Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Διεθνή

Η χιονοθύελλα στην Ισπανία οδηγεί σε αυξημένη ζήτηση για κλημεντίνες

Οι κακοκαιρία των τελευταίων ημερών, με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που σημειώθηκαν στην Ισπανία, δεν έχει πλήξει αρνητικά την παραγωγή φρούτων, αλλά αυξάνει την ζήτηση για κλημεντίνες.

agribur1

36
0

Στην Ισπανία, η κακοκαιρία Filomena έφερε τις χειμερινές συνθήκες, που συναντώνται  πιο συχνά στις σκανδιναβικές χώρες, με άφθονες βροχές, χιονοπτώσεις και θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν σε διάφορα μέρη της χώρας. Αν και τα λαχανικά συγκαταλέγονται στα προϊόντα που πλήττονται περισσότερο από αυτήν την καταιγίδα, φαίνεται ότι δεν επηρεάζει σημαντικά την παραγωγή κλημεντινών και μανταρινιών στις κύριες περιοχές παραγωγής. Ωστόσο, η προειδοποίηση παγετού θα παραμείνει ενεργοποιημένη για το υπόλοιπο της εβδομάδας.

«Προς το παρόν, τα φρούτα δεν επηρεάζονται αρνητικά. Μετά από αρκετές ημέρες βροχοπτώσεων, υπάρχει λιγότερος κορεσμός στις αγορές, καθώς και αύξηση της ζήτησης λόγω χαμηλών θερμοκρασιών», λέει ο José Ramón Mechio, διευθυντής της εταιρεία Agribur με έδρα την Castellon, ειδικεύεται στην εμπορία κλημεντινών και μανταρινιών με φύλλα.

Αυτή την εβδομάδα, η μετάβαση από την πρώτη στη δεύτερη φάση της εκστρατείας εσπεριδοειδών έχει ξεκινήσει. «Παρόλο που υπάρχει ακόμη κάποια προσφορά Clemenules, η πιο καλλιεργημένη ποικιλία στην Ισπανία, τα αποθέματα ήδη παρουσιάζουν μείωση. Υπάρχουν ήδη Clemenvilla διαθέσιμα, και παρόλο που ήδη πραγματοποιούνται ορισμένες πωλήσεις, οι νέες προμήθειες με Nadorcott και Tango θα φτάσουν την επόμενη εβδομάδα»,  λέει ο εξαγωγέας, προσθέτοντας ότι οι διαμετρήματα των μέσο και όψιμων ποικιλιών φαίνεται να είναι καλύτερα σε σύγκριση με εκείνα των Clemenules.

Η πρώτη φάση της ισπανικής εκστρατείας εσπεριδοειδών δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες που είχε ο τομέας για το τρέχον έτος, δεδομένων των αποτελεσμάτων του τέλους του προηγούμενου έτους λόγω του αντίκτυπου του κορονοϊού.  «Αυτός ο μήνας θα είναι το κλειδί για να δούμε πώς θα αναπτυχθεί το δεύτερο μισό της καμπάνιας, αν και είμαστε αισιόδοξοι», ολοκληρώνει.

Πηγή: freshplaza.com

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία