Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Δρώμενα

Ο «βιος coop» αναλαμβάνει κοινωνική δράση

Προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζεται ο Κοινωνικός Καταναλωτικός Συνεταιρισμός Θεσσαλονίκης «βιος coop» που ιδρύθηκε πρόσφατα και έχει ως κύριο στόχο τη δημιουργία ενός συνεταιριστικού σούπερ μάρκετ στη συμπρωτεύουσα.

Ο «βιος coop» αναλαμβάνει κοινωνική δράση

2
0

Όπως επεσήμανε στην Agrenda ο κ. Κώστας Νικολάου, ένας εκ των 9 μελών της προσωρινής διοικούσας επιτροπής του «βιος coop», αυτές τις ημέρες ο συνεταιρισμός θα αποφασίσει για τα επόμενα βήματα που θα ακολουθηθούν προκειμένου να υλοποιηθεί η ιδέα του συνεταιριστικού σούπερ μάρκετ. Στην ιδρυτική συνέλευση του συνεταιρισμού που έγινε την Πέμπτη, 29 Μαρτίου, αποφασίστηκε μεταξύ άλλων να γίνει μια πρώτη έρευνα αγοράς έτσι ώστε τα μέλη να επιλέξουν τον κατάλληλο χώρο που θα στεγάσει το σούπερ μάρκετ. Ο χώρος φυσικά θα επιλεγεί σύμφωνα με βασικές παραμέτρους όπως το κόστος ενοικίου και η πρόσβαση. Στο δε παντοπωλείο θα πωλούνται ελληνικά τρόφιμα αλλά και άλλα είδη τα οποία θα προμηθεύεται κυρίως μέσω του δικτύου διανομής της Ελληνικής Διατροφής Coop – που έχει αναλάβει το know how του εγχειρήματος. Παράλληλα, το κοινωνικό παντοπωλείο θα προμηθεύεται αγαθά και από μεμονωμένους παραγωγούς ή ομάδες παραγωγών ή συνεταιρισμούς της περιοχής, με στόχο, όπως είπε ο κ. Νικολάου, τη στήριξη του Έλληνα παραγωγού.
Σε εξέλιξη άλλωστε βρίσκεται και η διαδικασία νομιμοποίησης του συνεταιρισμού: έχουν συγκεντρωθεί 100 και πλέον μέλη που απαιτούνται για την ίδρυσή του και τώρα απομένει να ολοκληρωθούν οι τελευταίες γραφειοκρατικές διαδικασίες με κατοχύρωση του λογότυπου του συνεταιρισμού κ.ά..
Ο ρόλος του συνεταιριστικού σούπερ μάρκετ είναι διττός: αφενός θέλει να παρέχει χαμηλότερες τιμές στο ράφι αλλά σε υψηλή ποιότητα, παρακάμπτοντας τους μεσάζοντες και αφετέρου το σούπερ μάρκετ ανήκει στα μέλη του, τα οποία θα λαμβάνουν αποφάσεις από κοινού.
Αξίζει πάντως να επισημανθεί πως στο τέλος κάθε χρόνου το συνεταιριστικό σούπερ μάρκετ θα επιστρέφει στα μέλη του την όποια διαφορά προκύψει ανάμεσα στο πραγματικό κόστος και της τιμής στο ράφι. Παράλληλα, για τους καταναλωτές αντί για επιστροφή της διαφοράς θα υπάρχουν δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης – ουσιαστικά πρόκειται για δράσεις που θα γίνονται σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων (π.χ. προσφορές προς τους πολίτες). Ο Κοινωνικός Καταναλωτικός Συνεταιρισμός ιδρύθηκε με πρωτοβουλία της ΠΡΩ.Σ.Κ.ΑΛ.Ο. (Πρωτοβουλία Συνεργασίας για την Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία).

Της Έλενας Ταγκαλάκ

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προιόντα Τεχνολογία