
Με έναν ξεχωριστό τρόπο βγήκε από την γραμμή παραγωγής ο φορτωτής με τον αριθμό 25.000 σε σειρά από την εταιρεία Tobroco-Giant, η οποία από το 2014 έως σήμερα κατάφερε να κατασκευάσει 10.000 τέτοια μηχανήματα. Η Tobroco-Giant ιδρύθηκε το 1996, κατασκευάζοντας μεταξύ άλλων και διανομείς ενώ το 2001 παρήχθη και ο πρώτος της φορτωτής.
Η παραγωγή αναβαθμίστηκε το 2003 όταν οι εγκαταστάσεις μετακινήθηκαν στην περιοχή Oisterwijk.
Το 10.000ο μηχάνημα κατασκευάστηκε το 2014 με την γκάμα να περιλαμβάνει τότε τροχοφόρους φορτωτές με σταθερούς και τηλεσκοπικούς βραχίονες, καθώς και τηλεσκοπικούς φορτωτές. Χρειάστηκαν έξι χρόνια για την εταιρεία να φθάσει από τα 10.000 στα 25.000 μηχανήματα ενώ η παραγωγή αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο καθώς η εταιρεία επενδύει στην κατασκευή περισσότερων χώρων παραγωγής και σε αποθήκες.
Σύμφωνα με την Tobroco-Giant, στόχος είναι ο υπερδιπλασιασμός της παραγωγής τα επόμενα πέντε χρόνια σε 8.750 μηχανήματα. Ωστόσο οι επενδύσεις τρέχουν ήδη στην Ουγγαρία, εκεί όπου βρίσκεται μία από τις μονάδες παραγωγής των πλαισίων και εξαρτημάτων για τους φορτωτές, από το 2013.
«Περιμένουμε πως σε λίγο καιρό ο μισός αριθμός των μηχανημάτων μας θα αποτελείται από ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Προς το παρόν τα περισσότερα μηχανήματα πηγαίνουν σε χώρες όπως η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Δανία και η Σουηδία, αλλά βλέπουμε αυστηρότερους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων σε όλο και περισσότερες χώρες», σχολιάζει ο ο διευθυντής της εταιρείας Toine Brock. Ο ίδιος αναφέρει πως η αυστηροποίηση των κανονισμών επεκτείνεται σε περισσότερες χώρες, τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες ηπείρους, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δε θα κατασκευάζονται μηχανήματα με πετρελαιοκινητήρες.
«Οι πελάτες μας ζητούν συγκεκριμένα μηχανήματα να είναι ηλεκτρικά, όχι όλα, συνεπώς θα προσφέρουμε και μια ηλεκτρική έκδοση δίπλα σε εκείνη την πετρελαιοκίνητη του εκάστοτε μοντέλου. Αναμένω ότι έως το 2025 το 40% της παραγωγής μας θα αποτελείται από ηλεκτρικούς τηλεσκοπικούς φορτωτές, αλλά ο εξηλεκτρισμός θα επεκταθεί και σε άλλα μηχανήματα», σημειώνει ο κ. Brock.