Το εξάρτημα χρησιμοποιεί τους βραχίονες του τρακτέρ για να δώσει μια ανύψωση τόση ώστε να επιτρέπεται η εξαγωγή των τροχών, η επέμβαση για συντήρηση, καθάρισμα και οποιαδήποτε άλλη εργασία, ενώ το τρακτέρ βρίσκεται ουσιαστικά στον αέρα.
Η ιρλανδική εταιρεία Trakjak, που πολύ κόσμος γνώρισε μέσω αυτής της πατέντας που παρουσιάστηκε πέρσυ στην Agritechnica, καινοτομεί στη κυριολεξία, αφού, είναι η πρώτη που δίνει σάρκα και οστά σε αυτήν την ιδέα. Το εξάρτημα μπορεί να σηκώσει το τρακτέρ στο πίσω μέρος, όταν από αυτό έχουν αφαιρεθεί οι πίσω τροχοί.
Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι το τρακτέρ μπορεί όχι απλά να ανασηκωθε,ί αλλά και να κινηθεί με απόλυτη άνεση στον δρόμο. Φυσικά και αξίζει λοιπόν το βραβείο, που το περασμένο έτος έλαβε στην έκθεση LAMMA στην Αγγλία.
Πώς δουλεύει το εξάρτημα;
Το πλαίσιο του Trakjak συνδέεται στους πίσω βραχίονες ανύψωσης του τρακτέρ και περνά κάτω από το τρακτέρ. Αυτό που έχει να κάνει ο χειριστής είναι να περάσει με όπισθεν πάνω από το Trakjak και να συνδέσει τους βραχίονες ανύψωσης στο πλαίσιο του Trakjak.
Καθώς οι βραχίονες ανύψωσης σηκώνονται, σπρώχνουν το πλαίσιο προς το τρακτέρ. Το Trakjak μέσω μιας κίνησης σηκώνει αμέσως το πίσω μέρος του τρακτέρ από το έδαφος.
Την ίδια στιγμή, το τρακτέρ πέφτει επάνω στους μικρούς αλλά ισχυρούς τροχούς του Trakjak. Με άλλα λόγια, όσο οι βραχίονες ανύψωσης σηκώνονται, το πλαίσιο του Trakjak περιστρέφεται.
Οι τροχοί του Trakjak παραμένουν στο έδαφος, ενώ οι βραχίονες ανύψωσης παραμένουν συνδεδεμένοι στο πίσω μέρος του.
Δείτε το παρακάτω βίντεο που δείχνει ένα τρακτέρ της Case IH να χρησιμοποιεί το εξάρτημα Trakjak:
28-10-2018 07:52Νικος Γαλανης
Το τρακτερ ειναι case και οχι massey ferguson!!
Απάντηση