Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Με εργονομίες «πολυτελείας» ήρθε το μικρό 5115RH της John Deere

Το νέο μικρό τρακτέρ 5115RH στην γκάμα των specialty και σημαντικές ανανεώσεις στο τομέα της εργονομίας στα άλλα εξειδικευμένα τρακτέρ της σειράς 5GN και 5GV έρχονται από την John Deere για το 2020. Η εταιρεία διαθέτει επίσης μια νέα επιλογή καμπίνας για τα τρακτέρ 5GN καθώς και μια αναβαθμισμένη ζεύξη.

r4f061958_SM

0
0

Το πλήρως εργονομικό μικρό τρακτέρ 5115RH αποτελεί σίγουρα ένα από τα σημαντικά νέα της εβφδομάδας για την John Deere. Με ελαστικά 230/95 R40 το μικρό John Deere καταφέρνει να έχει απόσταση από την καλλιέργεια στην ράβδο έλξης 68,3 εκατοστά και 72,6 εκατοστά απόσταση από το κέντρο του άξονα. Όπως αναφέρει η κατασκευάστρια, το προαιρετικό σύστημα καθοδήγησης και τηλεματικής που φέρει το 5115RH ελαχιστοποιούν την ζημιά στην καλλιέργεια και ειδικά σε φυτεύσεις με λαχανικά.

«Οι αγρότες συχνά απογοητεύονταν από την έλλειψη τεχνολογιών γεωργίας ακριβείας και συστημάτων συλλογής δεδομένων από αυτού του είδους τρακτέρ και συνεπώς απευθύνονταν σε εξειδικευμένο προσωπικό για να κάνει αυτή τη δουλειά», αναφέρει ο John Doyle, διευθυντής μάρκετινγκ των προϊόντων της John Deere αναφορικά με το νέο 5115RH που εισήχθη στην γκάμα με τόσες τεχνολογίες.

Ο χειριστής του νέου 5115RH μπορεί τώρα να επιλέξει υψηλές ταχύτητες εδάφους μεταξύ 45 και 48,3 χλμ/ώρα χρησιμοποιώντας το σύστημα μετάδοσης της John Deere «Command 8 Transmission», με λειτουργία creeper που επιτρέπει στο τρακτέρ να διατηρεί σταθερές χαμηλές ταχύτητες, αυτές δηλαδή που απαιτούνται για την φύτευση, τη συγκομιδή και την προετοιμασία της καλλιέργειας για φύτευση.

Ο κινητήρας που κινεί το 5115RH προέρχεται από την ίδια την John Deere και έχει ισχύ 115 ίππων. Το εργοστασιακά εγκατεστημένο προαιρετικό σύστημα καθοδήγησης έρχεται και στο «μικρό» της John Deere για να μειώσει την κόπωση του χειριστή και τις ενδεχόμενες ζημιές στις καλλιέργειες.

Η εταιρεία λέει πως η χαρτογράφηση του πεδίου, η διαχείριση του ψεκασμού, η συλλογή δεδομένων, η επικοινωνία που προσφέρει το ISOBUS καθώς και το Section Control (έλεγχος τμήματος) βοηθούν συλλογικά τον χειριστή και τους γεωπόνους να παίρνουν αποφάσεις αναφορικά με την διαχείριση της καλλιέργειας αλλά και τη χρήση κατάλληλου εξοπλισμού.

Αναβαθμίσεις στα τρακτέρ 5GN και 5GV

Για το 2020 η John Deere ανακοίνωσε πως το τρακτέρ 5GN ( των 75,90 και 100 ίππων) θα είναι διαθέσιμο και με μια νέα στενότερη καμπίνα,που η εταιρεία αποκαλεί ultra-narrow GV cab. Η συγκεκριμένη καμπίνα θα είναι στη συνέχεια διαθέσιμη και στο τρακτέρ 5GV των 75 και 90 ίππων.  


Το φαρδύτερο 5GN και η βελτιωμένη καμπίνα στο 5GV προσφέρουν εξαιρετική σταθερότητα σε λοφώδεις περιοχές.

Επιπλεόν, τα 5GN μπορούν να παραγγελθούν προαιρετικά με μπροστινή ζεύξη που κρίνεται ως ιδανικός εξοπλισμός για κοπτικά εργαλεία φύλλων, χορταριού, σαρωτές σκουπιδών και άλλα. Μέρος των αναβαθμίσεων για τα μοντέλα 5GN και 5GV αποτελεί και η επανατοποθέτηση του χειρόφρενου και του μοχλού ταχυτήτων, αλλαγές που, σύμφωνα με την κατασκευάστρια, βελτιώνουν την άνεση κατά την είσοδο και έξοδο από το τρακτέρ καθώς και τη συνολική οδηγική άνεση. Το νέο 5115RH όπως και τα αναβαθμισμένα 5GN και 5GV είναι διαθέσιμα για παραγγελία από τον μήνα Ιούνιο στις περισσότερες χώρες.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία