
Μείωση τριβών και φθορών, χαμηλή συμπύκνωση του εδάφους και υψηλή πλευστότητα ακόμη και σε χαμηλές πιέσεις είναι τα καινοτόμα χαρακτηριστικά που φέρνει το νέο ελαστικό CombineMaster της Continental για τις θεριζοαλωνιστικές μηχανές. «Τα ελαστικά με ενιαίο σύρμα στην κατασκευυή τους είναι ασφαλέστερα και ταχύτερα στην εφαρμογή, συγκρατούν τη ζάντα καλύτερα και μεταφέρουν τη ροπή πιο αποτελεσματικά, γεγονός που μειώνει την ολίσθηση», εξηγεί ο ειδικός για γεωργικά ελαστικά της Continental Richard Hutchins. Σύμφωνα με την Continental, οι πτυχώσεις είναι ένα από τα ουσιαστικότερα μέρη ενός ελαστικού επειδή κρατούν το ελαστικό στον τροχό.
Πολλά γεωργικά ελαστικά χρησιμοποιούν έως και δέκα μεμονωμένα σύρματα για να δημιουργήσουν μια πτύχωση. Ωστόσο, πολλές συνδέσεις στην πτύχωση μπορεί να προκαλέσουν αδυναμίες και υπάρχει κίνδυνος το ελαστικό να αποκολληθεί από το τροχό, ειδικά σε χαμηλές πιέσεις.
Η έρευνα της κατασκευάστριας έδειξε ότι ένα πιο εύκαμπτο ελαστικό με ισχυρότερη και πιο συμπαγή κατασκευή μπορεί να λειτουργήσει με χαμηλότερη πίεση, χαρακτηριστικό που βοηθάει στην μείωση της συμπύκνωσης του εδάφους. Το εξαγωνικό τμήμα της πτύχωσης στα νέα ελαστικά CombineMaster είναι ισχυρότερο και πιο ομαλό από το κοινό ορθογώνιο σχέδιο και αυτό το κάνει καλύτερο και στο δρόμο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα εμπρός ελαστικά που δέχονται περισσότερο βάρος και ροπή. «Το πιο σημαντικό είναι ότι το ελαστικό θα είναι σταθερά συγκρατημένο στον τροχό ακόμη και σε πολύ χαμηλές πιέσεις. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο να φύγει το ελαστικό από τη θέση του, ενώ η πλευστότητα γίνεται πιο άνετα. Ο σκελετός N.Flex σε συνδυασμό με την τεχνολογία Hexa κάνει το ελαστικό CombineMaster ασφαλέστερο και πιο άνετο στο δρόμο », λέει ο κ. Hutchins.
Τεχνολογία N.Flex
Η εκκρεμής για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία N.Flex της Continetal κάνει χρήση νάιλον θερμικά επεξεργασμένου το οποίο κάθεται κάτω από το καουτσούκ για να βοηθήσει το ελαστικό να επιστρέψει στο αρχικό του σχήμα μετά από κρούσεις και βαριά χρήση.
«Τα ελαστικά για θεριζοαλωνιστικές μηχανές φτάνουν σε υψηλές θερμοκρασίες κατά τη χρήση στο δρόμο. Τη νύχτα αυτά τα ελαστικά κρυώνουν και παίρνουν σχήμα με επίπεδα σημεία. Όταν η θεριζοαλωνιστική χρησιμοποιηθεί ξανά, ο χειριστής θα αντιμετωπίσει κραδασμούς στην οδήγηση επειδή τα ελαστικά δεν θα είναι τελείως κύκλικά. Η τεχνολογία N.Flex μειώνει την εμφάνιση επίπεδων σημείων και παρέχει μια πιο άνετη διαδρομή», εξηγεί ο κ. Hutchins.