BACK TO
TOP
Food insider

Διευρύνουν τη συνεργασία τους σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή FrieslandCampina Professional και IMCD

Την επέκταση της συνεργασίας τους σε αρκετές χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, μεταξύ αυτών και της Ελλάδας, ανακοίνωσαν FrieslandCampina Professional και IMCD.

Debic_Assortment_0

10
0

Έτσι, από την 1η Ιανουαρίου 2026 η IMCD θα αναλάβει μεταξύ άλλων τη διανομή της γκάμας προϊόντων συστατικών τροφίμων και ποτών «Kievit» της FrieslandCampina Professional σε αρκετές νέες αγορές.

Με τη διεύρυνση της συνεργασίας τους, οι δύο πλευρές επιθυμούν να προσθέσουν αξία σε παραγωγούς τροφίμων και ποτών συνδυάζοντας την τεχνική εξειδίκευση και τις τοπικές έρευνες της IMCD με την γκάμα συστατικών της FrieslandCampina Professional. Η νέα συμφωνία χτίζει πάνω στην ήδη υπάρχουσα συνεργασία των δύο πλευρών σε αρκετές περιοχές, όπως την Ιταλία, τη Σκανδιναβία, την Πολωνία, τη Νότια και Ανατολική Αφρική, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, ενώ πλέον η IMCD καθίσταται αποκλειστική διανομέας για ολόκληρη τη γκάμα συστατικών της FrieslandCampina Professional.  

Οι χώρες στις οποίες θα επεκταθεί η συνεργασία των δύο πλευρών περιλαμβάνουν εκτός της Ελλάδας, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιβηρική, τη Μέση Ανατολή (συμπεριλαμβανομένου Σαουδικής Αραβίας, ΗΑΕ, Ιορδανίας, Κουβέιτ, Λίβανου και Μπαχρέιν), και την Ελβετία. Η FrieslandCampina Professional διαθέτει συστατικά για μεγάλο εύρος τομέων όπως της αρτοποιίας, των γαλακτοκομικών και των αναψυκτικών.

Αυτή τη στιγμή η FrieslandCampina Professional έχει παρουσία σε 60 χώρες και ένα δίκτυο περισσότερων από 80 εργαστηρίων παγκοσμίως. Αναφορικά με την επέκταση της συνεργασίας των δύο εταιρειών ο managing director industry and trading της FrieslandCampina Professional, Mark Stolzenbach, τόνισε ότι «Η ισχυρή τοπική παρουσία της IMCD, οι καλές τις σχέσεις με τους πελάτες και η τεχνική υποστήριξη που παρέχει θα μας επιτρέψει να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών με ταχύτητα, ευελιξία και καινοτομία. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε μαζί και να προσθέσουμε αξία στην αγορά».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία