BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Η Cargill λανσάρει νέο γλυκαντικό με στέβια που θυμίζει τη ζάχαρη

Νέο προϊόν δημιούργησε η εταιρεία Cargill, ένα φυτικό εκχύλισμα με την επωνυμία ClearFlo, το οποίο σε συνδυασμό με τη στέβια αποτελεί μια νέα πρόταση στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, χωρίς την πικρή επίγευση της και με καλύτερα γλυκαντικά αποτελέσματα που προσομοιάζουν την κοινή ζάχαρη.

cargill

Agronews

1
0

Η εταιρεία Cargill δημιούργησε πρόσφατα ένα νέο προϊόν από φυτικό εκχύλισμα, ονομαζόμενο ClearFlo, το οποίο θα μπορούσε να προσδώσει στο προφίλ του γνωστού πια γλυκαντικού στέβια μια γλυκύτητα ανάλογη με αυτή της κλασικής ζάχαρης. Σε συνδυασμό με το προϊόν της εταιρίας Eversweet stevia, το ClearFlo χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ενός διαλύματος με περίπου 30% στέβια, δίνοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί σε υψηλές συγκεντρώσεις.

Το προϊόν μπορεί πιθανότατα να ωφελήσει τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, καθώς οι εταιρείες ψάχνουν εδώ και καιρό κατάλληλες εναλλακτικές, ενώ οι καταναλωτές έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους στη ζάχαρη. Περίπου το 71% των καταναλωτών διαβάζουν το ποσοστό σε σάκχαρα στις ετικέτες και το 46% προσπαθεί να μειώσει την κατανάλωση ζάχαρης, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες της εταιρείας Kerry. Οι εταιρείες τροφίμων και ποτών έχουν επενδύσει αρκετά στην εύρεση εναλλακτικών της ζάχαρης και η στέβια μέχρι στιγμής, παρά τις προκλήσεις, φαίνεται να είναι ο ιδανικότερος αντικαταστάτης, καθώς δεν περιέχει θερμίδες και αποτελεί φυσικό γλυκαντικό, που προτιμάται από τους καταναλωτές. Και καθώς έχει γλυκαντική ισχύ 30 με 40 φορές μεγαλύτερη από τη ζάχαρη, οι παραγωγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν μικρότερη ποσότητα της, συμβάλλοντας και σε μικρότερο κόστος.

Με την εμφάνιση της, καινοτόμα προϊόντα που χρησιμοποιούν τη στέβια άρχιζαν να λανσάρονται στην αγορά όλο και περισσότερο. Σύμφωνα με έρευνες, τρόφιμα και ποτά που χρησιμοποιούν τη στέβια ως γλυκαντικό σημείωσαν 31% άνοδο το 2018, δηλαδή 11% περισσότερο από την προηγούμενη χρονιά. Αυτή είναι σημαντική διαφορά, και σε σχέση επίσης με τα προηγούμενα χρόνια, όπου το 2011 η στέβια χρησιμοποιούνταν μόνο σε ποσοστό 10%, με την ασπαρτάμη σε ποσοστό 36%. Αντιθέτως, το 2018 η στέβια βρισκόταν σε ποσοστό 29% σε όλα τα τρόφιμα με επιπλέον προσθήκη γλυκαντικών, ενώ η ασπαρτάμη μόνο στο 20%.

Παρά τα πλεονεκτήματα της όμως, η στέβια αποτελεί ένα προϊόν στο έχει ασκηθεί έντονη κριτική για την πικρή επίγευση που αφήνει, με αποτέλεσμα πολλές εταιρείες να έχουν επιλέξει να στραφούν σε διαφορετικές γλυκαντικές ουσίες. Παρόλα αυτά, αν η Cargill επιτύχει και το νέο της προϊόν καταφέρει να ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο, προσδίδοντας τελική γεύση που βρίσκεται πιο κοντά σε αυτή της κοινής ζάχαρης, οι παραγωγοί ποτών και αναψυκτικών πιθανότατα θα ενδιαφερθούν ξανά για τη χρήση της στα προϊόντα.

Η Cargill έχει αφιερώσει αρκετό χρόνο και προσπάθεια στη βελτιστοποίηση της γεύσης της στέβια, ώστε να προσομοιάζει τη ζάχαρη, χωρίς μέχρι τώρα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Με την κυκλοφορία όμως του εκχυλίσματος ClearFlo, αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί και να χρησιμοποιηθεί σε ευρεία γκάμα προϊόντων, οδηγώντας σε τεράστια επιχειρηματική επιτυχία της εταιρείας. Έχει ήδη λανσάρει δοκιμαστικά το νέο της προϊόν στην έκθεση εμπορίου του SupplySide West, δηλώνοντας ότι το ClearFlo θα κυκλοφορήσει κανονικά από την επόμενη χρονιά, και είναι ελεγμένο και αναγνωρισμένο ως προς την ασφάλεια του από τον αμερικανικό οργανισμό FDA (Food and Drug Administration). Η εταιρεία ενδιαφέρεται αρχικά για τη χρήση του διαλύματος Eversweet/ClearFlo σε αναψυκτικά και ενεργειακά ποτά και μετέπειτα σε αρτοσκευάσματα και γλυκά.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία