BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Αναβαθμισμένη όλη η γκάμα τρακτέρ Case Puma CVXDrive 185-260 και Multicontroller 185-220

H Case IH κυκλοφoρεί την πλήρη σειρά των τρακτέρ Puma AFS Connect CVXDrive 185-260 και Multicontroller 185-220 με powershift και μακρύ μεταξόνιο. Τα μοντέλα θα κατασκευάζονται στη μονάδα St Valentin της Αυστρίας και διαθέτουν μεγαλύτερη, πιο αθόρυβη καμπίνα, προσαρμόσιμες λειτουργίες, ενσωματωμένη τηλεματική AFS Connect και μεγαλύτερη ισχύ. Ναυαρχίδα το Puma AFS Connect 260 CVXDrive, που παρουσιάστηκε στις εκθέσεις SIMA και EIMA του 2022.

Στιγμιοτυπο_οθονης_2023-07-25__10_31_14_πμ

Βασίλης Σοφός

13
0

Οι βελτιώσεις της καμπίνας βρίσκονται στο επίκεντρο των αναβαθμίσεων μαζί με τα σύγχρονα συστήματα διαχείρισης και άνεσης στη νέα, πλήρη γκάμα των μοντέλων Puma, εκ των οποίων τα πέντε έκδοσης με κιβώτιο CVXDrive και τα τρία με σύστημα Multicontroller.

Εκτός από την καθιερωμένη πλέον σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος με τον βελτιωμένο φωτισμό, μία από τις πιο ορατές αλλαγές στα νέα τρακτέρ Puma AFS Connect είναι ο νέος σχεδιασμός της καμπίνας. Αυτή παρέχει 8% περισσότερο όγκο, προσφέροντας στον χειριστή περισσότερο χώρο για το κεφάλι και τα πόδια και πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους.



Μία από τις πιο σημαντικές αναβαθμίσεις είναι τα μειωμένα επίπεδα εσωτερικού θορύβου -στα 66 ντεσιμπέλ είναι από τα χαμηλότερα στον τομέα- που συνδυάζονται με ένα εσωτερικό που διαθέτει premium επενδύσεις επιπέδου αυτοκινήτου. Υπάρχει 11% μεγαλύτερη επιφάνεια γυαλιού για βελτιωμένη ορατότητα και ασφάλεια, καθώς και ένας υαλοκαθαριστήρας που παρέχει κάλυψη έως και 240°.

Για να συνδυαστεί η άνεση με τον έλεγχο, ένα νέο υποβραχιόνιο Multicontroller τόσο στα μοντέλα Multicontroller (με 19-τάχυτο PowerDrive full powershift) όσο και στα μοντέλα CVXDrive (με CVX, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων) ενσωματώνονται τώρα περισσότερες λειτουργίες, πολλές από τις οποίες μπορούν να προσαρμοστούν. Σε αυτές ανήκει ένας επιλογέα με περιστροφή και πάτημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αν προτιμάται, ως εναλλακτική λύση αντί για το σάρωμα της νέας οθόνης αφής 12 ιντσών AFS Pro 1200 για την πλοήγηση στην οθόνη και την επιλογή λειτουργιών. Μέσω του τερματικού, μπορούν να ρυθμιστούν οι αποκρίσεις του κιβωτίου ταχυτήτων CVX και της ανάρτησης του μπροστινού άξονα και να οριστούν απομακρυσμένα κουμπιά βαλβίδων με LED ανάλογα με τις προτιμήσεις.

Ο χειρισμός του AFS 1200 συμπληρώνεται από κουμπιά γρήγορης πρόσβασης με πλήκτρα άμεσης πρόσβασης. Μια ημιενεργή υδραυλική ανάρτηση καμπίνας, ρυθμιζόμενη ανάλογα με τις ατομικές προτιμήσεις ή το μεταβαλλόμενο έδαφος, ενισχύει περαιτέρω την ποιότητα οδήγησης και την άνεση, ενώ η προαιρετική προηγμένη ανάρτηση οχήματος (AVS) της Case IH βελτιώνει περαιτέρω την κατάσταση αυτή, ενσωματώνοντας την ημιενεργή ανάρτηση καμπίνας, τον οπίσθιο κοτσαδόρο και την ανάρτηση του μπροστινού άξονα, με συντονισμό μέσω λογισμικού, που αντιδρά άμεσα στις μεταβαλλόμενες επιφάνειες.



