Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Εκδηλώσεις

Ψηφιακή εκδήλωση προβολής ελληνικής αγροδιατροφής στις Σκανδιναβικές χώρες

Την πρώτη ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Ελληνικού Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες διοργανώνει η Reco Exports σε συνεργασία με τη Σουηδική εταιρεία Moreganic και με συνδιοργανωτή την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).

enterprise_greece

47
0

Πενήντα από τις πιο εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις επιλέχθηκαν να λάβουν μέρος στην Greek-Nordic Trade Week (16- 20 Νοεμβρίου 2020), την 1η ολοκληρωμένη δράση ανάπτυξης εξαγωγών στις Σκανδιναβικές αγορές που συνδιοργανώνουν διαδικτυακά οι Εταιρείες RECO EXPORTS & MOREGANIC και η Enterprise Greece.
Συνολικά  127 εταιρείες υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής, κάτι που υποδηλώνει ότι οι Nordic-Baltic Eight (NB8) χώρες (Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Ισλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Νορβηγία και Σουηδία) αποτελούν έναν ιδιαίτερα ελκυστικό εξαγωγικό προορισμό για τα ελληνικά τρόφιμα & ποτά, branded ή P/L.

Ο μεγάλος αριθμός αιτήσεων των πιο δυναμικών εταιρειών του κλάδου οφείλεται στην στρατηγική προσέγγιση και άρτια οργάνωση του εγχειρήματος, αποτέλεσμα της αθροιστικής εμπειρίας των τριών συν-διοργανωτών.

Μέσα από μια προσεκτικά σχεδιασμένη διαδικασία, που περιελάβανε, μεταξύ άλλων, την παροχή εξατομικευμένης συμβουλευτικής για κάθε εταιρεία, την αποστολή δειγμάτων και την ασφαλή αποθήκευση στη Σουηδία, η Greek-Nordic Trade Week διοργάνωσε για κάθε εταιρεία online συναντήσεις με σημαντικούς αγοραστές, βάσει των κριτηρίων που έθεσαν οι συμμετέχουσες εταιρείες ήτοι στόχευση / προφίλ εξαγωγέα / παραγωγή.

Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την τεράστια αναπτυξιακή δυναμική που διαθέτουν οι αγορές των οκτώ χωρών, ανέδειξαν την  Greek-Nordic Trade Week ως μία από τις πιο στοχευμένες και πετυχημένες ενέργειες προβολής και προώθησης του ελληνικού Αγροδιατροφικού κλάδου.

Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν και εταιρείες της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, καθώς και των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδος και Ηπείρου, οι οποίες επιθυμούν την διείσδυση στις αγορές των Σκανδιναβικών χωρών και της Βαλτικής.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ KAI ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ AΓΟΡΑΣ

  • Οι κυβερνήσεις των NB8 χωρών έχουν θέσει συγκεκριμένους στόχους για τις ποσότητες βιολογικών προϊόντων που θα διατεθούν για τις ανάγκες του κράτους (σχολεία, σωφρονιστικά ιδρύματα, υπουργεία, κλπ) – 20% Φινλανδία και 60% στην Δανία μέχρι τα τέλη του 2020 και 60% στην Σουηδία μέχρι τα τέλη του 2030.
  • Τα τυροκομικά αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους σε κατανάλωση υποκλάδους σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
  • Υπάρχουν πάνω από 4205 πιστοποιημένα καφέ/restaurants βιολογικών προϊόντων στη  Σκανδιναβία (αύξηση 6% από το 2018)
  • Οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων στη Σουηδία ανήλθαν στα 3.2€ δις το 2019
  • Συνολικά, οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων στη Σουηδία, Δανία, Νορβηγία και Φινλανδία έφτασαν τα €5.8 δις το 2019


Η «Greek-Nordic Digital Trade Week», θα διεξαχθεί στο διάστημα 16-20 Νοεμβρίου 2020 με την συμμετοχή 50 ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος της «Greek-Nordic Digital Trade Week»  είναι να αποτελέσει μια εποικοδομητική  πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών βιολογικών, πρωτίστως, τροφίμων και ποτών, με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, πωλητές λιανικής, bloggers, τύπο & μέσα ενημέρωσης, εμπειρογνώμονες κ.ά από τις Σκανδιναβικές Χώρες, αλλά και μια πλατφόρμα προβολής του Αγροδιατροφικού Τομέα της Ελλάδας και ιδίως των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ των Περιφερειών μας.

Ενόψει της Greek-Nordic Digital Trade Week, προβλέπεται :

  • Η δημιουργία ειδικής ψηφιακής ιστοσελίδας/πλατφόρμας για την προβολή των εταιρειών που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση καθώς και των Περιφερειών και άλλων φορέων
  • Η δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και Περιφέρεια
  • Η πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει των κάτωθι 8 Βημάτων, που αφορούν στη:
  1. Διάγνωση της εξαγωγικής ετοιμότητας
  2. Εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά + Εξατομικευμένο market entry research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας
  3. Ανάλυση της αγοράς, Webinars, Εκπαίδευση
  4. Αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις
  5. Εξατομικευμένες Online Β2Β συναντήσεις με στοχευμένους αγοραστές των Σκανδιναβικών Χωρών
  6. Εξατομικευμένη συμβουλευτική ΜΕΤΑ τις συναντήσεις
  7. 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
  8. Ανάπτυξη αγοράς – Βranding - Μerchandising

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές των Σκανδιναβικών χωρών και ιδιαίτερα της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας, είναι εξαιρετικά σημαντικές για τις εξαγωγές του αγροδιατροφικού  τομέα των Μεσογειακών χωρών, λόγω της πολύ υψηλής κατά κεφαλήν κατανάλωσης και του βιοτικού επιπέδου. Επιπλέον, τα μεσογειακά προϊόντα χαίρουν μεγάλης εκτίμησης λόγω της υψηλής θρεπτικής τους αξίας αλλά και της αδυναμίας παραγωγής τους στις Βόρειες χώρες και κατέχουν πολύ υψηλή θέση στις διατροφικές συνήθειες των χωρών αυτών.

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί ότι οι σκανδιναβικές χώρες αναμφισβήτητα πρωτοστατούν στην κατανάλωση αυτών των φυσικών προϊόντων στην Ευρώπη, αφού η κατανάλωση στην Σουηδία αυξήθηκε το 2019  κατά 11% σε σχέση με το 2018, στην Νορβηγία κατά 24% στην Δανία κατά 18% και στην Φιλανδία κατά 25%.

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία