BACK TO
TOP
Εκδηλώσεις

Προετοιμασία για το νέο παγκόσμιο σενάριο ευκαιριών νωπών οπωραλαχανικών

Σε μία εποχή προκλήσεων άνευ προηγουμένου, η FRUIT LOGISTICA επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της για μετάβαση και επανεφεύρεση των επιχειρήσεων φρέσκων φρούτων και λαχανικών ανά τον κόσμο εστιάζοντας την έκδοσή του 2021 στις πολλές ευκαιρίες για όλους αυτούς τους επαγγελματίες νωπών προϊόντων που συναντώνται κάθε Φεβρουάριο στο Βερολίνο.

EQMQnrYXUAAKwiu

11
0

«Η FRUIT LOGISTICA είναι η πλατφόρμα για τη δημιουργία σκηνών για νέες ευκαιρίες για την παγκόσμια επιχείρηση φρέσκων προϊόντων και για την προετοιμασία του νέου παγκόσμιου σεναρίου», λέει η Madlen Miserius, Senior Product Manager της FRUIT LOGISTICA.

«Η τρέχουσα κατάσταση έχει φέρει πρωτοφανείς προκλήσεις σε όλους μας», εξηγεί. «Οι αλλαγές που έχουν ήδη ξεκινήσει έχουν επιταχυνθεί από αυτήν την πανδημία. Οι εταιρείες έπρεπε να προσαρμοστούν γρήγορα και να δείξουν μεγάλη ανθεκτικότητα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το 2021 θα είναι έτος ενοποίησης. Μόνο εκείνοι που είναι καλύτερα προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας θα ευημερήσουν. Σε μια εποχή μεγάλης αλλαγής, ο ρόλος μας στη FRUIT LOGISTICA είναι να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε νέα επιχείρηση, να σας βοηθήσουμε να βρείτε τρόπους καινοτομίας και να εμπνεύσετε. ".

Πατώντας ανανέωση

Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης δέσμευσής της για υποστήριξη της διεθνούς επιχείρησης οπωροκηπευτικών, η FRUIT LOGISTICA διαθέτει δωρεάν μια ολοκαίνουργια έκθεση σχετικά με τον αντίκτυπο της κρίσης του κορωνοϊού στη βιομηχανία φρέσκων προϊόντων.

Το "Pressing Refresh", που εκδόθηκε από την Fruitnet Media International, συνδυάζει ανάλυση από βασικούς παίκτες της βιομηχανίας φρέσκων προϊόντων με πληροφορίες από τη διεθνή ομάδα εμπειρογνωμόνων της Fruitnet. Το "Pressing Refresh" είναι πλέον διαθέσιμο στο fruitlogistica.com. Η έκθεση καλύπτει τρεις βασικούς τομείς: αγορές, εφοδιασμό και εφοδιαστική, και υπογραμμίζει την ισχυρή αποφασιστικότητα της βιομηχανίας νωπών προϊόντων να ξεπεράσει τις νέες προκλήσεις που δημιουργούνται από το ξέσπασμα.

Για παράδειγμα, η έκθεση εξηγεί πώς η ολλανδική επιχείρηση ντομάτας RedStar έπρεπε να επανεξετάσει πλήρως τις ρυθμίσεις προσωπικού στα θερμοκήπια της, ενώ στη Νέα Ζηλανδία η T&G Global ναυλώνει τώρα τα δικά της πλοία για να εξασφαλίσει ότι εκατομμύρια μήλα που προορίζονται για την Ευρώπη φτάνουν χωρίς καθυστέρηση.

Οι διοργανωτές της FRUIT LOGISTICA έχουν επίγνωση των αβεβαιοτήτων για όλους παρόλο που ο αριθμός των εγγραφών για το 2021 είναι ήδη πολύ ελπιδοφόρος. Γι 'αυτό δημοσιεύουν συνεχώς ενημερώσεις στη σελίδα “Συχνές ερωτήσεις”. Αυτή η ενότητα βοηθά τους εκθέτες να απαντήσουν στις πιο κοινές ανησυχίες τους πριν από την έκδοση 2021 του FRUIT LOGISTICA.

Οι εκθέτες που θα υποβάλουν τις αιτήσεις τους έως τις 31 Ιουλίου 2020 μπορούν να είναι οι πρώτοι που θα πάρουν τις προτιμώμενες τοποθεσίες τους στην κάτοψη για το FRUIT LOGISTICA 2021, λέει η Miserius.

Σύμφωνα με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο η αίτηση συμμετοχής για την FRUIT LOGISTICA 2021, που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο στις 03.– 05.02.2021, είναι διαθέσιμη online.

Στο παρακάτω link:

https://www.fruitlogistica.de/en/Exhibitors/StandRental/StandRental.html

 Deadline υποβολής αιτήσεων έως 31 Ιουλίου 2020.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία