Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Στην Ευρώπη καταφθάνει η 7η γενιά των θρυλικών Magnum

Μετά το λανσάρισμα της νέας Σειράς της Case στην Αμερική, τα νέα Magnum έρχονται και στην Ευρώπη με τον καινούργιο μάλιστα κινητήρα που αποδίδει μέχρι 435 ίππους στην κορυφαία του έκδοση Magnum AFS Connect 400.

07fagmagnumafs_1

Βασίλης Σοφός

260
0

Μετά από περίπου 150.000 Magnum που έχουν πουληθεί ανά τον κόσμο εδώ και 3 δεκαετίες η Case ανανέωσε τα θρυλικά μοντέλα λανσάροντας την 7η πλέον γενιά τους. Μολονότι πριν λίγες ημέρες δεν υπήρχαν επίσημες πληροφορίες σχετικά με την άφιξη του μοντέλου στην Ευρώπη, η κατασκευάστρια ανακοίνωσε πως η νέα Σειρά Magnum AFS Connect φτάνει Ευρώπη ως Magnum 280, Magnum 310, Magnum 340, Magnum 380 και Magnum 400 με τις ιπποδυνάμεις να ανέρχονται στους 351, 382, 409 και 435 ίππους αντίστοιχα.

Πιο συγκεκριμένα, το Magnum θα διατίθεται μόνο με το κιβώτιο 21F 5R PowerDrive που θα κινεί το μοντέλο με 40/50 χλμ./ώρα σε χαμηλές σ.α.λ. Όλα τα μοντέλα θα φιλοξενούν κάτω από το κόκκινο καπό τον 8,7 λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα του ομίλου FPT Industrial, συγκεκριμένα τον Cursor 9 ο οποίος έρχεται υπερτροφοδοτούμενος και με intercooler.

Τα Magnum 340, 380 και 400 μπορούν να διαμορφωθούν με ερπύστριες στο πίσω μέρος, το λεγόμενο σύστημα Rowtrac. Σύμφωνα με την Case, η νέα γκάμα των Magnum έρχεται με μια σειρά από ηλεκτρονικά βοηθήματα, στοιχείο για το οποίο τα συγκεκριμένα μοντέλα δε φημίζονταν. Έτσι η κατασκευάστρια αποφάσισε να κάνει ένα μεγάλο άλμα χαρίζοντας στα Magnum ό,τι τα διπλανά μοντέλα Case παινεύονται ότι φορούν, όπως είναι οι μεγάλες οθόνες ανάλυσης, παρακολούθησης και διαχείρισης δεδομένων μέσα στην πιο άνετη από ποτέ καμπίνα. Παρούσα και η τεχνολογία ασύρματης συνδεσιμότητας που επιτρέπει την άμεση επικοινωνία και την αμφίδρομη μεταφορά δεδομένων μεταξύ μηχανήματος και διαχειριστή του στόλου ή χειριστή.

Στα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται σίγουρα και το σύστημα διεύθυνσης με αυτόματη υποβοήθηση φρεναρίσματος και άλλες τεχνολογίες-όπως το εξελιγμένο σύστημα φωτισμού και καμερών- που, όπως αναφέρουν πηγές, είναι καινοτομίες που περνούν από το Case IH Autonomous Concept Vehicle (το πρωτότυπο αυτόνομο τρακτέρ της Case) στα μαζικής παραγωγής μοντέλα της εταιρείας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία