BACK TO
TOP
Branding

Παρουσιάστηκε το νέο Μακεδονικό Σήμα

Ένα κυπελάκι με το δημοφιλές γλυκό κουταλιού «υποβρύχιο», είναι το πρώτο προϊόν, στο οποίο έχει τοποθετηθεί το νέα μακεδονικό σήμα, με την ένδειξη «Μ – Macedonia The Great», που έχει δημιουργήσει ο ΣΕΒΕ για την προστασία, στις αγορές του εξωτερικού, της αυθεντικότητας των επωνυμιών, προϊόντων ή υπηρεσιών που παράγονται από μακεδονικές επιχειρήσεις, έναντι ομοειδών από εταιρείες της Βόρειας Μακεδονίας.

rrerr

282
0

Το συγκεκριμένο προϊόν μάλιστα, παρουσιάστηκε επίσημα στον πρωθυπουργό από τον πρόεδρο του ΣΕΒΕ, Συμεών Διαμαντίδη, σε συνάντηση που είχε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, από τις 4 έως τις 8 το βράδυ την 1η Σεπτεμβρίου, με εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης, ενόψει της 86ης ΔΕΘ, που θα πραγματοποιηθεί από τις 10 μέχρι και τις 18 Σεπτεμβρίου.

«Σκοπός του Μακεδονικού Σήματος είναι το σήμα να μεταδίδει στους καταναλωτές πολλαπλά μηνύματα και να συνδέει στη συνείδησή τους το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με την μακραίωνη ελληνική παράδοση και την ιστορία της», ανέφερε ο κ. Διαμαντίδης, τονίζοντας πως σύντομα όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παράγονται από μέλη του ΣΕΒΕ στις περιφέρειες της Μακεδονίας θα μπορούν να το φέρουν στην ετικέτα τους, χωρίς οι επιχειρήσεις να χρειάζεται να πληρώσουν κάποιο κόστος.

«Υπάρχει ενδιαφέρον από πολλές επιχειρήσεις και εκτιμούμε πως στη συνέχεια θα γίνει μεγαλύτερο, καθώς θα φροντίσουμε να το κάνουμε γνωστό μέσα από συγκεκριμένες δράσεις επικοινωνίας, εντός και εκτός συνόρων», ανέφερε στο Agronews ο κ. Διαμαντίδης, προσθέτοντας πως την περίοδο που διανύουμε ο ΣΕΒΕ παραλαμβάνει σχετικά αιτήματα με στόχο να τα αξιολογήσει σταδιακά, ενώ εκτίμησε πως οι πρώτες μαζικές χορηγήσεις θα αρχίσουν από τον Οκτώβριο.

«Στόχος μας είναι να γίνει αναγνωρίσιμο στο εξωτερικό, ώστε όταν το βλέπει κάποιος να καταλαβαίνει, συνειρμικά, πως πρόκειται για ένα προϊόν από την ελληνική Μακεδονία», εξήγησε ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ. Στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζεται προσεχώς το «ξεδίπλωμα» μιας καμπάνιας ενημέρωσης των επιχειρήσεων των Περιφερειών Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας και των δύο μακεδονικών περιφερειακών ενοτήτων (σ. σ. Καβάλας και Δράμας) της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, όπως και των Επιμελητηρίων της περιοχής. Παράλληλα σχεδιάζεται να «τρέξει» σχετικό πρόγραμμα επικοινωνίας του Μακεδονικού Σήματος και εκτός συνόρων, με αγορές στόχους τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, αλλά και στις ευρωπαϊκές αγορές, όπου υπάρχει ομογένεια και συχνά πέφτει σε παγίδα «σύγχυσης», λόγω ύπαρξης ομοειδών προϊόντων από επιχειρήσεις της Βόρειας Μακεδονία που επιχειρούν να καπηλευτούν τη φήμη των ελληνικών μακεδονικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Το Μακεδονικό Σήμα, έχει κατοχυρωθεί στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (σ. σ. το EUIPO που εδρεύει στην ισπανική πόλη Αλικάντε), και θα μπορεί να επικολλάται από τις μακεδονικές επιχειρήσεις στις συσκευασίες, λογότυπα, επιστολόχαρτα και άλλα στοιχεία επικοινωνίας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΣΕΒΕ και του ΣΒΕ, οι ελληνικές εταιρείες ή προϊόντα που φέρουν τον όρο «Μακεδονία» ή τον επιθετικό προσδιορισμό μακεδονικός-ή-ό ή άλλα παράγωγά του ανέρχονται σε περίπου 4.000.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία