Στη συζήτηση που συντόνισε ο Χρήστος Κατσάνος, Εκτελεστικός Διευθυντής της TROPOS Branding, ο πτηνοτρόφος και πρόεδρος της ΑΠΣΙ Πίνδος, μίλησε για τη δική του πορεία και τη σχέση του με την «Πίνδος»: «Τελειώνοντας τις σπουδές μου το 1996 ασχολήθηκα με την πτηνοτροφία και, από το 2000, με τα διοικητικά δρώμενα της Πίνδου. Υπήρχε η διαπίστωση ότι η δραστηριότητα είχε αποτέλεσμα. Βλέπεις, ολοκληρώνοντας τις σπουδές σου, ότι ο κλάδος μπορεί να αναπτυχθεί και να αποφέρει εισόδημα και σε εσένα και στα παιδιά σου».
Απαντώντας σε σκωπτικό σχόλιο του συντονιστή σχετικά με το brand της εταιρείας, ο Ανδρέας Δημητρίου σημείωσε: «Οι εταιρείες με τις οποίες συνεργαστήκαμε μάς είπαν ότι αυτό το σήμα είναι το καλύτερο. Όχι επειδή το είπαν εκείνοι – αλλά επειδή το σήμα έκανε πράγματι τη διαφορά και κέρδισε την καρδιά των καταναλωτών. Ο αυστηρότερος κριτής μας είναι οι καταναλωτές και έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη τους».

Μιλώντας για την καθετοποιημένη οργάνωση και την καινοτομία της σειράς έτοιμων γευμάτων, εξήγησε: «Ήμασταν καθετοποιημένοι από την αρχή: παραγωγή, μεταποίηση και εμπορία. Ποτέ δεν στοχεύσαμε μόνο σε μια από τις τρεις δραστηριότητες – αυτό το είχαμε ξεκαθαρίσει από την καταστατική μας λειτουργία. Τα έτοιμα γεύματα ήταν μια καινοτομία που μας έδωσε δύναμη και υπεραξία. Βλέπαμε ότι θα αποτελούσαν λύση για την οικογένεια, τη νοικοκυρά, τους νέους – και δικαιωθήκαμε 100%».