BACK TO
TOP
Ιχθυοκαλλιέργειες

Προώθηση με 15,5 εκατ. για προϊόντα ιχθυοκαλλιέργειας

Στα 2,5 εκατ. ευρώ θα φθάσουν φέτος οι επενδύσεις (από ιδίους πόρους) για την προώθηση προϊόντων ιχθυοκαλλιέργειας, ενώ σε επίπεδο τετραετίας (2020-2023) θα διατεθούν συνολικά 12 -13 εκατ. ευρώ. Αυτό αναφέρθηκε στην γενική συνέλευση της Ελληνικής Οργάνωσης Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας κατά την οποία εγκρίθηκε o οικονομικός προϋπολογισμός του 2019.

elopy

Χρήστος Διαμαντόπουλος

221
0

Παράλληλα την πεποίθησή του ότι το 2019 θα είναι μια σημαντική χρονιά για τον κλάδο ιχθυοκαλλιεργειών εξέφρασε o πρόεδρος της Ελληνικής Οργάνωσης Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ) Απόστολος Τουραλιάς σε ομιλία του στην ετήσια εκδήλωση για την κοπή πίτας της ΕΛΟΠΥ που πραγματοποιήθηκε σήμερα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Όπως τόνισε, "η ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης των μεγάλων εταιρειών θα δώσει ένα επιπλέον μήνυμα στόχευσης του κλάδου στην κερδοφόρα ανάπτυξη. Η διαδικασία της αναδιάρθρωσης απέδειξε πως η ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια είναι ιδιαίτερα ελκυστικός κλάδος για επενδύσεις από διεθνή funds. Εξάλλου, όλες οι εταιρείες, μικρές μεσαίες ή μεγάλες έχουν αποδείξει εμπράκτως ότι στηρίζουν την ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια, αναλαμβάνοντας ρίσκα, επενδύοντας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και αναπτύσσοντας διαρκώς τις εμπορικές τους δραστηριότητες".

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι "το 2016 η Οργάνωση Παραγωγών ήταν ένα όραμα. Σήμερα είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός. Η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας είναι εθνική υπόθεση. Το ελληνικό ψάρι πρέπει να γίνει εθνικό προϊόν και καλούμαστε όλοι να βοηθήσουμε προς αυτή τη κατεύθυνση".

Η προσπάθεια της ΕΛΟΠΥ, όπως ανέφερε ο κ. Τουραλιάς ξεκίνησε στα μέσα του 2016 με την απόφαση 21 παραγωγών να ξεφύγουν από την εσωστρέφεια και να συνεργαστούν μεταξύ τους, ώστε να πετύχουν τη διαφοροποίηση του ελληνικού ψαριού.

"Σε δύσκολες εποχές και δυσμενή οικονομική συγκυρία αποφασίσαμε να επενδύσουμε με ιδίους πόρους στην εθνική ταυτότητα του προϊόντος. Στα 2,5 αυτά χρόνια, κατακτήσαμε η ΕΛΟΠΥ να αναγνωριστεί ως Οργάνωση Παραγωγών και να έχει εγκεκριμένο Σχεδίου Παραγωγής και Εμπορίας για τη διετία 2018-19. Ολοκληρώσαμε το σύνολο των ερευνών στις κύριες αγορές μέχρι επίπεδο καταναλωτή και με βάση τα ευρήματα καταρτίσαμε το Brand Strategy του "Fish from Greece - Ελληνικό Ψάρι"", υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΕΛΟΠΥ.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Τουραλιάς στο γεγονός ότι η ΕΛΟΠΥ βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης του ιδιωτικού προτύπου πιστοποίησης, ώστε να αποκτήσει υπεραξία το προϊόν και να διασφαλιστεί η αναγνωρισημότητα και η αποδοχή του brand από τις διεθνείς αγορές. "Πάντα στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης σύμφωνα με το εθνικό και κοινοτικό περιβαλλοντικό δίκαιο" ανέφερε.

Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση του ΕΛΟΠΥ

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία