
Οι πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ανήλθαν σε 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 0,3 δισεκατομμύρια δολάρια ή 3 τοις εκατό (+8% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες), σε σύγκριση με το δυνατό πρώτο τρίμηνο του 2022. Το EBITDA για το πρώτο τρίμηνο του 2023 αυξήθηκε κατά 1 τοις εκατό (+9% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες) σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φθάνοντας τα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όλες οι επιχειρηματικές μονάδες συνέχισαν να ωφελούνται από τη ζήτηση για καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που προάγουν την αύξηση της απόδοσης και υποστηρίζουν μεθόδους αναγεννητικής γεωργίας που αντιμετωπίζουν την κλιματική αλλαγή, βελτιώνουν την υγεία του εδάφους και διατηρούν τη βιοποικιλότητα και την ποιότητα των υδάτων.
Ο Όμιλος συνέχισε να διατηρεί υψηλότερες τιμές για να αντισταθμίσει το υψηλότερο κόστος. Η ανάπτυξη της αγοράς σπόρων παρέμεινε εύρωστη, ενώ η αγορά φυτοπροστασίας έχει επιβραδυνθεί καθώς τα αποθέματα μειώνονται μέσω της αλυσίδας εφοδιασμού.
Όλες οι επιχειρηματικές μονάδες παρουσίασαν ανάπτυξη εκτός από την ADAMA, η οποία επηρεάστηκε ιδιαίτερα από τις χαμηλότερες πωλήσεις των μη γεωργικών επιχειρήσεων της στις ΗΠΑ και την Κίνα. Το περιθώριο EBITDA για τον Όμιλο ήταν 20,2%.
Η ανάπτυξη των επιχειρήσεων φυτοπροστασίας του Ομίλου Syngenta ήταν πιο αργή σε σύγκριση με τα εξαιρετικά ισχυρά τρίμηνα τα δύο προηγούμενα χρόνια. Οι τιμές ήταν υψηλότερες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, συμβάλλοντας στην αντιστάθμιση των αυξήσεων του κόστους. Η Syngenta Seeds συνέχισε την ισχυρή της δυναμική και σημείωσε διψήφια αύξηση πωλήσεων λόγω των αυξήσεων των τιμών σε όλες τις περιοχές που αντισταθμίζουν το υψηλότερο κόστος.
Ο Όμιλος Syngenta συνέχισε την ισχυρή ανάπτυξή του στην Κίνα. Οι πωλήσεις MAP του Ομίλου Syngenta Κίνας αυξήθηκαν κατά 62 τοις εκατό στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς ο αριθμός των κέντρων MAP αυξήθηκε κατά 124 σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε συνολικά 638 κέντρα. Οι μέσες πωλήσεις ανά κέντρο αυξήθηκαν κατά 29% από έτος σε έτος. Με την προσφορά MAP, οι αγρότες μπορούν να εκσυγχρονίσουν τις γεωργικές πρακτικές με βιώσιμο τρόπο, ενισχύοντας παράλληλα την ποιότητα των καλλιεργειών και την κερδοφορία των αγροκτημάτων.
Οι ψηφιακές λύσεις του Ομίλου έχουν υιοθετηθεί σε 226 εκατομμύρια στρέμματα παγκοσμίως με υψηλή ζήτηση από αγρότες σε βασικές αγορές.
Syngenta Crop Protection
Οι πωλήσεις της Syngenta Crop Protection αυξήθηκαν κατά 2% στα 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 22 τοις εκατό. Η Ευρώπη, η Αφρική και η Μέση Ανατολή αυξήθηκαν κατά 1%. Στην Ασία-Ειρηνικό (εξαιρουμένης της Κίνας), οι πωλήσεις ήταν 4 τοις εκατό χαμηλότερες, μειωμένες κατά 12 τοις εκατό δυσμενείς συναλλαγματικές κινήσεις. Οι πωλήσεις στη Λατινική Αμερική μειώθηκαν κατά 17 τοις εκατό καθώς υποχώρησε η διάθεση των καναλιών πριν από τη σεζόν. και οι πωλήσεις της Κίνας αυξήθηκαν κατά 27 τοις εκατό, παρά την αρνητική επίπτωση κατά 11 τοις εκατό από το ισχυρότερο δολάριο ΗΠΑ.
Η Syngenta Crop Protection έλαβε ρυθμιστική έγκριση για την τεχνολογία PLINAZOLIN® σε πέντε χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας και της Ινδίας, παρέχοντας στους αγρότες τον έλεγχο των εντόμων αιχμής και την αντιμετώπιση επειγουσών προκλήσεων αντίστασης.
ΑΔΑΜΑ
Οι πωλήσεις της ADAMA ήταν 12% χαμηλότερες στα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Οι πωλήσεις στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική παρέμειναν σταθερές. Η Βόρεια Αμερική μειώθηκε κατά 26 τοις εκατό που επηρεάστηκε κυρίως από τα τμήματα των καταναλωτών και των επαγγελματικών προϊόντων. Η Ασία-Ειρηνικός (εξαιρουμένης της Κίνας) μειώθηκε κατά 14%. Οι πωλήσεις στην Κίνα ήταν 23% χαμηλότερες, κυρίως λόγω των πωλήσεων μη γεωργικών χημικών.
Η ADAMA κυκλοφόρησε τα Cosayr® και Lapidos®, δύο εντομοκτόνα με βάση τη χλωραντρανιλιπρόλη στην Ινδία, προστατεύοντας τις καλλιέργειες ρυζιού και ζαχαροκάλαμου από παράσιτα.
Σπόροι Syngenta
Οι πωλήσεις Syngenta Seeds αυξήθηκαν 12 τοις εκατό στα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2023, καθώς οι αυξήσεις των τιμών κάλυψαν το υψηλότερο κόστος.
Οι πωλήσεις αγροκαλλιεργειών στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή αυξήθηκαν κατά 21%. Η Βόρεια Αμερική αυξήθηκε κατά 3 τοις εκατό. Ασία-Ειρηνικός (εκτός Κίνας) αυξήθηκε 21 τοις εκατό. και η Κίνα 41 τοις εκατό. Η Λατινική Αμερική ήταν 15 τοις εκατό χαμηλότερη, λόγω της διαθεσιμότητας των προϊόντων. Οι πωλήσεις σπόρων λαχανικών μειώθηκαν κατά 1 τοις εκατό.
Η Syngenta Seeds κυκλοφόρησε το εμπορικό υβριδικό σιτάρι AgriPro® στις ΗΠΑ για την άνοιξη του 2023, φέρνοντας καινοτομία σε μια σημαντική καλλιέργεια τροφίμων που δεν έχει ακόμη επωφεληθεί από σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις.
Syngenta Group Κίνα
Η Syngenta Group China, που αποτελείται από τους Seeds, Crop Protection, Crop Nutrition, MAP και ψηφιακές δραστηριότητες του Ομίλου στην Κίνα, πέτυχε πωλήσεις 3,0 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένες κατά 26%, το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Οι πωλήσεις Crop Protection της Syngenta Group China αυξήθηκαν κατά 11%. Οι πωλήσεις των σπόρων αυξήθηκαν κατά 40%. Οι πωλήσεις Crop Nutrition ήταν 9% υψηλότερες.
Οι MAP και οι ψηφιακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 62% στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο αριθμός των κέντρων MAP αυξήθηκε κατά 124 σε ένα σύνολο 638. Οι ψηφιακές εφαρμογές MAP πέτυχαν πάνω από 2,4 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, εξοπλισμένες με ψηφιακά εργαλεία που βοηθούν στον εκσυγχρονισμό των αγροκτημάτων σε ολόκληρη την Κίνα.
Οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων σημείωσαν ισχυρή ανάπτυξη, με προϊόντα όπως τα βιοδιεγερτικά υψηλής ποιότητας Nutrivo™, ISABION® και Yaxin™ να έχουν μεγάλη ζήτηση στην Κίνα.