BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Η Lidl στοχεύει να αυξήσει 35% τα υγιεινά τρόφιμά της έως το 2026

Ο Christian Härtnagel, Διευθύνων Σύμβουλος της Βρετανικής Lidl GB, ισχυρίζεται ότι το «Healthy Eating Pledge», είναι ο πιο «φιλόδοξος» στόχος που έχει τεθεί από «εκπτωτική» εταιρεία, αναφέροντας παράλληλα ότι επιθυμούν να προωθήσουν την πιο υγιεινή διατροφή.

unnamed__4__5

14
0

Η Lidl GB ανακοίνωσε τη νέα διατροφική της δέσμευση, η οποία θέτει ως στόχο της εταιρείας τουλάχιστον το 85% των συνολικών της πωλήσεων να αφορά πιο υγιεινά τρόφιμα, έως το 2026.

Η Lidl αναφέρει ότι οι εξειδικευμένες ομάδες διατροφής της έχουν αναπτύξει ένα κατά παραγγελία σύστημα θρεπτικών συστατικών (NPS) βάσει των Δημόσιων Αγγλικών Κριτηρίων Υγείας για την επισήμανση της ετικέτας του πακέτου, εστιάζοντας συστατικά όπως η περιεκτικότητα σε λιπαρά, κορεσμένα λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι. Αυτή η σήμανση κατατάσσει το σύνολο των προϊόντων ως υγιεινά, πιο υγιεινά ή λιγότερο υγιεινά.

Ως μέρος της δέσμευσης, οι ομάδες της Lidl λένε ότι αξιολογούν πάνω από 200 γραμμές κάθε χρόνο, οι οποίες μπορούν να βελτιωθούν ώστε να πληρούν τα κριτήρια που απαιτούνται ώστε να χαρακτηρίζεται ένα προϊόν υγιεινό. Η Lidl ισχυρίζεται επίσης ότι θα συνεργαστεί με προμηθευτές για να εξασφαλίσει την ενίσχυση των πιο υγιεινών προϊόντων της.

Οι τελευταίες δεσμεύσεις έρχονται να συμπληρώσουν και να ενισχύσουν παλαιότερες προσπάθειες της εταιρείας προς την προώθηση της υγιεινής διατροφής μεταξύ των παιδιών με την αφαίρεση χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων από τις σειρές δημητριακών της μάρκας της, ενώ το 2014 έγινε το πρώτο σούπερ μάρκετ στη Βρετανία που απομάκρυνε γλυκά και σοκολάτες από τα stand κοντά στα  ταμεία των καταστημάτων της.
Με πληροφορίες από το ewfoodmagazine

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία