BACK TO
TOP
Εκδηλώσεις

H Macfrut έγινε ψηφιακή και εξαντλήθηκε

Με νέα προοπτική αντιμετωπίζει την αγορά οπωροκηπευτικών, ενάντια στις προκλήσεις που επέφερε η πανδημία του Covid-19, η φετινή Macfrut η οποία έγινε ψηφιακή. Τεράστιος αριθμός συμμετεχόντων από την Κίνα, που ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες, κατέστησε την φετινή έκθεση sold out. Η Macfrut Digital, δίνοντας βήμα για την προώθηση φρούτων και λαχανικών στην Ευρώπη με ένα ακόμα περίπτερο, αφιερωμένο σε διεθνείς εκθέτες, θα πραγματοποιηθεί από 8-10 Σεπτεμβρίου 2020.

unnamed__1__3

13
0

Συνολικά έχουν επιτευχθεί 500 εκθεσιακές μονάδες, έναντι 200 ​​που είχαν αρχικά προγραμματιστεί.

Ένας τεράστιος αριθμός συμμετεχόντων από την Κίνα επέλεξαν τη Macfrut για να προωθήσουν τα φρούτα και τα λαχανικά τους στην Ευρώπη. Η Macfrut Digital, 8-10 Σεπτεμβρίου 2020, έχει εξαντληθεί και έχει προσθέσει ένα νέο εικονικό περίπτερο. Εκτός από τα εννέα περίπτερα που έχουν προγραμματιστεί κατά τη φάση της εκτόξευσης, υπάρχει τώρα ένα δέκατο περίπτερο αφιερωμένο σε διεθνείς εκθέτες, το «Country Pavilion». Στην πραγματικότητα, ένας τεράστιος αριθμός συμμετεχόντων από την Κίνα συμμετείχε στην εκδήλωση μαζί με πολλούς άλλους από πέντε ηπείρους. Η Κίνα θα είναι παρούσα στην ψηφιακή εμπορική έκθεση για τον τομέα των οπωροκηπευτικών με 50 εταιρείες που εκπροσωπούν τα διάφορα τμήματα της βιομηχανίας φρούτων και λαχανικών, ιδίως την παραγωγή.

«Αυτή είναι μια σαφής ένδειξη ότι οι κινεζικές εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει ότι αυτό το έργο έχει μεγάλες δυνατότητες και ότι πιστεύουν σε αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας και επιχειρηματικής δραστηριότητας», εξηγεί ο Renzo Piraccini, Πρόεδρος της Macfrut. «Σήμερα, πρέπει να αντιμετωπίσουμε την αγορά με διαφορετικό τρόπο σε σύγκριση με μόλις πριν από λίγους μήνες. Τα σημάδια που λαμβάνουμε από τη Macfrut Digital δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. »

Επίσης, λόγω του μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων από την Κίνα, η Ψηφιακή Εμπορική Έκθεση έχει εξαντληθεί και οι εγγραφές έχουν κλείσει. Συμμετείχαν 500 εκθεσιακές μονάδες, οι οποίες θα αντιπροσωπεύουν ολόκληρη τη βιομηχανία φρούτων και λαχανικών. Ο Piraccini συνεχίζει: «Η απάντηση ήταν πολύ μεγαλύτερη από ό, τι θα μπορούσαμε να αναμένουμε. Όταν παρουσιάσαμε το έργο Macfrut Digital πριν από τρεις μήνες, θέσαμε ως στόχο 200 μονάδες. Λόγω του αυξανόμενου αριθμού αιτημάτων συμμετοχής, αποφασίσαμε να αυξήσουμε τον αριθμό των μονάδων σε 500. Τώρα πετύχαμε αυτόν τον στόχο και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την ανταπόκριση, η οποία έρχεται ως πρόκληση για ολόκληρο τον τομέα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το παγκόσμιο δίκτυο των γραφείων του ICE - Ιταλικού Οργανισμού Εμπορίου για την πολύτιμη συμβολή τους. »

Ο Song Juguo, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Κέντρου Προώθησης του Αγροτικού Εμπορίου, εξηγεί: «Προκειμένου να πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές συναντήσεις και να δημιουργηθούν επιχειρηματικές ευκαιρίες για τις κινεζικές εταιρείες, το Κέντρο Προώθησης του Αγροτικού Εμπορίου και το Υπουργείο Γεωργίας και Αγροτικών Υποθέσεων της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας θα δημιουργήστε ένα κινεζικό εθνικό περίπτερο στη Macfrut Digital. Περισσότερες από 50 κινεζικές εταιρείες θα συμμετάσχουν στην έκθεση για να παρουσιάσουν τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά τους, συμπεριλαμβανομένων των μήλων, των επιτραπέζιων σταφυλιών, των αχλαδιών και πολλών άλλων φρούτων όπως ακτινίδια, ροδάκινα, υποτροπικά φρούτα όπως λίτσι και λεμόνια και τροπικά φρούτα όπως τα μάνγκο και πορτοκάλια. Οι αγοραστές θα βρουν επίσης κάστανα, καρύδια, φουντούκια και άλλα καρύδια, καθώς και πιπεριές, ντομάτες, πατάτες και άλλα λαχανικά. »

Η κινεζική αντιπροσωπεία θα πραγματοποιήσει επίσης ένα φόρουμ «China-Europe Fruit Business», το οποίο θα είναι προσβάσιμο σε όλους στον ιστότοπο Macfrut Digital μετά την εγγραφή.

Οι εταιρείες που θα υποβάλουν αίτημα συμμετοχής από τώρα και στο εξής θα τοποθετηθούν σε ειδική λίστα αναμονής.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία