BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Case IH Magnum AFS Connect: H αναγέννηση έρχεται από μέσα προς τα έξω

Η Case IH συνεχίζει την ιστορία του Magnum, του πρεσβευτή των ισχυρών τρακτέρ, κάνοντας τα µαγικά της µέσα στην καµπίνα, εκεί όπου οι οθόνες και τα τζοίστικ δίνουν και παίρνουν

ben_fb_CaseUSA19-83_id115509

Βασίλης Σοφός

24
0

Πολλοί περίµεναν ότι το νέο θρυλικό Magnum θα φέρει ακόµη περισσότερους ίππους από τον προκάτοχο αλλά µάλλον η Case αποφάσισε να εστιάσει  αλλού. Πράγµατι, τα περισσότερα από τα µεγάλα µέρη αλλά και η απόδοση του κινητήρα αποτελούν κοινό χαρακτηριστικό του απερχόµενου και του νέου Magnum.Το Magnum AFS δανείστηκε κάποια εξωτερικά µέρη και από το Optum, όπως το νέο καπό και τα φώτα. Η κατασκευάστρια αφοσιώθηκε όµως στην υψηλή παραγωγικότητα που προέρχεται από την αντίστοιχα υψηλή τεχνολογία, επενδύοντας σε έρευνα και ανάπτυξη για τη νέα διασυνδεδεµένη καµπίνα µε το σύστηµα AFS Connect και τα νέα τζόιστικ.

Το εκ βάθρων ανανεωµένο εσωτερικό των τεσσάρων κολονών είναι ευρύχωρο και µε εύκολη πρόσβαση και µια µεγάλη πόρτα. Το κόκκινο δερµάτινο κάθισµα και τα απαλής κίτρινης απόχρωσης διακοσµητικά µέρη ολοκληρώνουν κεντρίζουν επίσης το ενδιαφέρον. Στη δεξιά πλευρά, στην κολόνα Α, είναι τοποθετηµένη µια νέα  LCD οθόνη κάθετης διάταξης και βορειοαµερικανικών προτύπων που απεικονίζει µε σαφήνεια όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Καινοτοµία αποτελεί και το νέο πολυλειτουργικό υποβραχιόνιο, το οποίο φιλοξενεί µια πληθώρα πρωτοποριακών τεχνολογιών.

Οι χειριστές του Magnum  θα αναγνωρίσουν αµέσως την επιλογή που ρυθµίζει τις ταχύτητες προς τα εµπρός και εκείνη που αφορά στη τη ρύθµιση του γκαζιού. Επίσης, το κύριο τζόιστικ έχει αναβαθµιστεί και προσφέρει σηµαντικά αυξηµένη λειτουργικότητα. Για παράδειγµα, οι χειριστές µπορούν να αντιστοιχίσουν τέσσερις «δικές τους» λειτουργίες στα πλήκτρα πέντε έως οκτώ. Οι αλλαγές στις επιλογές της µετάδοσης γίνονται πλέον από ένα διακόπτη και όχι από τα ξεχωριστά κουµπιά πάνω/κάτω. Μέσω του κύριου µοχλού µπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί το σύστηµα διεύθυνσης-GPS. Όσον αφορά την εργονοµία, το νέο λεβιέ είναι λίγο µικρό και αυτό ενδεχοµένως κάνει τους χειριστές να µην µπορούν να πλοηγηθούν εύκολα από την πρώτη µέρα.

 Το προαιρετικό κοντρόλ το οποίο φροντίζει για τα δύο καρούλια, επωφελείται από τα διπλά κουµπιά για τον έλεγχο των αλλαγών αλλαγών και της µετάδοσης. Για να εκτελεστεί µια εντολή πρέπει να πατηθεί παρατεταµένα το κουµπί στο πίσω µέρος του λεβιέ, αντίθετα οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται χωρίς αυτό το µέτρο ασφάλειας στο υδραυλικό λεβιέ.

Τα  κουµπιά για το υδραυλικό σύστηµα έχουν και αυτά  ανανεωθεί πλήρως µε λωρίδες LED που αλλάζουν χρώµα για να ενηµερώσουν τον χειριστή ποιο καρούλι λειτουργεί εκείνη τη στιγµή. Και αυτό αποτελεί πράγµατι ένα ιδιαίτερα σηµαντικό χαρακτηριστικό καθώς για πρώτη φορά οι χειριστές µπορούν να εκχωρήσουν ελεύθερα µια λειτουργία σε οποιοδήποτε καρούλι. Για να γίνει αυτό, επιλέγεται το καρούλι του τερµατικού και τότε το χρώµα του διακόπτη που λέει «spool» αλλάζει αυτόµατα. Το υποβραχιόνιο φιλοξενεί επίσης µια οθόνη αφής 12 ιντσών µε λειτουργικό σύστηµα Android. Η οθόνη δείχνει όλα µα όλα τα δεδοµένα λειτουργίας του τρακτέρ, των παρελκόµενων και του συστήµατος καθοδήγησης. Η πρόσβαση γίνεται είτε µέσω αφής είτε µέσωτου επιλογέα και των εύχρηστων πλήκτρων.

Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι και το νέο κλειδί του τρακτέρ µε το αποµακρυσµένο κεντρικό κλείδωµα. Εκτός από το κλείδωµα/ ξεκλείδωµα της καµπίνας και την ενεργοποίηση του συστήµατος που κρατά για λίγο τα φώτα αναµµένα στο σκοτάδι, το νέο κλειδί αποθηκεύει επίσης και τις ρυθµίσεις του τρακτέρ, τις οποίες θα βρει έτοιµες ο χειριστής όταν βάλει πάλι µπροστά το Magnum.

Το ενσωµατωµένο µόντεµ µεταφέρει τα δεδοµένα του τρακτέρ στο νέο λογισµικό διαχείρισης µέσω της διαδικτυακής πλατφόρµας my-caseih.com. Η τεχνολογία αυτή, την οποία προδίδει η λέξη «Connect», προσφέρει επίσης τη δυνατότητα ασύρµατης αποµακρυσµένης  παρακολούθησης συγκεκριµένων δεδοµένων του κινητήρα.

Επιπρόσθετα, το σύστηµα « Headland Control» µπορεί να επεκταθεί ώστε να περιλαµβάνει τη  τεχνολογία που διαθέτει και το Optum, κατά την οποία ο πίσω τροχός φρενάρει για τις σφιχτές στροφές στο κεφαλάρι. Τα µεγαλύτερα πίσω ελαστικά που µπορεί να δεχτεί το Magnum είναι διαστάσεων 900/60 R42 (2,15 m). Η Case IH βέβαια προσφέρει τις ερπύστριες Rowtrac στον προαιρετικό εξοπλισµό. Αν επίσης ακούγεται αδιάφορη η βασική καµπίνα µε τη µηχανική ανάρτηση, υπάρχει και η επιλογή της υδροπνευµατικής ανάρτησης καµπίνας.Further details in a nutshell:

Σύνοψη: Το Magnum AFS ποντάρει στην υψηλή παραγωγικότητα µε όπλο την τεχνολογία. Υποβραχιόνιο, λεβιέ και κονσόλα έχουν σχεδιαστεί από το µηδέν, δίνοντας µεγάλη ευχέρεια προσαρµογών  από τον χειριστή. Και εφόσον η Case IH έχει χρησιµοποιήσει το ίδιο υποβραχιόνιο για όλα σχεδόν τα µοντέλα -από το Maxxum έως το Quadtrac, είναι θέµα χρόνου να δούµε το τεχνολογικό αυτό πακέτο και στις άλλες Σειρές, όπως την αδικηµένη ακόµη Puma. Το Magnum AFS θα είναι διαθέσιµο στην Ευρώπη το επόµενο έτος. Ωστόσο, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, το νέο µοντέλο αναµένεται να κάνει την εµφάνισή του αυτό το µήνα στην διεθνή έκθεση Agritechnica που θα λάβει χώρα στο Ανόβερο.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία