BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Στα 32,2 δισ. δολάρια οι πωλήσεις του Ομίλου Syngenta το 2023

Οι πωλήσεις του Ομίλου Syngenta για το σύνολο του έτους 2023 ανήλθαν σε 32,2 δισ. δολάρια, μειωμένες κατά 1,2 δισ. δολάρια ή 4% σε ετήσια βάση (-1% CER) σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Ομίλου που είδαν το φως της δημοσιότητας στις 29 Μαρτίου.

GENDbQzasAAxFzH

28
0

Το EBITDA για το σύνολο του έτους μειώθηκε κατά 18% από το ιστορικά υψηλό επίπεδο του Ομίλου το 2022 (-14% CER). Οι πωλήσεις το 2023 επηρεάστηκαν από τη συνεχιζόμενη αποσυμφόρηση των καναλιών του κλάδου στην Προστασία Φυτικής Παραγωγής, με τους διανομείς και τους λιανοπωλητές να μειώνουν ενεργά τα αποθέματα που είχαν συσσωρευτεί προηγουμένως ως αντίδραση στις διαταραχές της αλυσίδας εφοδιασμού των προηγούμενων ετών, ενώ παράλληλα δέχθηκαν πιέσεις για μείωση του κεφαλαίου κίνησης λόγω των παρατεταμένων υψηλότερων επιτοκίων.

Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου ανήλθαν σε 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 5% (+6% CER), χάρη στη Syngenta Crop Protection και στην ισχυρή ανάπτυξη του Ομίλου Syngenta China. Αυτό συγκρίνεται με το τέταρτο τρίμηνο του 2022, όταν άρχισε η απομάκρυνση των αποθεμάτων σε ολόκληρο τον κλάδο. Τα EBITDA του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 15% (+10% CER), ξεπερνώντας το ρεκόρ EBITDA του τέταρτου τριμήνου του 2022, ύψους 0,9 δισ. δολαρίων.

Η παγκόσμια αγορά φυτοπροστασίας το 2023 χαρακτηρίστηκε από έντονες πιέσεις διάθεσης των αποθεμάτων, που προκλήθηκαν από τη συσσώρευση αποθεμάτων τα προηγούμενα χρόνια και τη σημαντική αύξηση των επιτοκίων. Η συνακόλουθη συρρίκνωση της ζήτησης οδήγησε σε μειώσεις όγκου και τιμών διεθνώς, ιδίως στη Λατινική Αμερική και σε τμήματα του χαρτοφυλακίου που αποτελούν βασικά εμπορεύματα. Οι παράγοντες αυτοί επιβάρυναν τη σύγκριση με το 2022, όταν ο Όμιλος Syngenta σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και κερδών. 

Οι πωλήσεις της Syngenta Crop Protection το οικονομικό έτος 2023 παρουσίασαν μια μικρή μείωση κατά 5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ανερχόμενες σε 15,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι πωλήσεις των βιολογικών λύσεων του Ομίλου Syngenta αυξήθηκαν κατά 11% και ανήλθαν σε 0,4 δισ. δολάρια σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η αγορά σπόρων συνέχισε να είναι ισχυρή και ανθεκτική το 2023, παρά τις χαμηλότερες τιμές των βασικών προϊόντων προς το τέλος του έτους. Ο τομέας των σπόρων μεγεθύνθηκε κατά 2% στα 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023.

Η Syngenta Group China διατήρησε τη δυναμική της. Το 2023, οι πωλήσεις της Syngenta Group China αυξήθηκαν κατά 11% (+18% CER) στα 9,6 δισ. δολάρια, με τις πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου να αυξάνονται ακόμη και κατά 19% (+28% CER) στα 1,9 δισ. δολάρια.

Οι πωλήσεις της Πλατφόρμας Σύγχρονης Γεωργίας (ΠΣΓ) του Ομίλου Syngenta China για το σύνολο του έτους αυξήθηκαν κατά 26% στα 3,9 δισ. δολάρια, καθώς ο αριθμός των κέντρων ΠΣΓ αυξήθηκε κατά 113 σε συνολικά 741 κέντρα. 

Το 2023, ο Όμιλος Syngenta παρέμεινε επικεντρωμένος σε μέτρα για τη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας, προκειμένου να αντισταθμίσει τους χαμηλότερους όγκους και τιμές.

