Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Branding

Το βιολογικό ΠΟΠ σύκο Κύμης δίνει ζωή σε Delikatessen προϊόντα που ταξιδεύουν σε διεθνείς αγορές

Μια επιχείρηση που στηρίζεται στην παραδοσιακή τεχνογνωσία της αποξήρανσης των περίφηµων σύκων Κύµης και αξιοποιεί τα βιολογικά προϊόντα του κτήµατος της Ευαγγελίας Μύταλα και του Στάθη Μηλιώτη είναι η Askada Farm.

21a

98
0

Οι προσπάθειες των ανθρώπων της εταιρείας,  που ξεκίνησαν το 2013, έχουν εστιάσει στην αλλαγή της φιλοσοφίας της συσκευασίας του τόσο θρεπτικού και πάνω απ’ όλα παραδοσιακού προϊόντος σε συνδυασµό µε την εφαρµογή στον συκεώνα βιολογικών πρακτικών καλλιέργειας.

Συγκεκριµένα από το 2011 είχαν πάρει την απόφαση να κάνουν κάτι δικό τους, εγκαταλείποντας το µεγαλύτερο αστικό κέντρο της Εύβοιας και τις δουλειές τους προς την αναζήτηση µιας καλύτερης ποιότητας ζωής. Έτσι, αγοράζοντας 25 στρέµµατα µε 500 συκιές στην Κύµη έχουν βάλει µπροστά τα σχέδιά τους για τη δηµιουργία µιας καθετοποιηµένης εκµετάλλευσης.



«Η πρώτη συγκοµιδή έγινε το 2013 και τότε βγήκε µια γκάµα προϊόντων που στον πυρήνα της έχει το ΠΟΠ Σύκο Κύµης» αναφέρει ο Στάθης Μηλιώτης, ο οποίος έχοντας σπουδάσει Στατιστική δούλευε παλιότερα ως logistics manager. Ιδιαίτερες δυσκολίες δεν αντιµετώπισαν θα µας πει, εξηγώντας: «Το σύκο Κύµης είναι ένα προϊόν το οποίο έχει απήχηση στον κόσµο κι αυτό που θέλαµε είναι το σύκο να µην είναι σε µια συσκευασία κλασική. Να του δώσουµε σύγχρονα χαρακτηριστικά σε ένα κουτί που διακινείται εύκολα και είναι ελκυστικό στον καταναλωτή», αναφέρει ο ίδιος.  Έτσι, τα τελικά προϊόντα µπαίνουν σε καλαίσθητες συσκευασίες, που αποτελούν δηµιουργία της κυρίας Μύταλα, προτού καταλήξουν στα ράφια των delicatessen και των καταστηµάτων µε βιολογικά προϊόντα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.



Ιδιόκτητο τυποποιητήριο

Η εταιρεία πρόσφατα ολοκλήρωσε τη διαδικασία καθετοποίησής της δηµιουργώντας το δικό της τυποποιητήριο ενώ το αγρόκτηµα είναι πλέον επισκέψιµο.  

«∆ίνουµε βάση σε αυτό το κοµµάτι γιατί ο µεγαλύτερος όγκος πωλήσεων στα δικά µας προϊόντα αφορά τις αγορές delicatessen. Οι καταναλωτές αυτοί όµως είναι ψαγµένοι και θέλουν να ξέρουν περισσότερα. Θέλουµε να είµαστε σε θέση να τους προσφέρουµε όλη την προσέγγισή µας που αφορά το σύνολο της αλυσίδας παραγωγής των προϊόντων µας», εξηγεί ο ίδιος.


Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία