BACK TO
TOP
Branding

Επαναξιολογεί τα τοματικά προϊόντα στην Ελλάδα η Unilever

Σε επαναξιολόγηση θέτει τον κλάδο των τοματικών προϊόντων του στην Ελλάδα ο όμιλος της Unilever στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της αξιολόγησης των στρατηγικών του επιλογών, εξετάζοντας όλες τις πιθανές εναλλακτικές.

pumaro

7
0

Η στρατηγική αναθεώρηση γίνεται με γνώμονα την αναζήτηση του πλέον αποδοτικού μοντέλου για την περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα των τοματικών προϊόντων και εμπίπτει στη γενικότερη επιχειρησιακή στρατηγική του ομίλου, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση στην ανάπτυξη, με τρόπο ώστε οι μάρκες να αυξάνουν την προστιθέμενη αξία τους και να ενισχύουν το εταιρικό χαρτοφυλάκιο.

Η εταιρεία καταγράφει μια μακρόχρονη και εδραιωμένη παρουσία στον συγκεκριμένο κλάδο με τα γνωστά σήματα Pummaro στην Ελλάδα και Πελαργός στην Κύπρο. Για μια δεκαετία στο εργοστάσιο του Pummaro στη Γαστούνη εφαρμόζεται ένα μοναδικό και καινοτόμο πρόγραμμα Αειφόρου και Συμβολαιακής Καλλιέργειας, το οποίο συνιστά βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη μάρκα, χάρη στα πολλαπλά οφέλη του: από τη μια συμβάλλει στην αύξηση της παραγόμενης ποσότητας και ποιότητας της βιομηχανικής τομάτας, ενώ ταυτόχρονα στηρίζει σταθερά τους συνεργαζόμενους παραγωγούς, την τοπική κοινότητα και προστατεύει το περιβάλλον. Σημειώνεται ότι το Pummaro κατέχει διαχρονικά ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, ενώ το πρώτο και τόσο κρίσιμο εξάμηνο του 2020 κατέγραψε σημαντική ανάπτυξη.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία