Το φιλόδοξο εγχείρημα της Legendary Food εφόσον βρει τα πατήματά του στην αθηναϊκή αγορά, θα επεκταθεί σε μια δεύτερη φάση λειτουργίας, η οποία προβλέπει την μεταφορά του εγχειρήματος σε κοσμοπολίτικες πρωτεύουσες αλλά και τον σχεδιασμό ενός επενδυτικού ταμείου ως εργαλείο αγροτικής ανάπτυξης που θα στοχεύει στην ενίσχυση των παραγωγών που θα ξεχωρίσουν στα ράφια της Στοάς Αρσακείου.
Η σύλληψη της ομάδας του Άρη Κεφαλογιάννη αποτελείται από δύο φάσεις τις οποίες παρουσίασε ο επιχειρηματίας την Τρίτη 19 Νοεμβρίου σε συνέντευξη Τύπου στην Αθήνα. Η πρώτη αφορά ως γνωστόν στην λειτουργία ενός πολυκαταστήματος στην Στοά Αρσακείου, με την φιλοδοξία να γίνει σημείο αναφοράς στο κέντρο της Αθήνας και «ο δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός της πόλης μετά την Ακρόπολη» κατά τα λεγόμενα του κ. Κεφαλογιάννη. Η δεύτερη φάση, εφόσον στεφθεί με επιτυχία η πρώτη, ξεκινά τουλάχιστον ένα χρόνο μετά την λειτουργία του χώρου και στοχεύει στην μεταφορά του εγχειρήματος σε άλλες πόλεις όπως είναι το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη ή το Τόκιο.
Παράλληλα, θα διαμορφωθεί ένα επενδυτικό ταμείο του οποίου οι πόροι θα διατεθούν σε παραγωγούς για την επέκταση των παραγωγικών δυνατοτήτων τους αλλά και την αναβάθμιση του terroir στο οποίο δραστηριοποιούνται. «Χρειάζεται να πέσουν χρήματα κι τεχνογνωσία για να μεγαλώσουν την παραγωγή τους, να γίνει ένα scale up» εξήγησε ο κ. Κεφαλογιάννης. Σε ό,τι αφορά στην συνεργασία των παραγωγών με την Legendary Food,ο μέχρι τώρα σχεδιασμός προβλέπει ένα μεικτό σχήμα στο οποίο διακρίνονται τουλάχιστον δυο δυνατότητες πρόσβασης. Όσοι δεν έχουν την δυνατότητα να εξασφαλίσουν μια δια ζώσης παρουσία στην Στοά, νοικιάζοντας χώρο, θα μπορούν μετά την αξιολόγηση του προϊόντος, να το πουλούν στην Legendary Foods, η οποία στη συνέχεια θα το διαθέτει σε κάποιο ράφι του πολυχώρου.
Από τα συνολικά 11.000 τμ της Στοάς Αρσακείου, το 1/ 4 θα αξιοποιήσει το επενδυτικό σχήμα της ομάδας του κ. Κεφαλογιάννη, ενώ ο υπόλοιπος χώρος θα μισθωθεί για την φιλοξενία επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που συμβαδίζουν με την φιλοσοφία του συνολικού εγχειρήματος. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν 65 διακριτά καταστήματα στη Στοά. To business plan υπολογίζει σε μια επισκεψιμότητα 10-12.000 ατόμων κάθε μέρα, ήτοι 3 εκατ. επισκέπτες ετησίως, με μια μετριοπαθή κατα κεφαλήν κατανάλωση στα 14 ευρώ.
Το ύψος της επένδυσης για την πρώτη φάση θα αγγίξει τα 12 εκατ. ευρώ, ενώ για την δεύτερη φάση θα είναι πολλαπλάσιο. Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο ήταν 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ η υπόλοιπη χρηματοδότηση θα γίνει με την άντληση κεφαλαίων από τις αγορές και τις τράπεζες.
Αυτές τις μέρες αναμένεται να γίνει η επιλογή του αρχιτεκτονικού γραφείου το οποίο θα αναλάβει τον σχεδιασμό του χώρου, ενώ παράλληλα γίνονται προσπάθειες και για την εκπόνηση στρατηγικής branding, με την ονομασία και το λογότυπο του Food Hall να είναι κατά πάσα πιθανότητα γνωστά τις επόμενες εβδομάδες.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγους μήνες η εταιρεία κατάφερε να εξασφαλίσει για 35 χρόνια τους χώρους για την δημιουργία ενός ευρωπαϊκών προδιαγραφών εμπορικού κέντρου τροφίμων.
Φωτογραφίες: Γεωργία Καραμαλή