Οι πωλήσεις από συνέργειες ανήλθαν σε 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια για το σύνολο του έτους, με συνεισφορά στα κέρδη σχεδόν 0,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το περιθώριο EBITDA για το 2023 ήταν 14,2%, 2,5 ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερο από ό,τι το 2022.

Syngenta Crop Protection

Οι πωλήσεις της Syngenta Crop Protection για το σύνολο του έτους μειώθηκαν κατά 5% στα 15,5 δισεκατομμύρια δολάρια, μετά από εξαιρετική αύξηση το προηγούμενο έτος. 

Οι πωλήσεις στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή μειώθηκαν κατά 1% και στην Ασία-Ειρηνικό (εκτός Κίνας) κατά 5%. Οι πωλήσεις στη Λατινική Αμερική μειώθηκαν κατά 11 τοις εκατό- η Βόρεια Αμερική αυξήθηκε κατά 2 τοις εκατό. Οι πωλήσεις στην Κίνα ήταν αυξημένες κατά 18%. Στο CER, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές εκτός από τη Λατινική Αμερική.

Το 2023, η Syngenta Crop Protection εγκαινίασε με επιτυχία καινοτόμες τεχνολογίες. Η τεχνολογία PLINAZOLIN® πέτυχε επιταχυνόμενες καταχωρίσεις σε όλη την Ασία και τη LATAM, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, του Βιετνάμ, της Ινδονησίας, των Φιλιππίνων και της Βραζιλίας. Η τεχνολογία ADEPIDYN® εισήχθη σε 52 πλέον χώρες και παράγει πωλήσεις σχεδόν 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, ενώ η τεχνολογία SOLATENOL® είναι επίσης κοντά στο να φτάσει στο ίδιο ορόσημο.

Η επιχείρηση σημείωσε επίσης συνεχή δυναμική στον τομέα των Βιολογικών προϊόντων με αύξηση των πωλήσεων κατά 11% και στον τομέα της σποροκαλλιέργειας αύξηση κατά 1% για το σύνολο του έτους 2023. Οι πωλήσεις της Syngenta Professional Solutions αυξήθηκαν κατά 11%. 

ADAMA

Οι πωλήσεις της ADAMA μειώθηκαν κατά 17% στα 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια για το σύνολο του 2023, με τη σημαντική αποσυμφόρηση των καναλιών, ιδίως στην Αμερική, να επηρεάζει τη σύγκριση.

Οι πωλήσεις στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή μειώθηκαν κατά 8%, οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά 20% και οι πωλήσεις στη Λατινική Αμερική μειώθηκαν κατά 19%, επηρεαζόμενες από τη συρρίκνωση της συνολικής αγοράς φυτοπροστασίας της Βόρειας και Νότιας Αμερικής ως αποτέλεσμα της αποσυμφόρησης των καναλιών και των χαμηλότερων τιμών. Οι πωλήσεις στην Ασία και τον Ειρηνικό (εκτός της Κίνας) ήταν κατά 12 τοις εκατό χαμηλότερες και στην Κίνα μειώθηκαν κατά 25 τοις εκατό λόγω της πίεσης στις τιμές και των υψηλών αποθεμάτων των καναλιών σε εμπορεύματα.

Η ADAMA λάνσαρε πέντε νέα μυκητοκτόνα προϊόντα για τα δημητριακά στην Ευρώπη, τα οποία αποτελούν ένα από τα πιο ισχυρά χαρτοφυλάκια στον κλάδο για τον έλεγχο των ασθενειών των δημητριακών στην περιοχή.

Η ADAMA έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο μετασχηματισμού, εστιάζοντας στην ποιότητα της επιχείρησης και δίνοντας ταυτόχρονα μεγάλη έμφαση στην προώθηση ιδιόκτητων τεχνολογιών παρασκευής σκευασμάτων για να προσφέρει στους πελάτες της πρόσθετη αξία στην αγορά εκτός πατέντας.

Syngenta Seeds

Οι πωλήσεις της Syngenta Seeds αυξήθηκαν κατά 2% σε 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια για το σύνολο του 2023 σε μια συνολικά αναπτυσσόμενη αγορά σπόρων.

Οι πωλήσεις χωραφιών στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή αυξήθηκαν κατά 9%, η Βόρεια Αμερική παρέμεινε αμετάβλητη, η Ασία-Ειρηνικός (εκτός Κίνας) αυξήθηκε κατά 12% και η Κίνα κατά 18%. Οι πωλήσεις στη Λατινική Αμερική ήταν 20 τοις εκατό χαμηλότερες, επηρεασμένες από μια εφάπαξ προσαρμογή αποθεμάτων στη Βραζιλία. Οι πωλήσεις των σπόρων λαχανικών αυξήθηκαν κατά 6 τοις εκατό. Οι πωλήσεις λουλουδιών μειώθηκαν κατά 7 τοις εκατό.

Το 2023, η Syngenta εγκαινίασε δύο νέες ερευνητικές εγκαταστάσεις που επικεντρώνονται στους σπόρους: το Κέντρο Καινοτομίας Έρευνας και Ανάπτυξης της Syngenta Seeds στη Μάλτα του Ιλινόις των Ηνωμένων Πολιτειών και το Spring Corn Center στην πόλη Gongzhuling της επαρχίας Jilin της Κίνας. Στην Ευρώπη, το 2023, η Syngenta εγκαινίασε το πιο προηγμένο σύστημα καλλιέργειας ηλίανθου με ανοχή στα ζιζανιοκτόνα (HTC), το A.I.R., βοηθώντας τους αγρότες να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις τους στον έλεγχο των ζιζανίων.

Το 2023, η Syngenta Vegetable Seeds ολοκλήρωσε τη στρατηγική εξαγορά της Feltrin Sementes, μιας κορυφαίας βραζιλιάνικης εταιρείας σπόρων λαχανικών, η οποία παρέχει στη Syngenta ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο σπόρων λαχανικών για να υποστηρίξει τη φιλοδοξία της εταιρείας να προσφέρει καινοτομία και αξία σε όλους τους τύπους καλλιεργητών σε όλο τον κόσμο.

Όμιλος Syngenta Κίνα 

Οι πωλήσεις του Ομίλου Syngenta Group China, που αποτελείται από τις δραστηριότητες του Ομίλου στους τομείς των σπόρων, της προστασίας των καλλιεργειών, της θρέψης των καλλιεργειών, του MAP και της ψηφιακής τεχνολογίας στην Κίνα, αυξήθηκαν κατά 11% σε 9,6 δισεκατομμύρια δολάρια για το σύνολο του 2023.

Οι πωλήσεις της Syngenta Group China στον τομέα της Προστασίας Φυτικής Παραγωγής αυξήθηκαν κατά 2 τοις εκατό. Εξαιρουμένων των μη γεωργικών στοιχείων, οι πωλήσεις Crop Protection στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 11 τοις εκατό. Η Syngenta συνέχισε να κερδίζει μερίδιο αγοράς χάρη στην ισχυρή ανάπτυξη των επώνυμων σκευασμάτων. Οι πωλήσεις σπόρων αυξήθηκαν κατά 17%, ενισχύοντας την ηγετική της θέση στην Κίνα με το ρεκόρ των 130 νέων ποικιλιών που πιστοποιήθηκαν πέρυσι. Οι πωλήσεις της Crop Nutrition ήταν μειωμένες κατά 1 τοις εκατό, αλλά οι πωλήσεις των βιολογικών λιπασμάτων παρουσίασαν ισχυρή αύξηση μετά το λανσάρισμα νέων προϊόντων, όπως τα NUTRIMATE™ και CODEFULT™, καθώς και περισσότερα από 60 κέντρα παροχής υπηρεσιών για την υγεία του εδάφους. Στην CER, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όλες τις επιχειρήσεις.

Οι πωλήσεις ΜΑΠ και ψηφιακών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 26% σε 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο αριθμός των κέντρων ΜΑΠ αυξήθηκε περαιτέρω κατά 113 σε συνολικά 741 και ο αριθμός των αγροκτημάτων επίδειξης σε περισσότερα από 1.000. Οι ψηφιακές εφαρμογές MAP έφτασαν πάνω από 2,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, υποστηρίζοντας τον συνεχιζόμενο εκσυγχρονισμό των γεωργικών εκμεταλλεύσεων σε 163 εκατομμύρια στρέμματα (66 εκατομμύρια εκτάρια) γης σε ολόκληρη την Κίνα.

Το 2023, η τεχνολογία TYMIRIUM® εγκρίθηκε στην Κίνα. Η κατασκευή του εργοστασίου παραγωγής Huludao στην επαρχία Liaoning της βορειοανατολικής Κίνας βρίσκεται σε εξέλιξη, με την πρώτη φάση να αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2024, ως νέα προσθήκη και βασικό μέρος των παγκόσμιων δικτύων εφοδιαστικής αλυσίδας του Ομίλου για ενεργά συστατικά.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία