BACK TO
TOP
Brand name

Έρχεται στην Ελλάδα η "Μάρκα του καταναλωτή"

Οι καταναλωτές δημιουργούν τη δική τους μάρκα προϊόντων. Προϊόντα ποιοτικά, υγιεινά και υπεύθυνα στηρίζοντας τους Έλληνες Παραγωγούς. Ο έλεγχος της αγοράς και της εμποριοποίησης των προϊόντων, μετά τη Γαλλία, αλλάζει και στην Ελλάδα.

marka_katanaloti

52
0

Δημιουργούμε στην Ελλάδα τη Μάρκα του Καταναλωτή - «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το Γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.

Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στο τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκκατομύρια λίτρα γάλα της "μάρκας του καταναλωτή" πωλούνται κάθε εβδομάδα. Σε μόλις 2 χρόνια έχουν πουληθεί πάνω από 150 εκκατομύρια προϊόντα σε περισσότερα από 3,5 εκκατομύρια νοικοκυριά. Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 15% του συνόλου του πλυθησμού. Το πιο αξιόλογο είναι ότι περισσότερες από 1500 οικογένεις αγροτών επιβιώνουν σήμερα χάρη στη Μάρκα του Καταναλωτή. Το Βέλγιο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλέυουν πάνω σε αυτή τη πρωτοβουλία.

Τι είναι όμως η "Μάρκα του Καταναλωτή";

Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών.

Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, τη ποιότητα και τη τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

Πως όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα;

Είναι απλό. Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής. Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας, μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.

Είναι κατανοητό ότι η "Μάρκα του Καταναλωτή" έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα και ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας.

Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι.

Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων όχι μόνο στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς, αλλά συμμετέχουν ενεργά όσον αφορά και στην ποιότητα των προϊόντων.

Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, εξασφαλίζουν ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα (υγιεινά, που συμβάλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος).

                               

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία