
Τεράστια χωρητικότητα 32.000 λίτρων, σύστημα διεύθυνσης των 4 ή και των 6 τροχών αλλά και κιβώτιο CVT διαθέτει ο αυτοκινούμενος διανομέας Trac VT7138 της Vredo. To 16,4 λίτρων Stage V μηχάνημα εφοδιάζεται με κινητήρα της Scania απόδοσης 710 ίππων, με την ροπή να αγγίζει τα 3.320 Nm στις 1.400 σ.α.λ. ενώ παράλληλα, για την εξοικονόνηση καυσίμου επικουρεί το «Eco mode». Το βασικό μηχάνημα είναι αμετάβλητο με το VT7028 που αντικαθιστά και το VT7138 συνεχίζει να λειτουργεί με τους ίδιους έξι κινούμενους τροχούς (ελαστικά Mitas 900/60 R42).
Το Vredo Trac VT7138 διαθέτει, όπως είπαμε, δεξαμενή 32.000 λίτρων και προαιρετικά μία άλλη δεξαμενή εν ονόματι «FlexTank» (κύρια δεξαμενή 25.000 λίτρων και πτυσσόμενη έκδοση 7.000 λίτρων). Οι κύριες αλλαγές περιλαμβάνουν τα κεντρικά εξωτερικά πλαϊνά πάνελ και τα φτερά, τα οποία όπως το ρεζερβουάρ καυσίμου των 865 λίτρων και το υδραυλικό ρεζερβουάρ λαδιού, είναι κατασκευασμένα από πολυεστέρα.
Τα νέα πάνελ παρέχουν εύκολη πρόσβαση για καθημερινή συντήρηση. Από τη μία πλευρά, ο δείκτης στάθμης λαδιού κινητήρα και το σημείο πλήρωσης βρίσκονται δίπλα στην αντλία πετρελαίου. Το πάνελ στην αντίθετη πλευρά του μηχανήματος ανοίγει για το επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης.
Το φίλτρο αέρα, η λίπανση και η σύνδεση αέρα για τον καθαρισμό του ψυγείου είναι επίσης πολύ κοντά ενώ κάτω από το φίλτρο αέρα βρίσκεται ένας χώρος αποθήκευσης εργαλείων και μια δεξαμενή καθαρού νερού.
Το σύστημα ψύξης έχει αναβαθμιστεί και με τον αναδιπλωμένο συμπυκνωτή κλιματισμού, είναι τώρα πιο εύκολο να καθαριστεί. Η αντλία θετικής μετατόπισης PF12000 (12 κυβικά/λεπτό) προέρχεται από το μοντέλο VT7028 όμως νέα είναι η χρήση σωλήνων 10 ”(250 χιλιοστά) για τη βελτιστοποίηση της ισχύος της αντλίας και το προαιρετικό σύστημα πλήρωσης στην κορυφή του βραχίονα αναρρόφησης να αυξάνει την ικανότητα φόρτωσης λιπάσματος στα 16,0 κυβικά/λεπτό.
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα μοντέλα είναι διαθέσιμα με GPS RTK της Trimble ή της John Deere ενώ προαιρετικά διατίθεται και σύστημα αισθητήρων NIR αλλά και έλεγχο ενότητας.