Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Επιχειρηματικότητα

Σε Έλληνες παραγωγούς Οσπρίων με ταυτότητα στρέφεται η 3 αλφα

Τη σχέση της με τους Έλληνες παραγωγούς οσπρίων επιχειρεί να δυναμώσει η 3 αλφα – Αφοι Κ. Καραγεωργίου ΑΕΒΕ, μια εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με τα όσπρια, διατηρώντας υπό τον έλεγχό της για πολλά χρόνια μεγάλα μερίδια αγοράς.

3Alfa_panagos

Γιάννης Πανάγος

1239
0

Η μεγάλη των οσπρίων που πριν από λίγο καιρό γιόρτασε τα 50 χρόνια παρουσίας στον κλάδο, δείχνοντας να αντιλαμβάνεται τα μηνύματα των καιρών έχει ήδη φέρει στο ράφι μια σειρά προϊόντων στις συσκευασίες των οποίων υπάρχει το όνομα του παραγωγού, ενώ όπως δήλωσε αποκλειστικά στο Agronews o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Άκης Καραγεωργίου, σύντομα, η νέα αυτή σειρά προϊόντων ξεχωριστής ποιότητας (premium) θα φθάσει στους καταναλωτές και σε ολοκαίνουργια συσκευασία, προσαρμοσμένη στις νέες υψηλές προδιαγραφές.

Κατά τη διάρκεια συνάντησης με τους δημοσιογράφους το μεσημέρι της Τετάρτης 17 Οκτωβρίου οι εκπρόσωποι της εταιρίας αναφέρθηκαν στη μέχρι σήμερα πορεία, τονίζοντας ότι ο κύκλος εργασιών τα τελευταία χρόνια δείχνει να σταθεροποιείται περί τα 26 εκατ. ευρώ, με τα κέρδη (827 χιλιάδες το 2017) να εμφανίζονται κάπως μειωμένα τον τελευταίο χρόνο, κυρίως εξαιτίας της ζημιάς (περί τις 500 χιλιάδες ευρώ) που υπέστη η επιχείρηση από τις εξελίξεις στον όμιλο Μαρινόπουλου.



Με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, οι εξαγωγές της εταιρείας ανέρχονται στο 1/3 περίπου του συνολικού τζίρου και παρουσιάζουν αυξητική τάση, ενώ η σχέση εισαγόμενου αγροτικού προϊόντος, όλων των κατηγοριών, σε σχέση με τις προμήθειες από τους Έλληνες παραγωγούς διαμορφώνονται στο 70%-30% με τάση βελτίωσης της σχέσης προς όφελος της εγχώριας παραγωγής.



Η 3αλφα συνεργάζεται στενά με 330 παραγωγούς, οι οποίοι ακολουθούν πιστά τον κώδικα γεωργικής πρακτικής που έχει θεσπίσει η εταιρεία και το θέμα είναι, όπως τονίστηκε από τους εκπροσώπους της,  ο κύκλος αυτός να διευρυνθεί, ενσωματώνοντας, τόσο τις επιλογές στις τάξεις των καλλιεργητών όσο και τις τάσεις στο επίπεδο της κατανάλωσης.  Μια από τις δυσκολίες σ’ αυτή την προσπάθεια, είναι, όπως τονίζουν, από τη μια η πανσπερμία μικρών καλλιεργητών κι από την άλλη η αύξηση της κατανάλωσης προϊόντος χύδην, χωρίς συγκεκριμένες ποιοτικές προδιαγραφές, ως αποτέλεσμα της οικονομικής καχεξίας που χαρακτηρίζει μεγάλο μέρος της κατανάλωσης. Σημειωτέον ότι η διάθεση  οσπρίων σε χύμα μορφή έχει διπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια και προσεγγίζει το 12-13% της συνολικής εγχώριας κατανάλωσης.



Αναλυτικό ρεπορτάζ στο φύλλο της Agrenda  που κυκλοφορεί το Σάββατο 20 Οκτωβρίου

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προιόντα Τεχνολογία