
Ο αριθμός 2.000.000 συνοδεύει το τρακτέρ-ορόσημο 6R 250 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της John Deere στο Mannheim, με τους εργαζόμενους να τιμούν αυτή τη μέρα με τον δέοντα τρόπο. Ως ένδειξη τιμής στην ομάδα παραγωγής, το τρακτέρ είναι τυλιγμένο με φωτογραφίες πορτραίτων περισσότερων από 300 εργαζομένων. Το τρακτέρ παρουσιάστηκε στο εργοστάσιο του Mannheim στις 22 Μαρτίου, παρουσία του CEO της John Deere, John C. May.
Τις επόμενες εβδομάδες, το τρακτέρ θα εκτεθεί στο John Deere Forum. Μακροπρόθεσμα, θα του δοθεί μια τιμητική θέση στο μουσείο του εργοστασίου δίπλα στον μικρό του αδερφό, το ένα JD 6400 με σειρά παραγωγής του ενός εκατομμυρίου. Χρειάστηκαν 70 χρόνια από την έναρξη της παραγωγής για να παραχθεί το εκατομμυριοστό John Deere, αλλά το 6R 250 παρήχθη σε 2 εκατομμύρια μονάδες μέσα σε περίπου 30 χρόνια.
Με την παράδοση του επετειακού τρακτέρ, η εταιρεία δεν κοιτάζει μόνο πίσω, αλλά και μπροστά. Η τελετή θα γίνει στο κτίριο του νέου χώρου βαφής. Περισσότερα από 80 εκατομμύρια δολάρια επενδύονται επί του παρόντος στο μέλλον του εργοστασίου, ενώ, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία, η κατανάλωση ενέργειας είναι σημαντικά χαμηλότερη και οι εκπομπές μπορούν να μειωθούν στο ελάχιστο. Τα λύματα και τα απόβλητα αποφεύγονται και το επίπεδο θορύβου είναι πολύ χαμηλότερο από ό,τι στις προηγούμενες εγκαταστάσεις. Το εκπαιδευτικό εργαστήριο στο εργοστάσιο του Mannheim γιορτάζει επίσης τα 100 χρόνια αυτό το καλοκαίρι. Σε περιόδους έλλειψης ειδικευμένων εργαζομένων, γίνεται όλο και πιο σημαντικό για την εταιρεία να εκπαιδεύει καταρτισμένους νέους.
Επί του παρόντος, το εκπαιδευτικό εργαστήριο προσφέρει σε 160 νέους προσόντα διαφόρων ειδικοτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τοποθεσία του Mannheim είναι καλά εξοπλισμένη για το μέλλον. Με περαιτέρω επενδύσεις στη συναρμολόγηση, η εταιρεία στέλνει ένα σημαντικό μήνυμα στους περισσότερους από 3.300 εργαζομένους και στη μητροπολιτική περιοχή ότι προχωρά δυναμικά. Ωστόσο, το εργοστάσιο δεν είναι μόνο χώρος παραγωγής. Είναι επίσης ένα κέντρο ανάπτυξης για όλα τα μεσαία τρακτέρ από την John Deere.
Πάνω από 250 μηχανικοί εργάζονται στα τρακτέρ του αύριο και όχι μόνο. Η κύρια εστίαση είναι στην απόδοση, την άνεση και την αποτελεσματικότητα. Οι σημερινές καμπίνες τρακτέρ προσφέρουν την πολυτέλεια ενός αυτοκινήτου με αυτόματο κλιματισμό, AppleCar Play, άνετα καθίσματα, σύστημα διεύθυνσης GPS και πολλά άλλα.

Οι προγραμματιστές καταβάλλουν επίσης μεγάλη προσπάθεια για την καύση καθαρού καυσίμου. Τα ίδια αυστηρά πρότυπα εκπομπών καυσαερίων ισχύουν για τα τρακτέρ όπως και για άλλα οχήματα. Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί εργάζονται σε εναλλακτικές ιδέες, όπως η χρήση βιοκαυσίμων. Αναπτύσσονται επίσης ηλεκτρικοί κινητήρες για μικρότερα τρακτέρ, καθώς η χωρητικότητα της μπαταρίας για μεγαλύτερα μηχανήματα δεν είναι ακόμη επαρκής. Το 2026 θα παρουσιαστεί και το πρώτο πλήρως αυτόνομο τρακτέρ με μπαταρία που θα αποδίδει περίπου 100 ίππους.