμερα διαθέτει πάνω από 40 εξειδικευμένα στελέχη και αποτελεί σημείο αναφοράς για την αγροδιατροφή.