BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Με ροπή εξακύλινδρων τα νέα κόμπακτ 6700S της Massey Ferguson

Η εταιρεία ετοιμάζει 5 νέα μοντέλα με ιπποδυνάμεις από 135 έως 180 ίππους.

MF6715S_RK1404-TRC-PRO_Transport_FR_0817-9580_137430

Βασίλης Σοφός

2
0

Με την ισχύ και τη ροπή των εξακύλινδρων συνόλων μπορούν να τα βάλουν τα νέα τετρακύλινδρα τρακτέρ της Σειράς 6700S, σύμφωνα με όσα υπόσχεται η Massey Ferguson, η οποία λανσάρει σύντομα 5 νέα κόμπακτ μοντέλα στην γκάμα.

Πιο συγκεκριμένα, τα μοντέλα έρχονται αναβαθμισμένα στα σημεία, με νέα τερματικά εντός της καμπίνας και περισσότερες επιλογές σε διαστάσεις ελαστικών. «Με το λανσάρισμα της νέας σειράς MF 6700 S διατηρούμε αυτήν την επιτυχημένη συνταγή και αυξάνουμε την απόδοση», δήλωσε ο Francesco Quaranta, αντιπρόεδρος πωλήσεων, μάρκετινγκ και διαχείρισης προϊόντων στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με τους τελευταίους τετρακύλινδρους κινητήρες της AGCO Power (Stage V). Η μέγιστη ισχύς είναι τώρα αυξημένη κατά 5 ίππους σε όλα τα μοντέλα -εκτός από το μικρότερο μοντέλο-, ενώ το σύστημα Power Management Engine (EPM) προσφέρει επιπλέον 20 ίππους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν είτε τη μετάδοση συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων Dyna-VT ή τη νέα μονάδα semi-powershift Dyna-6 Super Eco και μπορούν να συνδυαστούν με τα τρία επίπεδα εξοπλισμου του τρακτέρ, την έκδοση Essential, την Efficient και την Exclusive.

Παρακολούθηση του στόλου

Πέρα από τις προσεχείς αναβαθμίσεις, η Massey Ferguson ετοιμάζεται να θέσει σε λειτουργία και το νέο σύστημα παρακολούθησης του στόλου «MF Connect» Το σύστημα επιτρέπει στους πελάτες να «παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς τον συμβατό εξοπλισμό της Massey Ferguson και των άλλων εταιρειών του Ομίλου, καθώς και οποιουδήποτε άλλου κατάλληλα εξοπλισμένου οχήματος μετά την απαραίτητη τροποποίηση.

Το MF Connect προσφέρει επίσης στους χειριστές την δυνατότητα να δουν τις παραμέτρους λειτουργίας του εξοπλισμού τους σε πραγματικό χρόνο στα κινητά τους τηλέφωνα, τις ταμπλέτες ή τον υπολογιστή. Κερασάκι στη τούρτα η δυνατότητα προβολής της τρέχουσας θέσης των μηχανημάτων και των διαδρομών που αυτά έχουν διανύσει μέσα στην ημέρα αλλά και η απεικόνιση της κατανάλωσης καυσίμου μαζί με τις ειδοποιήσεις συντήρησης και διαστημάτων σέρβις.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία