Ειδικότερα, οι πωλήσεις νωπών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 11,5%, ή €310,4 εκατ., σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, από 2.706,9 εκατ. € σε 3.017,3 εκατ. Η ανάπτυξη στα φρέσκα προϊόντα υποστηρίχθηκε από την υγιή αύξηση του όγκου πωλήσεων (3,5%), η οποία ήταν σημαντική για την Greenyard.
Οι πωλήσεις μακράς διαρκείας φρέσκων προϊόντων αυξήθηκαν κατά 15,3%, ή €96,4 εκατ. από €628,7 εκατ. σε €725,1 εκατ., χάρη στις απαραίτητες και επιτυχημένες αυξήσεις τιμών. Οι όγκοι παραμένουν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Η κερδοφορία ακολουθεί την ίδια τάση και η Greenyard βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη προσαρμοσμένου EBITDA στο εύρος καθοδήγησης από 175 έως 180 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Francis Kint, Διευθύνων Σύμβουλος της Greenyard, δήλωσε: «Μετά από δύο τρίμηνα ισχυρής ανάπτυξης, η Greenyard συνέχισε με παρόμοια απόδοση και το τρίτο. Στα φρέσκα προϊόντα, η ανάπτυξή μας οφείλεται στην αύξηση του όγκου, σημειώνοντας περαιτέρω πρόοδο στη μετάβαση από μια εμπορική επιχείρηση σε μια επιχείρηση παροχής υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. Αυτό μας δίνει εμπιστοσύνη στη μοναδική μας προσέγγιση στην κατηγορία των φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Στα μακράς διαρκείας φρέσκα προϊόντα μας, τα κατεψυγμένα και μεταποιημένα φρούτα και λαχανικά, έχουμε βιώσει συνεχή αύξηση του κόστους μας, ειδικά στις φρέσκες πρώτες ύλες μας. Ωστόσο, μπορέσαμε να τα ανταπεξέλθουμε και να με μεταφέρουμε με οργανικό τρόπο αυτά τα κόστη στους πελάτες μας. Σε δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες και συνθήκες ανάπτυξης, καταφέραμε να διατηρήσουμε υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης. Αυτή η ικανότητα, σε συνδυασμό με την ευρεία και διαφοροποιημένη προσφορά μας, μας επέτρεψε να διατηρήσουμε τους όγκους και να επιτύχουμε σταθερές αυξήσεις τιμών από έτος σε έτος».