Αξιοποιώντας ως «όχηµα» το δίκτυο της µητρικής Heineken, ο «leader» της εγχώριας αγοράς µπύρας ετοιµάζεται να προµηθεύσει, µε κάποιους σηµαντικούς όγκους από το πλεονάζων βυνοποιήσιµο κριθάρι της, ένα ζυθοποιείο που διαθέτει ο πολυεθνικός κολοσσός στην Ιταλία.
«Είναι µια πρακτική που ακολουθήθηκε και πέρυσι από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, όταν γύρω στους 10.000 τόνους πλεονάζουσας παραγωγής τους διοχέτευσε αρχικά σε ένα ζυθοποιείο της στην Αυστρία και κατόπιν και σε µια συνεργαζόµενη ζυθοποιία στο Ισραήλ», ανέφερε στην Agrenda ο διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας Αλέξανδρος ∆ανιηλίδης, τον οποίο συναντήσαµε στο περιθώριο της παρουσίας του στην 84η ∆ΕΘ.
Με τα µέχρι στιγµής δεδοµένα φαίνεται πως οι εξαγωγές προς τις τρεις συγκεκριµένες αγορές θα ανέλθουν φέτος σε περίπου 20.000-23.000 τόνους βυνοποιήσιµου κριθαριού, καθώς τόσο εκτιµάται ότι θα είναι οι ποσότητες που θα περισσέψουν µετά και την κάλυψη των αναγκών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, η οποία έχει αποφασίσει να χρησιµοποιεί µόνο ελληνική βύνη στις µπίρες που παράγει στην Ελλάδα. «Εµείς παράγουµε και διαθέτουµε µπύρα. Παρόλα αυτά, µέσα από πολύ καλό πρόγραµµα συµβολαιακής καλλιέργειας που έχουµε και παράγουµε υψηλής ποιότητας κριθάρι το οποίο µπορεί να σταθεί επάξια και σε πολύ απαιτητικές αγορές, όταν η παραγωγή είναι πλεονάζουσα, βρήκαµε αυτή τη διέξοδο να το πουλάµε στην Ευρώπη, αξιοποιώντας τις συνέργειες µε τη µητρική µας εταιρεία» τόνισε και πρόσθεσε πως µε τον τρόπο αυτό δίδεται, κατ’ επέκταση, µια διέξοδος και στους Έλληνες αγρότες για το προϊόν τους.