Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσουµε το status quo είναι να καταστρέψουµε τον µηχανισµό που υπόσχεται µια αλλαγή στις υπάρχουσες συνήθεις µεθόδους. Αυτή ήταν η σκέψη των Λουδιτών, ενός κινήµατος εργατών κλωστοϋφαντουργίας στις αρχές του 19ου αιώνα στην Αγγλία. […]. Το διευρυνόµενο προβάδισµα της Κίνας στην καθαρή τεχνολογία, σε συνδυασµό µε το τεράστιο εµπορικό της πλεόνασµα και την επιθυµία του Πεκίνου να βρει τον δρόµο εξόδου του από µια εγχώρια ύφεση, συνδυάζονται µε παραπαίουσες προσπάθειες για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκποµπές στις ανεπτυγµένες χώρες και παράγουν ένα τοξικό µείγµα. Εάν η πράσινη τεχνολογία, όπως τα ηλεκτρικά οχήµατα, οι ηλιακοί συλλέκτες και οι µπαταρίες στο σπίτι, χαρακτηριστεί ως ξένη και απειλητική και βρεθεί αποκλεισµένη µέσω των νόµων και δασµολογικών πολιτικών, τότε η δραστική πτώση του κόστους δεν θα είναι αρκετή για να τη φέρει στα χέρια των καταναλωτών.[…]
Με τις ευρωπαϊκές και τις αµερικανικές αυτοκινητοβιοµηχανίες να επιβραδύνουν τους στόχους τους για την απεξάρτηση από τις ανθρακούχες εκποµπές και τις τιµές για µέταλλα µπαταριών να είναι πιθανό να ωθήσουν τα κινεζικά EV πολύ κάτω από το κόστος των συµβατικών αυτοκινήτων, η αντιληπτή απειλή φθηνότερων, καθαρότερων και καλύτερων εισαγόµενων αυτοκινήτων θα αυξηθεί.[…]. Αυτή η τροχιά θα µπορούσε να γίνει πολύ πιο «σκοτεινή» εάν οι εκλογές φέτος αντικαταστήσουν τις κεντρογενείς κυβερνήσεις των προέδρων Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν στις Βρυξέλλες και Τζο Μπάιντεν στην Ουάσιγκτον µε περισσότερους νατιβιστές και προστατευτιστές πολιτικούς. […].Οι ανεπτυγµένες χώρες πρέπει να σαρώσουν τη γραφειοκρατία που εµποδίζει τα φιλόδοξα σχέδια απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκποµπές και να προσφέρουν υποστήριξη στην πράσινη τεχνολογία. […].Για να αντιµετωπίσουµε την κοινή παγκόσµια πρόκληση ενός πλανήτη ο οποίος θερµαίνεται, καθε µέρος του κόσµου χρειάζεται να εργαστεί από κοινού. Οι εµπορικοί πόλεµοι θα επιβραδύνουν την πορεία µας προς τις µηδενικές εκποµπές.
*Aρθρογράφου Bloomberg