Μέσω του τερματικού AFS Pro 1200 με οθόνη αφής, οι χειριστές μπορούν να ρυθμίζουν και να ελέγχουν την καθοδήγηση AccuGuide, να κάνουν ρυθμίσεις στο τρακτέρ και στο μηχάνημα ISObus και να ρυθμίζουν την τηλεματική AFS Connect για την καταγραφή και τη μεταφορά δεδομένων λειτουργίας στην ηλεκτρονική πύλη MyCaseIH, να επιτρέπουν την απομακρυσμένη παρακολούθηση/υποστήριξη του μηχανήματος από τους ιδιοκτήτες και, με άδεια, από τους αντιπροσώπους.

Η πενταετής συνδρομή AFS Connect είναι στάνταρ. Τα μοντέλα Puma AFS Connect είναι επίσης διαθέσιμα με Tractor Implement Management (TIM), το οποίο επεκτείνει τις συνδέσεις ISObus με συμβατό εξοπλισμό, επιτρέποντας στο εργαλείο να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα και το σύστημα διεύθυνσης του τρακτέρ ανάλογα με το φόρτο εργασίας. Αποδεδειγμένα καλά συστήματα μετάδοσης με προσαρμοσμένες δυνατότητες Τα νέα Puma συνδυάζουν ένα συμπαγές μεταξόνιο 2,88 μ. με ονομαστική ισχύ 180-220 ίππων (μοντέλα Multicontroller) και 180-260 ίππων (μοντέλα CVXDrive).

Οι μέγιστες αντίστοιχες τιμές με το σύστημα Power Management είναι 224-260 ίπποι και 224-302 ίπποι. Υπάρχει έως και 11% μεγαλύτερη ισχύς, 15% μεγαλύτερος όγκος δεξαμενής καυσίμου και 18% μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής από τις μεγαλύτερες επιλογές ελαστικών.

Οι εξακύλινδροι κινητήρες FPT NEF 6,7 λίτρων Stage V στα Puma AFS Connect παράγουν μέγιστη ροπή 1.250 Nm στις 1.500 σ.α.λ. στο μεγαλύτερο μοντέλο, με έως και 11% περισσότερη ισχύ σε όλη τη γκάμα. Το διάστημα σέρβις του κινητήρα έχει επεκταθεί στις 750 ώρες. Στα μοντέλα CVX, οι μεγαλύτεροι, ισχυρότεροι άξονες ορίζουν ένα μικτό βάρος οχήματος έως 15.000 κιλά και επιτρέπουν την τοποθέτηση πίσω ελαστικών έως 2,05 μ. (710/70 R42), αυξάνοντας το αποτύπωμα έως και 18% για μεγαλύτερη πρόσφυση και επίπλευση.



Στα μοντέλα με τελική ταχύτητα 50 χλμ./ώρα,η τελευταία είναι εφικτή στις 1.550 στροφές ανά λεπτό, ώστε να ελαχιστοποιείται η κατανάλωση καυσίμου από το 15% μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο χωράει 470 λίτρα ντίζελ και 54 λίτρα DEF, για έως και τρεις ώρες επιπλέον εργασίας.

Ακόμη, το νέο σχέδιο του ρεζερβουάρ ενσωματώνει εργαλειοθήκη και αποθηκευτικό χώρο, ενώ δίπλα υπάρχει ενσωματωμένη δεξαμενή πλύσης χεριών πέντε λίτρων. Το Safeguard Connect συμπληρώνει, τέλος, την τηλεμετρία AFS Connect, προσφέροντας την εκτεταμένη εγγύηση Safeguard, την επιθεώρηση πριν από τη σεζόν, την απομακρυσμένη υποστήριξη του αντιπροσώπου, την υποστήριξη Max Service 24/7, τη συνδρομή AFS Connect και την πλήρη εκπαίδευση του χειριστή.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία