
Με τον αποτελεσματικό συνδυασμό των συμπαγών διαστάσεων και των έξυπνων λύσεων, το Fendt 200 VFP Vario ξεφεύγει οριακά από τον ανταγωνισμό, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο εξοπλισμένα μηχανήματα της κατηγορίας. Η τελευταία γενιά, η τρίτη για την ακρίβεια των 200 VFP Vario Stage V, ιδιαίτερα κατάλληλα για χρήση στους αμπελώνες, στους οπωρώνες, σε εξειδικευμένες καλλιέργειες, θερμοκήπια, στην κηπουρική και άλλες εργασίες εκπληρώνει με ακρίβεια τα καθήκοντά της. Εν ολίγοις, τα τρακτέρ είναι «έτοιμα για το μέλλον», όπως λέει το σλόγκαν που επινόησε η Fendt για αυτή τη σειρά.
Η γερμανική φίρμα έχει συμπεριλάβει την καινοτόμο και διαισθητική φιλοσοφία ελέγχου FendtOne στα τρακρέρ, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας πλαϊνής κονσόλας με joystick πολλαπλών λειτουργιών, μοχλό και οθόνη 12 ιντσών - που συνδυάζει τη συνήθη χρήση του τρακτέρ μέσω του τερματικού με εργασίες που παραδοσιακά πραγματοποιούνται στο γραφείο, λανσάροντας έτσι στην αγορά τα πρώτα ειδικά τρακτέρ με πλήρως ενσωματωμένο τερματικό. Η νέα γκάμα αποτελείται από πέντε μοντέλα, τα 207 Vario, τα 208 Vario, τα 209 Vario, τα 210 Vario και τα 211 Vario, με μέγιστη ισχύ 70, 80, 90 και 100 ίππων αντίστοιχα, αγγίζοντας τα 110 άλογα το κορυφαίο 211 Vario.
Το κορυφαίο μοντέλο, ωστόσο, διακρίνεται από τα αδέρφια της γκάμας για το καινοτόμο σύστημα πρόσθετης ισχύος DynamicPerformance (DP) που του επιτρέπει να φτάσει τους 124 ίππους, ενεργοποιούμενο όχι μόνο κατά την εργασία με το PTO ή κατά τη μεταφορά στο δρόμο αλλά κάθε φορά που η μονάδα ελέγχου εντοπίζει μεγαλύτερη ζήτηση ισχύος από πολλά εξαρτήματα του τρακτέρ, με αποτέλεσμα να διατίθεται το απαραίτητο πλεόνασμα και επομένως να προσαρμόζεται η απόδοση στις πραγματικές ανάγκες εφαρμογής του μηχανήματος.
Κάτω από τα καπό του νέου 200 VFP Vario φωλιάζει ο τρικύλινδρος κινητήρας Agco Power 3,3 λίτρων, Stage V, και χάρη στην κοινή δράση SCR, DOC και DPF -χωρίς τη χρήση συστημάτων ανακύκλωσης καυσαερίων EGR- επιτυγχάνεται οικονομία και φιλικότητα στο περιβάλλον.
Σύστημα τιμονιού Varioactive
Το σύστημα VarioActive, το οποίο απαιτεί λιγότερες στροφές του τιμονιού για να εκτελέσει η στροφή είναι μια ακόμη έξυπνη λειτουργία. Στην πραγματικότητα, με ταχύτητα μικρότερη από 8 χιλιόμετρα την ώρα, το VarioActive επιτρέπει την πλήρη λειτουργία του τιμονιού με μία μόνο περιστροφή του, ενώ μεταξύ 8 και 18 χιλιομέτρων την ώρα μειώνει την επίδραση του ενεργού συστήματος διεύθυνσης, με αποτέλεσμα την ταχύτερη αντίδραση του ίδιου του συστήματος διεύθυνσης, στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο για αλλαγή κατεύθυνσης ή για εργασία με τον μπροστινό φορτωτή.
Υδραυλικά για απαιτητικά εργαλεία
Στα μοντέλα 200 VFP Vario, ο υδραυλικός εξοπλισμός έχει επεκταθεί ξεκινώντας από την έκδοση Profi, της οποίας τα υδραυλικά περιλαμβάνουν συνδέσεις Power Beyond ή δύο επιπλέον υδραυλικούς διανομείς στο κέντρο, καθιστώντας έτσι διαθέσιμους συνολικά οκτώ αναλογικούς διανομείς, λαμβάνοντας υπόψη τον μπροστινό σύνδεσμο.
Ασφαλέστερη καμπίνα
Η καμπίνα των νέων μικρών Vario είναι ανασχεδιασμένη, με τέσσερις κολόνες και πιο ευρύχωρη από τα προηγούμενα μοντέλα, με μεγαλύτερο ύψος που προσφέρει περισσότερο χώρο για το κεφάλι και βελτιστοποιημένη ορατότητα στον μπροστινό φορτωτή, χάρη στη νέα σχεδίαση παραθύρου στο θόλο. Είναι και ασφαλέστερη πληρώντας όλα τα πρότυπα μιας καμπίνας με στάνταρντ σύστημα φιλτραρίσματος κατηγορίας 2. Ωστόσο, όπου είναι απαραίτητο, το σύστημα φιλτραρίσματος κατηγορίας 4 σύμφωνα με το πρότυπο ΕΕ EN15695 διατίθεται κατόπιν αιτήματος με προστασία από σκόνη, υγρά φυτοφάρμακα και σχετικούς ατμούς (μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, το σύστημα φίλτρου μπορεί εύκολα να τροποποιηθεί μέσω του τερματικού) .
Εργονομία με FendtOne και νέο τζόιστικ
Εργονομικό και λειτουργικό, το σύστημα διαχείρισης του 200 VFP Vario υιοθετεί την τεχνολογία FendtOne, με τη νέα κονσόλα ελέγχου εξοπλισμένη με το πολυλειτουργικό joystick αμφίδρομης λειτουργίας, με βελτιωμένο βραχίονα και 4 προσαρμόσιμα κουμπιά, που επιτρέπουν την εύκολη χρήση του μηχανήματος. Το νέο joystick έχει συνολικά 18 πλήκτρα, εκ των οποίων τα 11 μπορούν να προσαρμοστούν ελεύθερα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του χειριστή. Επίσης, Το τερματικό των 12 ιντσών είναι ενσωματωμένο στην οροφή πάνω από το παρμπρίζ.
Χειριστήρια για τρακτέρ και εργαλεία, κάμερα (προαιρετικό), λειτουργίες οδήγησης και τεκμηρίωση είναι πλήρως ενσωματωμένα στην οθόνη, η οποία μπορεί να διαμορφωθεί τόσο για λειτουργία με την αφή όσο και για λειτουργία με κουμπιά και σε κάθε συνθήκη είναι δυνατή η προβολή έως έξι πεδίων οθόνης, ελεύθερα διαμορφώσιμων. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει ο μοχλός στο υποβραχιόνιο, ο οποίος επιτρέπει τον έλεγχο των διαφόρων λειτουργιών του τρακτέρ με άνετο και ευέλικτο τρόπο. Αντί για τον εγκάρσιο μοχλό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το τζόιστικ 3L, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ελεύθερα με έως και τρία επίπεδα ελέγχου και 27 λειτουργίες ISObus για τη διαχείριση πολύπλοκων εργαλείων ή να χρησιμοποιηθεί με ενσωματωμένη αλλαγή κατεύθυνσης οδήγησης.