
Ηγήθηκε φέτος η Fendt στην έρευνα που διεξήγαγε η CLIMMAR σχετικά με τον δείκτη ικανοποίησης αντιπροσώπων DSI, ο οποίος βασίζεται στην εικόνα που εκπέμπει η μάρκα, το παρεχόμενο μάρκετινγκ, τα ανταλλακτικά, τις υπηρεσίες after sale, την προστασία του μηχανήματος από κλοπή και την παρεχόμενη εκπαίδευση.
Για το 2019 στην διαδικτυακή έρευνα απάντησαν 1077 αντιπρόσωποι από 10 χώρες. Σύμφωνα με τον μέσο όρο η Fendt τέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, ακολουθούμενη από τις Kubota και John Deere, με την τελευταία να βρίσκεται οριακά επάνω από τις Same, Deutz και Claas.
H Fendt σκόραρε σε 9 από τις 13 ερωτήσεις (μάρκα και αντίκτυπος, μάρκετινγκ, προστασία κλοπής, υπηρεσίες πληροφορικής, διαφημιστικό υλικό και υλικό υποστήριξης προϊόντων, εκπαίδευση, διαχείριση, συμβουλές κερδοφορίας, βελτιώσεις).
Από την άλλη μεριά, η Kubota βρέθηκε στην κορυφή όσον αφορά στις ερωτήσεις σχετικά με την σχέση κατασκευαστών-αντιπροσώπων,τη διαχείριση και τους όρους πληρωμής, τη εξυπηρέτηση, την πώληση, την εγγύηση και την εμπορία ανταλλακτικών.