BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Tρέιλερ για δεμάτια αλλά χωρίς ιμάντες από την σουηδική Metsjo

Το MetaX πρωτοτυπεί μαζί με άλλα μοντέλα της αγοράς ρυμουλκούμενων που αντί για ιμάντες χρησιμοποιούν υδραυλικά προσαρμοζόμενα πλευρικά μέρη συγκράτησης.

20190611_125004

Βασίλης Σοφός

28
0

Πάντα θα υπάρχει «χώρος» στην αγορά για εταιρείες που καινοτομούν και δείχνουν το δρόμο στις άλλες, ή ακόμη, ακολουθούν τις ιδέες άλλων και τις εξελίσσουν. Στη δεύτερη περίπτωση ανήκει η σουηδική εταιρεία Metsjo που κατασκεύασε το MetaX Mooring, ένα από τα πρώτα τρέιλερ φόρτωσης και μεταφοράς δεματιών που αντί για ιμάντες χρησιμοποιεί υδραυλικά προσαρμοζόμενα πλευρικά μέρη συγκράτησης.

Η πλατφόρμα των 12 μέτρων συγκρατεί το φορτίο στη θέση του με τη βοήθεια ενός ζεύγους υδραυλικά ρυθμιζόμενων ράβδων που εκτείνονται σε κάθε πλευρά. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, οι ράβδοι είναι κατασκευασμένες από ελαφρύ χαλύβδινο σωλήνα υψηλής ανθεκτικότητας. Κατά τη φόρτωση, αυτές οι ράβδοι πέφτουν ομαλά και γίνονται ένα με το πάτωμα του τρέιλερ. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα που να προεξέχει για να σηκώσει τα δεμάτια πιο πάνω αλλά ούτε και κάποιο πλαίσιο.


Το τρέιλερ της σουηδικής Metsjo  χωρίς ιμάντες διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, με μήκος 9 και 12 μέτρα και 16,2 μέτρα.

Μόλις το φορτίο τοποθετηθεί ανασηκώνεται με τη βοήθεια βαλβίδων διπλής ενέργειας έτσι ώστε οι ράβδοι να συγκρατούν κάθε σειρά δεματιών με ασφάλεια. Για να κρατηθεί μάλιστα ο σχεδιασμός απλός συνδεδεμένες με υδραυλικά έμβολα είναι μόνο οι άνω ράβδοι, ενώ οι κάτω τραβιούνται από έναν παραδοσιακού τύπου σύνδεσμο.

Πλήρως φορτωμένο, το MetaX μπορεί να μεταφέρει έως 40 τυποποιημένα δεμάτια διαμέτρου 1,2 μέτρων και έως 60 μεγάλα τετράγωνα. Ανάλογα με το μέγεθος του δεματιού οι υδραυλικές ράβδοι μπορούν να ρυθμιστούν ώστε συγκρατούν το συνολικό φορτίο κατάλληλα.

Συνολικά το βάρος του MetaX είναι 5,16 τόνοι και ο κατασκευαστής λέει ότι το μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης είναι οι 15,8 τόνοι. Προς το παρόν τα νέα τρέιλερ της σουηδικής εταιρείας δεν είναι διαθέσιμα σε πολλές χώρες. Ωστόσο η σουηδική φίρμα φιλοδοξεί να βρει περισσότερους αντιπροσώπους για να διανείμει το τρέιλέρ της σε διάφορες χώρες.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία