Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Branding

Eπενδύσεις και rebranding της FIX για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Αυξημένες επενδύσεις ανακοινώθηκαν από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία με κεφάλαια που αγγίζουν τα 12 εκατ. ευρώ, με στόχο το rebranding της μπύρας FIX, σε νέα λανσαρίσματα αλλά και στις παραγωγικές μονάδες για την ενσωμάτωση καινοτομίας διαθέτει η εταιρία.

olimpiakizithopoiia

31
0

Επενδύσεις 12 εκατ. ευρώ μέσα στο 2019 – ποσό που υπερβαίνει το αρχικό budget κατά 5 εκατ. ευρώ- πραγματοποιεί η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η ελληνική θυγατρική του δανέζικου ομίλου Carlseberg.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρίας κ. Ντόγιαν Μπέκο, σημαντικό μέρος των παραπάνω επενδύσεων αφορούν το rebranding του σήματος FIX και των συναφών προϊόντων μπύρας, ενώ το υπόλοιπο μέρος αφορά στις προγραμματισμένες επενδύσεις της εταιρίας στις μονάδες παραγωγής της Σίνδου και της Ριτσώνας. Σημειώνεται ότι φέτος η εταιρία ολοκληρώνει το πενταετές επενδυτικό της πρόγραμμα ύψους 48 εκατ.ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παράγει και διαχειρίζεται τα σήματα Μύθος, FIX ενώ διακινεί τα σήματα Kaiser, Carlsberg, Henninger, Guiness, Corona κ.α. στην κατηγορία της μπύρας. Παράλληλα, διαθέτει επίσης προϊόντα μηλίτη αλλά και αναψυκτικά και ειδικότερα τα προϊόντα Tuborg.  

Κατά τη διοίκηση της εταιρίας το 2018 υπήρξε θετική χρονιά, με το σύνολο της αγοράς να μεγεθύνεται κατά 4% στο λιανεμπόριο και την Ολυμπιακή Ζυθοποιία να καρπώνεται κατ’ αντιστοιχία οφέλη. Στην τρέχουσα χρήση, η εταιρία εκτιμά ότι θα υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη, δεδομένου της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας και του εγχώριου ΑΕΠ αλλά και της τουριστικής κίνησης.

Η εταιρία επίσης συνεχίζει τις εξαγωγές των σημάτων FIX και Mythos, oι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 7% της συνολικής παραγωγής της. Οι συγκεκριμένες μάρκες εξάγονται σε περισσότερες από 35 αγορές, από τις οποίες οι σημαντικότερες είναι οι Γερμανία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Βουλγαρία, Ισραήλ και Κύπρος. Ο στόχος της εταιρείας για τα επόμενα 2 έτη -όσον αφορά στις εξαγωγές- είναι η υπέρβαση του ορόσημου του 1 εκατ. κιβωτίων, μέσω της ενίσχυσης των υφιστάμενων αγορών και της επέκτασης σε νέες αγορές.

Πηγή: euro2day.gr

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία