BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ούτε ένα πρότζεκτ δε χωρίζει τη New Holland από την παραγωγή τρακτέρ βιομεθάνιου

Η εταιρεία του ομίλου CNH συνεργάστηκε με τρεις επιχειρήσεις-ειδικούς του κλάδου παρουσιάζοντας το πρώτο πρωτότυπο τρακτέρ που εκλύει ελάχιστο διοξείδιο του άνθρακα καθώς κινείται με βιομεθάνιο. Η παρουσίαση έγινε στα πλαίσια του Low Carbon Vehicle Event 2019 και έλαβε χώρα στο Μπέντφορσερ της Βρετανίας.

NH_Low_Carbon_Vehicle_Event_2019

Βασίλης Σοφός

28
0

Το πρώτο επίσημο αποτέλεσμα της προσπάθειας ανάπτυξης οχημάτων χαμηλής εκπομπής άνθρακα (πρότζεκτ LoCT) της New Holland είναι γεγονός και δε θα υπήρχε καταλληλότερη στιγμή για να παρουσιαστεί από το εβέντ Low Carbon Vehicle Event 2019 που έλαβε χώρα στη Βρετανία τις προηγούμενες ημέρες. Το πρότζεκτ της εταιρείας στοχεύει στο σχεδιασμό ενός εμπορικά βιώσιμου τρακτέρ ικανού να λειτουργεί με βιομεθάνιο ενώ θα τηρεί τα αυστηρά ευρωπαϊκά και αμερικάνικα πρότυπα εκπομπών ρύπων. Το συγκεκριμένο τρακτέρ είναι ο πρώτος καλός οιωνός που δείχνει ότι το όραμα της εταιρείας προχωρά στηριζόμενο μάλιστα πολύπλευρα από διάφορες εταιρείες.

Το τρακτέρ χρηματοδοτήθηκε από το Advanced Propulsion Centre στην Αγγλία υπό την ηγεσία του ομίλου CNH και της εταιρείας FPT Industrial. Η New Holland και η FPT Industrial, εταιρείες που πρωτοστατούν στην παραγωγή οχημάτων φυσικού αερίου για περισσότερα από 20 χρόνια, συνεργάστηκαν με την Eminox, μια εταιρεία εξειδιεκευμένη σε τεχνολογίες εξευγενισμού των εκπομπών ρύπων, την Zircotec, έναν «ειδικό» για τη θερμική διαχείριση και την κεραμική επίστρωση, και την Ricardo, που παρείχε τις συμβουλευτικές της υπηρεσίες σε θέματα μηχανικής, τεχνολογίας, καινοτονομίας και στρατηγικής.

Ο Sean Lennon, επικεφαλής στον κλάδο της διαχείρισης προϊόντων τρακτέρ της New Holland, δήλωσε: «Το πρότζεκτ LoCT εντάσσεται στο όραμα της New Holland για χρήση εναλλακτικών καυσίμων στα μηχανήματα του γεωργικού κλάδου. Σε συνεργασία με τους εταίρους μας, στοχεύουμε στην ανάπτυξη ενός εμπορικά βιώσιμου ετρακτέρ το οποίο θα μπορεί να λειτουργεί με ευρείας χρήσης βιομεθάνιο, που θα μπορεί να αναζητηθεί σε κάθε σημείο. Αυτός είναι ο ζωτικός παράγοντας που κλείνει τον κύκλο της ανεξαρτησίας από την ενέργεια στο χωράφι, που θέλει τους αγρότες να παράγουν καύσιμα από απόβλητα κάνοντας τις μεταφορές με τα οχήματά τους όσο το δυνατόν πιο βιώσιμες χωρίς την ελάχιστη εκπομπή άνθρακα».

Ο ίδιος τόνισε τη σημασία που είχε η χρηματοδότηση του πρότζεκτ από το κέντρο ανεπυγμένων τρόπων κίνησης (Advanced Propulsion Centre-APC) για τη διασφάλιση της εμπορικής παραγωγής ενός πραγματικά βιώσιμου και λειτουργικού τρακτέρ στην Αγγλία, γεγονός που δίνει αισιοδοξία και εφόδια στην εταιρεία για να καινοτομήσει και να παράξει μαζικά τέτοια οχήματα.

Ποιες είναι οι Eminox, Zircotec και Ricardo

Η Eminox συμβάλλει στο πρότζεκτ έχοντας 35 χρόνια εμπειρίας στις τεχνολογίες εκπομπών, τον σχεδιασμό, την κατασκευή, και την εφαρμογή ειδικών συστημάτων εξαγωγής των καυσίμων κι έτσι καταφέρε να εγκαταστήσει με ακρίβεια το σύστημά της στο διαθέσιμο χώρο του τρακτέρ. Η Eminox συνεργάζεται εξάλλου με την CNH Industrial για την παραγωγή μεγάλων κινητήρων φυσικού αερίου βαριάς επαγγελματικής χρήσης.

Η Zircotec αρχικά εργαζόμενη για την Αρχή Ατομικής Ενέργειας της Μεγάλης Βρετανίας και τώρα ως ανεξάρτητη, προσφέρει τη τεχνογνωσία της στη διαχείριση της θερμότητας που παράγεται από ένα τρακτέρ φυσικού αερίου, η οποία φτάνει σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα συγκριτικά με τη θερμότητα που εκλύεται από ένα πετρελαιοκίνητο τρακτέρ ενώ ταυτόχρονα μεριμνά για την διαμόρφωση ενός λειτουργικού γεωργικού τρακτέρ χωρίς περιορισμούς.

Η Ricardo παρέχει στην New Holland την υποστήριξή της σε ό,τι έχει να κάνει με τον κινητήρα, τη δεξαμενή καυσίμου και το σύστημα της εξάτμισης.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία