BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων της Mitsubishi Motors το 9μηνο του 2019

Η εταιρεία συνεχίζει να επιταχύνει στην απαιτητική παγκόσμια αγορά, με τα χαμηλών εκπομπών ρύπων μοντέλα Space Star και Outlander PHEV να κατακτούν σημαντικό μερίδιο από τις συνολικές πωλήσεις.

9401_large

Βασίλης Σοφός

6
0

Σε μια ευρωπαϊκή αγορά 11.769.175 οχημάτων, οι πωλήσεις της Mitsubishi Motors αυξήθηκαν κατά 7% μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2019 στα 134.886 οχήματα. Πιο συγκεκριμένα, το Mitsubishi Space Star και το Plug in Hybrid Outlander PHEV κυριάρχησαν με 42,5% μερίδιο από τις συνολικές πωλήσεις.

-Space Star/Mirage: 30,373 (+ 12%)
-Outlander PHEV: 26,934 (+ 78%)
-ASX : 24,585 (- 7%)
-Eclipse Cross: 22,126 (+ 8%)
-L200: 18,450 (+ 12%)

Το Outlander PHEV παραμένει το Plug in Hybrid EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και τους πρώτους 9 μήνες του 2019. Από την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο του 2013, έχει φθάσει συνολικά τις 151.735 πωλήσεις στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια των 9 μηνών, οι 32 Ευρωπαίοι Διανομείς της Mitsubishi Motors υποστήριξαν τις φιλοδοξίες της μάρκας με τους δέκα πρώτους να είναι οι:

-Γερμανία 41,930 (+ 3%)
-Ηνωμένο Βασίλειο: 22,625 (- 6%)
-Ισπανία 11,969 (+ 20%)
-Ιταλία: 7,342 (+ 51%)
-Γαλλία: 7,068 (+ 40%)
-Ολλανδία: 5,710 (- 3%)
-Σουηδία: 4,881 (+ 31%)
-Πολωνία: 4,864 (+ 21%)
-Αυστρία: 4,286 (- 13%)
-Νορβηγία: 4,200 (+ 15%)

Όπως δήλωσε ο Bernard Loire, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MME, η Mitsubishi Motors Europe, παρόλο που είναι ικανοποιημένη από αυτά τα αποτελέσματα των 9 μηνών, εξακολουθεί να έχει έντονη επίγνωση για ένα επιχειρηματικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις.

Ο Loire είπε χαρακτηριστικά: «Σήμερα, η Mitsubishi Motors απολαμβάνει μια μοναδική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά με το μίγμα των μοντέλων SUV & Plug-in υβριδικής τεχνολογίας, την αξιοζήλευτη φήμη της για την ποιότητα και την τεχνολογία, καθώς και την προνοητικότητά της σχετικά με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Μαζί με την Mitsubishi Motors Corporation, τους Ευρωπαίους Διανομείς μας και με την Ομάδα Mitsubishi Motors Europe, θα αναπτύξουμε αυτά τα περιουσιακά μας στοιχεία.»

Ο ίδιος πρόσθεσε λέγοντας ότι ως όμιλος γνωρίζουν πως έρχονται ισχυροί μετωπικοί άνεμοι - εξωτερικοί παράγοντες που αντιμετωπίζει σήμερα ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία, από μια εξαιρετικά ασταθή αγορά συναλλάγματος. Η Mitsubishi Motors επιδιώκει μια στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης με μια νέα σειρά προϊόντων, αρχίζοντας από το νέο ASX και το νέο L200, τα οποία μόλις ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους σε όλη την Ευρώπη.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία