BACK TO
TOP
Επιχειρηματικότητα

Με τη μονάδα στην Καβάλα ο Γαβριήλ απλώνεται στα Βαλκάνια

Σε λειτουργία είναι πλέον ο τρίτος εµπορικός πόλος της εταιρείας Γαβριήλ, το νέο εργοστάσιο στη ΒΙΠΕ Καβάλας, που έρχεται να προστεθεί στις δύο υπάρχουσες µονάδες στο Άργος και τον Βόλο, µε στόχο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των αγροτών της ευρύτερης περιοχής την τρέχουσα καλλιεργητική περίοδο.

slider-2-Gavriil

Ελένη Δούσκα

272
0

Το σκεπτικό πίσω από την επιχειρηµατική αυτή κίνηση, για τους επενδυτές, τα δύο αδέρφια Τάσο και Ευάγγελο Γαβριήλ, ήταν σαφές γι’ αυτό και η επιλογή της Καβάλας αποτέλεσε τη µοναδική λύση: σκοπός της νέας µονάδας οι άµεσες παραδόσεις και τα ανταγωνιστικά µεταφορικά στη Βόρεια Ελλάδα, την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, αλλά και ο δρόµος  για εξαγωγές στις βαλκανικές χώρες, όπως Βουλγαρία, Ευρωπαϊκή Τουρκία, Ρουµανία και άλλες.

Άλλωστε, βασική παράµετρος ήταν και το γεγονός ότι η αγορά της Βουλγαρίας αυξάνεται συνέχεια, από εκεί που ήταν µονοδιάστατη, µόνο ουρία, DAP και τίποτα άλλο, συνέχεια µπαίνουν µέσα καινούρια προϊόντα πιο εξειδικευµένα.  Θεωρήθηκε, λοιπόν, µία καλή ευκαιρία για την εταιρεία Γαβριήλ να είναι από τους πρώτους σε αυτή την αναπτυσσόµενη αγορά, παρά να τρέχουν από πίσω, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στην Agrenda ο Ευάγγελος Γαβριήλ. 

Το νέο εργοστάσιο στην Καβάλα βρίσκεται σε έκταση 30 στρεµµάτων, από τα οποία τα 8 στρέµµατα είναι καλυµµένος χώρος. Η δυναµικότητα παραγωγής της µονάδας ανέρχεται σε 1.400 σακιά, δηλαδή 56 τόνους λίπασµα ανά ώρα. Στον χώρο εργάζονται προς το παρόν 6 άτοµα, ενώ υπολογίζεται το πρώτο εξάµηνο του 2019 να φτάσουν τους 10 εργαζόµενους. Το ύψος της επένδυσης φτάνει τα 8 εκατ. ευρώ και υλοποιείται µέσω του Αναπτυξιακού Νόµου, µε τα στελέχη της εταιρείας να περιµένουν την απόσβεση µετά από 8 χρόνια. Να σηµειωθεί ότι το νέο εργοστάσιο ακολουθεί το µοντέλο της µονάδας του Βόλου, που άλλωστε έχει χαρακτηριστεί άκρως πετυχηµένο, µεταφέροντάς το βορειότερα προκειµένου να προσεγγιστούν οι βαλκανικές χώρες, ως νέα αγορά. Αντικείµενο στην Καβάλα είναι η παραγωγή λιπασµάτων από ξηρή ανάµειξη η οποία είναι πλήρως αυτοµατοποιηµένη και ελέγχεται ηλεκτρονικά για την αποφυγή οποιοδήποτε ανθρώπινου λάθους, αλλά και συσκευασία ετοίµων προϊόντων.

 

Πετυχηµένο µοντέλο και ισχυρή παρουσία

Ο όµιλος Γαβριήλ είναι η µόνη ελληνική εταιρεία λιπασµάτων µε τρία ιδιόκτητα εργοστάσια και τζίρο περί τα 30 εκατ. ευρώ, πριν τεθεί σε λειτουργία η νέα µονάδα. Στόχος, σύµφωνα µε το business plan για την Καβάλα, είναι ο τζίρος φέτος να περάσει τα 30 εκατ. ευρώ, µε µηδενικό σχεδόν δανεισµό.

Το νέο εργοστάσιο της εταιρείας λιπασµάτων Γαβριήλ αναµένεται να δώσει ώθηση στις ήδη σηµαντικές εξαγωγές της εταιρείας στα Βαλκάνια και να  ενισχύσει το εξωστρεφές προφίλ της. Άλλωστε, σε αντίθεση µε την Ελλάδα που έχει µειώσει την κατανάλωση λιπασµάτων, οι παλιές αγορές της Ευρώπης παραµένουν σταθερές, ενώ πιο νέες αγορές όπως η Ρουµανία, η Βουλγαρία ή η Πολωνία παρουσιάζουν ανοδικές τάσεις στην κατανάλωσή τους, περιγράφει ο κ. Γαβριήλ. Σηµειωτέον ότι η εταιρεία έχει διευρύνει την εµπορική της δραστηριότητα όχι µόνο στις Βαλκανικές χώρες, αλλά και σε Κύπρο, Λίβανο, Αίγυπτο, Σαουδική Αραβία, Βόρεια Αφρική κ.ά.

 

Το µυστικό της πορείας  του οµίλου Γαβριήλ 

Τρείς είναι οι παράγοντες, σύµφωνα µε τον Ευάγγελο Γαβριήλ, που στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια τον όµιλο. Πρώτο και κύριο µυστικό είναι οι άνθρωποι της εταιρείας, όλοι όσοι ασχολούνται, από τον πρώτο µέχρι τον τελευταίο εργάτη, που αποτελούν όλοι µαζί µία οικογένεια. Αµέσως µετά είναι η προσήλωση της εταιρείας στο λίπασµα, τη µοναδική δουλειά που κάνουν, προσπαθώντας  πάντα να το εξελίσσουν µε σωστές συνεργασίες και µε σωστή ποιότητα προϊόντων. Τρίτον είναι η καλή σχέση ποιότητας-τιµής που εµφανίζει η εταιρεία Γαβριήλ όλα αυτά τα χρόνια.  ∆ηλαδή ο παραγωγός που αγοράζει ένα προϊόν του οµίλου ξέρει ότι θα πάρει ένα τίµιο –όπως το αποκαλούν στην εταιρεία-προϊόν, το οποίο εξασφαλίζει στην καλλιεργειά του αλλά και τον ίδιο βιωσιµότητα. ∆εν πρόκειται ούτε για ένα φθηνό, κακό προϊόν, αλλά ούτε για ένα υπερτιµηµένο λίπασµα, αφού και τα δύο είναι τελικά θηλιά στο λαιµό του. Άλλωστε, ως γνωστό, τα υπερτιµηµένα προϊόντα κάνουν καλό µόνο στην τσέπη αυτών που τα πουλάνε.

Διαβάστε ολόκληρο το ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί το Σάββατο 3 Νοεμβρίου μαζί με το περιοδικό Profi

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία