
Το John Deere 6R150 µοιράζεται την ίδια καµπίνα µε το νέο 6R185. Ωστόσο, υπάρχουν διαφορές. Για αρχή, υπάρχει ο κινητήρας. Αντί για τέσσερις κυλίνδρους, το 6R185 έχει έναν εξακύλινδρο κινητήρα Deere Power Systems 6,8 λίτρων κάτω από το λαµπερό πράσινο καπό του. Και η συντοµογραφία PVS στην ονοµασία του κινητήρα υποδηλώνει ότι αντί για δύο εν σειρά τούρµπο (PSS), διατίθεται µονάδα µεταβλητής γεωµετρίας.
Η πρόθεση για αναζήτηση των νέων χαρακτηριστικών που φέρνει αυτός ο επιπλέον κυβισµός στις επιδόσεις ήταν έντονη, οπότε το τρακτέρ επισκέφτηκε το διάδροµο δοκιµών DLG και το δυναµόµετρο. Σηµειωτέον: σε αντίθεση µε το 6R150, η John Deere χωρίζει το πακέτο ψύξης. Το intercooler στα τρακτέρ 6R µεγαλύτερης ιπποδύναµης βρίσκεται σχεδόν οριζόντια πάνω από τα άλλα ψυγεία και τροφοδοτείται µε αέρα από κάτω από έναν ανεµιστήρα µε υδραυλική κίνηση -σχετικά περίπλοκο αλλά αποτελεσµατικό, σύµφωνα µε την John Deere.
Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί το Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda