BACK TO
TOP
Food insider

Φυσικά συστατικά και ευεξία οδηγοί ανάπτυξης για συμπληρώματα διατροφής

Η παγκόσμια αγορά συμπληρωμάτων διατροφής και διατροφής (FSN) αναμένεται να φτάσει τα 758,99 δισ. δολάρια έως το 2034, με τα φυσικά συστατικά, τα συναισθηματικά οφέλη και τις βολικές μορφές να διαμορφώνουν τη μελλοντική ζήτηση. Μάλιστα, Το 71% των καταναλωτών προτιμά τα σταδιακά αποτελέσματα των φυσικών συστατικών από τις γρήγορες συνθετικές εναλλακτικές λύσεις.

Food-Supplement-and-Nutrition-750x500__1_

9
0

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Tetra Pak, σε περισσότερους από 25.000 καταναλωτές σε 17 χώρες υπογραμμίζει μια αλλαγή στις προτεραιότητες, με τους ανθρώπους να επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα FSN όχι μόνο για τα φυσικά τους οφέλη, αλλά και για την ασφάλεια και την υποστήριξη του τρόπου ζωής που παρέχουν.  «Η ευκολία παραμένει μια βασική προσδοκία. Για τις μάρκες, είναι μια ευκαιρία να ηγηθούν με βολικές μορφές και καινοτόμες συνθέσεις που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες προσδοκίες και προσφέρουν μεγαλύτερη αξία στους πελάτες. Ωστόσο, το ενδιαφέρον για αυτή την κατηγορία υπερβαίνει κατά πολύ την ευκολία» λέει η Anna Larsson, Category Leader της Tetra Pak.

Η έρευνα, δείχνει ότι οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν όλο και περισσότερο τα προϊόντα FSN ως μέρος μιας ολιστικής προσέγγισης της ευεξίας. Για πολλούς, ο κύριος λόγος παραμένει φυσικός: το 58% χρησιμοποιεί συμπληρώματα για να υποστηρίξει τη γενική υγεία, το 51% για να καλύψει τις καθημερινές διατροφικές ανάγκες και το 47% για να διατηρήσει τα επίπεδα ενέργειας καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, η κατηγορία δεν περιορίζεται πλέον μόνο στις φυσικές ανάγκες. Η ψυχική ευεξία και η εμφάνιση κρίνονται εξίσου σημαντικές, τοποθετώντας τα προϊόντα FSN ως λειτουργικά βοηθήματα και βελτιωτικά του τρόπου ζωής.

Όσον αφορά τα συναισθήματα, η σιγουριά είναι ένας ισχυρός παράγοντας κινητοποίησης. Περίπου το 42% των καταναλωτών δηλώνει ότι επιθυμεί μεγαλύτερο έλεγχο της υγείας του, το 39% αναζητά ηρεμία όσον αφορά τη διατροφή του και το 30% κινητοποιείται από την επιθυμία να αισθάνεται λιγότερο άγχος και μεγαλύτερη ισορροπία. Προέκυψαν επίσης διαφορές μεταξύ των γενεών, με τους νεότερους ενήλικες να επηρεάζονται περισσότερο από τη γεύση και την απόλαυση, ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην αυτοπεποίθηση και τη σιγουριά. Επίσης, τα υγρά συμπληρώματα διατροφής γνωρίζουν ραγδαία άνοδο, με το 59% να δείχνει ενδιαφέρον για έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα που είναι εύκολα στην αποθήκευση.

 

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία