
Στο επίκεντρο φυσικά της λαµπερής έκθεση που πραγµατοποιήθηκε την περασµένη εβδοµάδα δεν ήταν µόνο τα βραβεία αλλά και οι «εισβολείς» στην ευρωπαϊκή αγορά από την Ασία, µε την Ινδία και την Τουρκία να ψάχνουν για αντιπροσώπους. Μάλιστα η ινδική Kartar που είναι περισσότερο γνωστή για τις θεριζοαλωνιστικές της έφερε το πρώτο της τρακτέρ στην EIMA, που µάλιστα φιλοδοξεί να πιάσει ευρωπαϊκά στάνταρντς. Η τουρκική Basak από την άλλη υποστηρίζει πως «το έχει» µε τα υψηλής τεχνολογίας τρακτέρ, µοστράροντας ένα µοντέλο 125 ίππων µε κινητήρα Deutz, και µάλιστα µε Stage V τεχνολογία ρύπων.
Όσον αφορά συγκεκριµένα τα βραβεία, για το 2019 τον τίτλο του καλύτερου τρακτέρ (βάσει πάντα της γνώµης δηµοσιογράφων του ειδικού τύπου) απέσπασε το Case IH Maxxum 145 Activedrive 8. Το 145 ίππων Maxxum λένε πως άξιζε τη προσοχή, καθώς διαθέτει ένα πρωτοποριακό διπλού συµπλέκτη σασµάν και το αναβαθµισµένο πολυλειτουργικό τζόιστικ τοποθετηµένο στο υποβραχιόνιο. To ίδιο τρακτέρ έλαβε και το βραβείο Καλύτερου Σχεδιασµού 2019 για την σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, που την ίδια στιγµή υποστηρίζουν οι κριτές ανεβάζει τα επίπεδα άνεσης.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί στα περίπτερα το Σάββατο 17 Νοεμβρίου μαζί με το περιοδικό Ελαίας Καρπός «EL»