BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τα θρυλικά Magnum δηλώνουν παρών και αναβαθμίζονται εκ βάθρων

Από τότε που λανσαρίστηκαν για πρώτη φορα τα θρυλικά ερπυστριοφόρα της Case IH, το 1987, έχουν εξελιχθεί σε υπερσύγχρονα εργαλεία δουλειάς γνωρίζοντας τεράστια φήμη. Τα νέα μοντέλα συνεχίζουν την καλή τους φήμη με υψηλή τεχνολογία από τις ερπύστριες μέχρι την καμπίνα.

Magnum-380-CVT-Rowtrac-2

Βασίλης Σοφός

2
0

Κάτι παραπάνω από αναβάθμιση λέγεται αυτό που επιχείρησε να κάνει η Case στα νέα της ερπυστριοφόρα, αφού όχι μόνο άλλαξε ριζικα τον τρόπο διαχείρισης των νέων Magnum τα κάνει «προάγγελο» των νέων high-tech χαρακτηριστικών που θα φορεθούν από το Νοέμβριο στην Agritechnica και θα δούμε σε πολλά από τα άλλα μοντέλα της Case.   Και ενώ εξωτερικά δε φαίνεται να έχει επέμβει και πολύ η κατασκευάστρια, εκτός από την υιοθέτηση των αισθητικής από τα μοντέλα Optum, κάτω από το καπό αλλά και μέσα στην καμπίνα τα Magnum έχουν να δείξουν πολλά νέα χαρακτηριστικά.  
Το πρώτο ερέθισμα που σηματοδοτεί τις αλλαγές έρχεται από την ονομασία του μοντέλου και μας λέει πως το Magnum AFS Connect ενσωματώνει κάθε τι νέο σε τεχνολογίες γεωργίας ακριβείας, όπως έχουμε δει άλλωστε και σε άλλα μοντέλα του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Η καμπίνα είναι επανασχεδιασμένη για να φιλοξενεί τα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα και να προσφέρει περισσότερο μια αίσθηση πολυτελούς αυτοκινήτου παρά τρακτέρ.

Απόδειξη αποτελεί το νέο υποβραχιόνιο, το πολυλειτουργικό λεβιέ, η οθόνη αφής και άλλες λεπτομέρειες που βρίσκονται εκεί για να κάνουν τη ζωή του χειριστή εύκολη αλλά και άνετη καθώς εισέρχεται στην καμπίνα η οποία διαθέτει βελτιωμένη ορατότητα αλλά αποθηκευτικούς χώρους.


Παραδοσιακά, τα Magnum θα είναι διαθέσιμα σε τέσσερις εκδόσεις με ιπποδυνάμεις από 280 έως 380 ίππους. Σκόπιμα ίδιος έχει μείνει ο κινητήρας FPT των 8,7 λίτρων, ο οποίος βέβαια έχει δεχτεί τις κατάλληλες αναβαθμίσεις για να συμμορφώνεται με τα τελευταία πρότυπα εκπομπών ρύπων Stage 5.. Συνοδεύεται από τη συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων σχέσεων μετάδοση CVXDrive (CVT) αλλά υπάρχει και η επιλογή για κιβώτιο με 19 powershifts.  

Ανάμεσα στις τεχνολογικές καινοτομίες που κουβαλούν τα νέα Magnum ξεχωρίζει σίγουρα το νέο σύστημα που ανέπτυξε η Case και μοιάζει με ένα ευφυές και ανεξάρτητο σύστημα πέδησης, διαμοφωμένο αποκλειστικά για ερπυστριοφόρα. Πρακτικά η συγκεκριμένη τεχνολογία κρίνεται αποτελεσματική κατά τη στροφή στο κεφαλάρι, αφού όταν ο χειριστής στρίβει η εσωτερική ερπύστρια φρενάρει αυτόματα για να δημιουγηθεί ένας μικρότερο κύκλος στροφής και κατ'επέκταση να γίνει πιο άνετος ο χειρισμός στο χωράφι.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία